Gå til innhold

Din første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.4.2017 den 17.00, AnonymBruker skrev:

17 år med daværende kjæreste, han var 21, jeg var egentlig ikke klar for sex enda og ville vente. Men så våknet jeg av at han hadde sex med meg da... Etter det ble det slutt av naturlige grunner. 

Anonymkode: 4a736...837

Eeeehm. . . . . . Ikke samtykkende sex kalles voldtekt?

Anonymkode: 0fd58...901

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 18 første gang og han var 26! 

Anonymkode: 0fd58...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2017 den 4.52, AnonymBruker skrev:

13 år, ville få det overstått så ingen spesielle minner fra runden.

Anonymkode: c15b7...287

😂😂 godt vi er flere

Anonymkode: 614f7...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18, hun var 25. Jeg var jomfru (Duh!), og hun var veldig erfaren. Husker jeg følte meg som verdens lykkeligste og mest selvsikre gutt/mann. Skulle ønske at jeg kunne føle meg sånn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat blitt 18 år! Jeg ble presset til det av en mye eldre mann, Ikke fysisk presset til det men psykisk. Han ville gjerne massere meg som endte med at han la seg oppå meg. Gjorde ikke spesielt vondt men jeg var så redd at jeg turte ikke å svare nei når han spurte om det gikk fint. 

Skulle ønske jeg kunne ta det tilbake, men det går jo ikke :(

Anonymkode: a23d4...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med nabojenta - hun hadde mye erfaring.

Jeg var vel rundt 13-14, for å være helt ærlig så husker jeg ikke så mye av første gang (det ble en del turer innom nabojenta), men jeg husker veldig godt gangen før første gang - også med samme jente. Da kom jeg i buksen mens vi kysset. Jeg ble så flau at jeg dro hjem.

Anonymkode: 131ad...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg var 18 år og rimelig nervøs. Vi hadde møttes en del ganger for å se film, men ble jo selvfølgelig lite filmtitting :P Det eskalerte liksom litt for hver gang vi møttes, til vi en dag lå i sengen hans og koste, uten noen film på.. Han tok på meg og jeg stivnet mer og mer til etter hvert som jeg skjønte hvor det bar. Fikk mer og mer panikk mens jeg så for meg det jeg hadde lest og blitt fortalt om gutter som dropper å bruke kondom fordi de kjenner mindre. "Herregud, hva om han er en av de?", tenkte jeg, og begynte å se for meg scenarioer som meg smelt på tjukka på vgs., unge mødre etc. Alt dette mens jeg sikkert lå stiv som en stokk mens han kysset og tok på meg. Scenarioene i hodet mitt ble bare verre og verre helt til jeg plutselig ut av det blå, reiste meg halvveis opp i sengen og skrek "JEG VIL IKKE BLI GRAVID!!!". Og DEN reaksjonen til den stakkars fyren :hoho:

Long story short, etter min panikk ga seg og han var ferdig med latterkrampen, viste det seg at han heller ikke hadde noen planer om å bli ung far. Men kjærester, det ble vi!  

  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17. Han var dobbelt så gammel og viste seg å være en skikkelig drittsekk, men jeg var i hvert fall edru. Han var veldig liten, og jeg hadde hatt gulrot med kondom oppi der før, så gjorde ikke vondt eller noe. 

Anonymkode: 837fa...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Første gang var veldig fin. Vi var 15 år begge to og trygge på hverandre. Litt kløning og prøving. Heldigvis gikk det bra for kjæresten, at det ikke var for vondt. Første samleie var mer vellykket en de første forsøkene på oralsex, hvor hun beit meg i snoppen blant annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 26 med det så er min kone i dag, jeg var hennes sexpartner nr 2, dette resulterte i et barn som nå 13 år + 2 til :ninuskapus: (PS.  vi var ikke gift før vi hadde sex)

Anonymkode: e43a3...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2017 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Akkurat blitt 18 år! Jeg ble presset til det av en mye eldre mann, Ikke fysisk presset til det men psykisk. Han ville gjerne massere meg som endte med at han la seg oppå meg. Gjorde ikke spesielt vondt men jeg var så redd at jeg turte ikke å svare nei når han spurte om det gikk fint. 

Skulle ønske jeg kunne ta det tilbake, men det går jo ikke :(

Anonymkode: a23d4...597

Trist for deg at du var utsatt for overgrep ! Håper at voksne kan lære unge hvordan de kan unngå dette.

Anonymkode: ee46a...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med ei jeg hadde hvert sammen med i ca 2 mnd, hun var 15 jeg var 18, sjåfør i bilen og vi kjørte rundt, jeg drakk litt hun var edru, hørte på Bon jovi ( kasetten New jersey hadde akkurat kommet ut). jeg skulle piss bak en lokal butikk, hun kom og tokk på junior og var overasket over hvor myk hud det var. (Jeg hadde tidligere i forholdet "lekt litt" mellom bena på henne med både tunge og fingere men hun hadde aldri tatt på meg på den måten, hun sa hun trengte tid og jeg ga henne tid.) etter å ha kjørt litt rundt måtte hun tisse, vi stoppet på ungdomsskolen hvor vi begge hadde gått, jeg blei med for å passe på henne, gikk rundt gjørnet hvor ingen kunne se oss så sier hun "nå er jeg klar, ta meg"!!!! vrengte av meg genseren så hun hadde noe å ligge på og før jeg viste ordet av det var junior inni hu og det spruta fort, første gangen for begge... Vi hadde sex tre ganger til før hun måtte leveres hjemme den kvelden :-)

Var sammen med hu i 3-4 år og var tottalt ødelakt i mange år etterpå, men hu er vel også den jeg husker best :-)

Anonymkode: cf27f...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var 14-15. En fyr jeg ikke var sammen med. Var vel så vidt inn og ut et par ganger, da jeg syns det gjorde vondt. Har angret siden. 

Føltes bedre med kjæresten jeg fikk en stund senere😊

Anonymkode: 58416...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, nærmet meg 17, og var klar for å få det overstått. Drakk meg full, og jaktet mitt «offer». Det ble til slutt en gammel flørt, flere år eldre enn meg, med egen leilighet. 

Det var egentlig bare rart, og vondt. Men jeg var uansett fornøyd med å ha fått det overstått :) 

Anonymkode: 24b08...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg var 13 år og hun var 13 år. Veldig klønete, ikke noe å skryte av, men jeg kom i det minste. Andre gangen ble bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var tjue. Faktisk ganske nøyaktig tjue og et halvt. Vi møttes på fest på et stevne. Hun var 30 eller 31.

Det kan man si var på høg tid, jeg var (er) bra rar som ikke hadde knødd meg til å få det gjort det før.

Vi holdt på helle natta og jeg var i alle tre hullene på henne. Jeg har ikke sett henne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...