Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 hvordan får man farger og større skrift? Kan noen hjelpe meg med det?
Gjest Hege Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Like over feltet du skriver i finner du noen knapper og et par rullemenyer. Rullemenyene brukes til å velge farge og størrelse. Du velger bare en farge, og skrvier som vanlig mellom kodene som dukker opp. Det samme med størrelsen. Om du bruker "Siter"-knappen på mitt innlegg ser du hva jeg mener.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 takk for svar Hege Men hva hvis jeg vil ha større skrift med farge da?
Dru Skrevet 17. desember 2004 #10 Skrevet 17. desember 2004 Trykk på "siter"-knappen øverst til høyre i mitt innlegg, så ser du hvordan det er gjort. Koden ser slik ut: [size=18][color=darkred]Skriv noe her.[/color][/size]
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #12 Skrevet 17. desember 2004 Der fikk jeg det til gitt!! Men måtte klippe å lime litt ellers ble det sånn: Finns det en lettere måte å gjøre det på? Takk for hjelp forresten.jeg er helt grønn når det gjelder data
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #14 Skrevet 17. desember 2004 Nei nå ble det bare tull her!! Glem de siste innleggene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå