Gå til innhold

Vi skal ha trekant!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har foreslått for dama at vi kan ha trekant med en annen mann. Ikke fordi jeg er interessert i en annen mann, men fordi hun har ikke hatt andre enn meg og det kan jo være kjekt for henne å prøve.

Dette synes hun var en god idé, men var litt overrasket over min generøsitet.

Jeg tror faktisk jeg skal bli ganske kåt av å se på dette (og selvfølelig pule den deilige f.... til min kjære).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde trekant da jeg var singel med 2 gutter jeg kjente fra før av.

Det hele var meget impulsivt og ingen var edru. Det var en av guttene som bare slang ut "Nei, du skal ikke bli med på trekant da?".

Da jeg resolutt, uten å tenke meg om, svarte ja ble de begge veldig overrasket men vi nølte ikke og kom igang ganske så med en gang. Dette er et minne jeg ser tilbake på som bare positivt. For meg hadde det ikke vært aktuelt hvis jeg var i et forhold men siden vi alle 3 var single, jeg kjente de og vi stolte på hverandre så var det en helt uproblematisk erfaring som jeg absolutt vil anbefale.

Gjest Gjesteskribent
Skrevet

Jeg vil bare ønske dere lykke til! Sammen med min elsker har jeg prøvd både 3kant med 2 menn, med 2 kvinner og mann og også 2 par. Det var deilig alt! Men helt spesielt å være i sentrum og å ta for seg av to menn. Gir mye næring til fantasiene våre på forhånd, som er deilig å dele. Også i ettertid som noe spesielt vi delte. Men viktig å kommunisere åpent om grenser osv. og i ettertid om hvordan opplevelsen var for begge. Kos dere og nyt! Vær glad du har en generøs kjæreste. Men han hadde nok aldri villet dette om ikke han selv også tenner på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...