AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Søndag kveld la jeg meg med smerter helt nederst i korsryggen (mot rompa) - tenkte jeg sikkert hadde sitti rart eller noe sånt. Tidlig mandag morgen våknet jeg og måtte tisse, sviende som ved uvi. Tok tranebærkapsler og gikk på do to-tre ganger til. Tok flere kapsler og utover dagen ble smertene borte ved vannlating, men korsryggen ble værre. Tok Ibux til kvelden, men våknet igjen kl 4.20 i dag tidlig og måtte på do - like sviende som dagen før. Gikk flere ganger etterpå - akkurat som når jeg har hatt urinveisinfeksjon tidligere. Tok en hjemmetest UVI som slo ut på Nitritt og leukocytter. Sluttet etter hvert å gå på do så hyppig, men ringte legen som sendte resept uten at jeg måtte inn, fikk peonnax som jeg startet på tidligere i dag. Det rare er at jeg får bare mer og mer smerter i korsryggen og "rundt" (bekkenet?) - til å ha hatt uvi maange ganger før er disse smertene nye for meg.. noen som har hatt samme når det bare var uvi? Tenkte nyrebekkenbetennelse, men da er det vel lenger opp man har vondt? Ikke feber, men veldig slapp i går og i dag.. Bør jeg ringe legen i morgen om det ikke er bedre over natta eller tar det lenger tid før det roer seg? Anonymkode: 7b2a1...0db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå