Gå til innhold

Noen som har prøvd vivag?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

tar vivag i forbindelse med en antiobiotikakur for å unngå soppinfeksjon.Noen som vet om det går an å føre kapselen FOR langt inn? Synes anvisningen var litt vag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
Synes anvisningen var litt vag.

Jepp, det er derfor den heter viVAG ;)

Nei det går ikke an... jeg har prøvd vivag, men vet ikke helt om det funka. Vet jo ikke om det hadde vært noen forskjell om jeg IKKE hadde brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
takk' date='da er jeg betrygget :wink: Litt skummelt å "tukle" med sånt.Ihvertfall sånn første gang...[/quote']

vet. jeg synes også det... men det er ingen fare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,ja.Rart de på apoteket ikke opplyste om det.Var det ikke.Er det forresten sånn at når man først har fått sopp må man til GU?Vet utrolig lite om dette(nesten litt pinlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg brukte selv antibiotika nå, og har drukket vanlig cultura. Den inneholder de samme melkesyrebakteriene.

Har vært en del plaget med sopp, men de gangene jeg har brukt antibiotika og drukket clutura, har jeg sluppet unna sopp.

Ps: har prøvd vivag i en periode da jeg var veldig plaget med sopp, men merket ingen effekt.

Og nei, du må ikke ta GU dersom du får sopp, det holder å kjøre Canesten stikkpille og krem til behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...