Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.bt.no/btmeninger/kronikk/Et-uverdig-spill-309437b.html

Mange diskrediterer Frps politikk ved å mane frem bilder av et parti med et uakseptabelt menneskesyn.

Islamisme er her i landet et tabuord for de «rettenkende». I hvert fall vil ikke Nato-sjef Jens Stoltenberg ta dette ordet i sin munn, sier han i et intervju med Dagens Næringsliv 29. desember. Temaet skal helst ikke debatteres.

Det synes å være et hovedmål å diskreditere Frp og dets politikk ved å mane frem bilder av et parti med et uakseptabelt menneskesyn. Tydeligvis er det spesielt maktpåliggende når partiet sier ifra uten omsvøp om problemene som flyktningstrømmen til Norge skaper og foreslår helt nødvendige innstrammingstiltak. Det til forskjell fra venstresiden, som med sin rådvillhet («Venstresiden har knapt et språk for det som skjer nå», sier forfatteren Lars Saabye Christensen til A-magasinet 24.12.15), og mellompartiene med sin overveldende godhet, der de sitter på gjerdet og mangler både evne og mot til å ta effektive grep i det politiske kaos innvandringen har skapt.

Hege Storhaugs bok, «Islam, den 11. landeplage» er blitt en bestselger, og lå sikkert under mange juletrær denne julen. Her kan en hente faktabasert kunnskap om hva religionen islam og samfunnssystemet islamisme innebærer. Jeg antar mange er blitt skremt etter lesningen.

Skribenten Elin Ørjasæter har også lest boken. I et debattinnlegg i Aftenposten 6. januar skriver hun blant annet: «Og jeg føler meg som en idiot som ikke har satt meg inn i feltet islam tidligere.» Jeg anbefaler alle å lese hennes innlegg. Hun avslutter slik:

«Hege Storhaugs bok, og ikke minst hennes kritikeres faktasjekk, har endret mitt syn på islam. Og dermed også på norsk politikk. Skillet går nå mellom politikere som forstår utfordringen, og de som laller videre om en religion som ikke har noe å gjøre med terror.»

Anonymkode: ee134...1a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

FAKE=NEWS

Anonymkode: a0622...825

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

FAKE=NEWS

Anonymkode: a0622...825

Ja, det er skremmende hvor mye fake news som kommer fra de venstreradikale i deres forsøk på å bytte ut den norske befolkningen, men heldigvis begynner folk å se lyset her i Norge, og vi får flere mennesker som TS som er interessert i å bevare den norske kulturen :)

Anonymkode: 48c91...c2e

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er skremmende hvor mye fake news som kommer fra de venstreradikale i deres forsøk på å bytte ut den norske befolkningen, men heldigvis begynner folk å se lyset her i Norge, og vi får flere mennesker som TS som er interessert i å bevare den norske kulturen :)

Anonymkode: 48c91...c2e

Eneste partiet jeg har sett rope fake news i Norge er Frp.

Jeg har også sett fult av Trump supportere som roper Fake news. ganske sikker på at de ikke er venstreradikale.

Fake news blir brukt like hyppig av høyresiden. Men for all del la oss ignorere det faktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...