Gå til innhold

Ida Wulff

Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Hun trenger ikke å poste så ofte, fordi hun får så godt betalt for samarbeidene. Fordi de er gamle i gamet og Gravlyset jobber med å selge henne inn til samarbeidspartnere.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Parv skrev (2 timer siden):

Nå har det vært stille veldig lenge. Har hun delt noe i some de siste ukene? 

Bare reklame, som vanlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke postet noenting på snart en måned, verken på snap eller Instagram. De er vel sikkert i gang med IVF? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan hun kan leve av sosiale medier, der hun er helt vekke i flere uker av gangen. Ikke lagt noe på insta siden slutten av september. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klara91 skrev (På 18.10.2024 den 14.50):

Hun har ikke postet noenting på snart en måned, verken på snap eller Instagram. De er vel sikkert i gang med IVF? 

Hvorfor skal hun ta IVF? Vet hun dessverre hadde en graviditet utenfor livmor da mistet hun kanskje en eggleder men de har vel ikke prøvd så lenge og hun er jo ikke så gammel eller? Har hun sagt hun skal ta IVF?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (15 timer siden):

Hvorfor skal hun ta IVF? Vet hun dessverre hadde en graviditet utenfor livmor da mistet hun kanskje en eggleder men de har vel ikke prøvd så lenge og hun er jo ikke så gammel eller? Har hun sagt hun skal ta IVF?

Hun har sagt at de vurderer det, ja. Hun postet på Snap at de var på en samtale (privat). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 31 skrev (15 timer siden):

Skjønner ikke hvordan hun kan leve av sosiale medier, der hun er helt vekke i flere uker av gangen. Ikke lagt noe på insta siden slutten av september. 

Nei, det er merkelig. Nå har hun vært stille i over 1 mnd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (18 timer siden):

Hun skrev at de ikke "orket å prøve så lenge" så at de da valgte IVF. De ga det over sommeren, hvis ikke så ble det IVF første måneden etter sommerferien - altså typ nå. Syns det er helt sykt at man tyr til IVF kun fordi man ikke gidder å prøve mer enn 3-4 måneder naturlig. Ida har også fått beskjed om at hun ikke har noe problem med å bli gravid, selv med en eggleder. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (32 minutter siden):

Hun skrev at de ikke "orket å prøve så lenge" så at de da valgte IVF. De ga det over sommeren, hvis ikke så ble det IVF første måneden etter sommerferien - altså typ nå. Syns det er helt sykt at man tyr til IVF kun fordi man ikke gidder å prøve mer enn 3-4 måneder naturlig. Ida har også fått beskjed om at hun ikke har noe problem med å bli gravid, selv med en eggleder. 

Veldig merkelig å tenke at IVF er en quick fix og «lettere» enn å prøve naturlig. 
Har ikke vært gjennom det selv, men har skjønt at IVF ikke er en dans på roser for verken kropp eller sinn. 
om hun har 1 eggstokk, vil det kunne være en mulighet for at det tar litt lenger tid å bli gravid, men sannsynligvis ikke veldig mye lenger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de betaler selv så må de da gjerne gjennomføre IVF om de ønsker det. Det er vanskeligere å bli gravid med én eggleder, og de hadde vel prøvd en liten stund da det skjedde også. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (1 time siden):

Koselig med ny graviditet 🫶🏻

Ja for all del .. synst bare der er morsomt hvor bastant hun var på at hun ikke ønsker flere barn😅

lov å ombestemme seg for all del.. men hun var ute med pekefingeren og var nedlatende mot dem som turte å komme med andre synspunkter..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Ja for all del .. synst bare der er morsomt hvor bastant hun var på at hun ikke ønsker flere barn😅

lov å ombestemme seg for all del.. men hun var ute med pekefingeren og var nedlatende mot dem som turte å komme med andre synspunkter..

Tydeligvis ikke,ut ifra innlegg som dette.

Forstår godt hun (med fler..) gir blaffen i tilfeldige menneskers synspunkter rundt henne og mannens valg ift barn/ikke barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (11 timer siden):

Tydeligvis ikke,ut ifra innlegg som dette.

Forstår godt hun (med fler..) gir blaffen i tilfeldige menneskers synspunkter rundt henne og mannens valg ift barn/ikke barn.

Misforstå meg rett, jeg gir like mye blaffen i hvor mange barn hun har 😅

Poenget er hun tjener penger på «vennene forhold» hun skaper med forbrukere som influencer. Når andre kom med innspill (hun kunne ha valgt å ikke dele noe så personlig, men det skaper klikk og penger i kassa 😉).        Så var hun nedlatende og nærmest hånet de som sa noe. 

Det handlet ikke om «du må få flere barn!» mer « tenkte som deg, men mine barn har så mye glede av hverandre» osv.

vi må ikke glemme at Ida Wulf er en million bedrift, Ingenting hun legger ut er for «kos» men for å tjene penger. Da burde hun tenke seg om hvordan hun behandler de som gir henne tilbakemelding på nettopp det hun selv legger ut.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (14 timer siden):

Hvor mange har ikke sagt at de ikke vil ha flere når barnet er under 2 og man er sliten? Mange! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (På 25.10.2024 den 11.53):

Hvor mange har ikke sagt at de ikke vil ha flere når barnet er under 2 og man er sliten? Mange! 

Det er forskjell på å si det, og på å gå til angrep på de som sa de ønsket seg flere enn en.

Jeg husker veldig godt dette, da jeg satt der som gravid og ventet min tredje og følte litt på det. Jeg avfulgte og er glad for det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_isabella skrev (9 minutter siden):

Det er forskjell på å si det, og på å gå til angrep på de som sa de ønsket seg flere enn en.

Jeg husker veldig godt dette, da jeg satt der som gravid og ventet min tredje og følte litt på det. Jeg avfulgte og er glad for det. 

Mulig jeg tar feil, men kan ikke huske at hun gikk til angrep på andre som ønsket seg flere barn. Hun var dog ganske tydelig mot de som anbefalte henne å få flere barn. Tenker det er en vesentlig forskjell. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...