AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Mannen min er utrolig snill og god, men kan bli fort sint. Han kan bli sint for småting som ikke har så stor betydning. Feks at jeg har satt skoene til barnet på feil side i gange. Han blir tvert sur og snakker om den "feilen" i 30, samtidig som det tas opp ting som har skjedd tidligere. Jeg merker at sinnet endrer seg og da blir jeg lei meg og bare venter med vondt i brystet på at han skal holde en "tale" for meg. Han vil helst at ting gjøres på hans måte, gjør jeg det annerledes men samme resultat så kan han murre litt. Jeg er virkelig glad i han og vil ikke gå fra han, men jeg ønsker bare at han skal få hjelp med sinnet og kontrollbehovet sitt. Er det noen her som har vært gjennom sånn hjelp og som kan si hva det gikk ut på? Anonymkode: fcdf7...564
"Domina" Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Hei. Jeg kan ikke si at jeg har det, ville bare si at jeg syntes synd om deg, det er ikke sunt å leve med å gå på tærne i redsel for at partneren blir tverr og sur, håper han får hjelp og at dere kan leve i harmoni 😊 lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå