Gå til innhold

Jeg sitter oppe fordi...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ble stuck her, i stedet for å gjøre noe annet like ubrukelig.

Anonymkode: 7e3a9...1de

Jeg vet, irriterende....

Anonymkode: 2c8e8...7b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg betviler poenget med min egen eksistens... jeg er bare lei. Lei av å være både fysisk og psykisk syk. Lei av å føle meg alene, lei av å alltid ha nav hengende over med som en sulten ulv som venter på å fortelle meg at jeg har det for bra og at minstesatsen med aap er "for lukurativt". Lei av å leve på nav når det eneste jeg drømmer om er å kunne ta en lønningspils og å ha råd til å reise på ferie for første gang på snart 10 år. Lei av å være syk, lei av å være lei. Lei av meg selv. Lei av å aldri ha råd til noe, lei av alle skriveriene om at unge som går på nav er snyltere og hvor ufattelig mye vi koster samfunnet. Lei av å føle meg som et utskudd.... 

Jeg sitter oppe fordi jeg ikke får sove

Anonymkode: 266c1...a1a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg betviler poenget med min egen eksistens... jeg er bare lei. Lei av å være både fysisk og psykisk syk. Lei av å føle meg alene, lei av å alltid ha nav hengende over med som en sulten ulv som venter på å fortelle meg at jeg har det for bra og at minstesatsen med aap er "for lukurativt". Lei av å leve på nav når det eneste jeg drømmer om er å kunne ta en lønningspils og å ha råd til å reise på ferie for første gang på snart 10 år. Lei av å være syk, lei av å være lei. Lei av meg selv. Lei av å aldri ha råd til noe, lei av alle skriveriene om at unge som går på nav er snyltere og hvor ufattelig mye vi koster samfunnet. Lei av å føle meg som et utskudd.... 

Jeg sitter oppe fordi jeg ikke får sove

Anonymkode: 266c1...a1a

Samme her. Lei av at ungdomsårene mine suser forbi. Lei av å se alle vennene mine koser seg og opplever nye ting mens jeg er hjemme. Lei av å være en byrde for samfunnet når alt jeg ønsker er å være en ressurs. Lei av å føle at jeg straffes for at jeg ble syk.
Lei av å savne vennene mine og at de glemmer meg.

Derfor får jeg ikke sove.

Anonymkode: aceaf...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...