Gå til innhold

Mer syting fra guttevalper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på.. også de som ikke klager på hver minste detalj hos damer eller har et ras av kritikk for hver minste lille ting de føler seg truffet av. Hvorfor er menn sånn? Å kritisere andre i tide og utide skader bånd. 

Anonymkode: 46c0d...db7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen har vel kalt han det, men noen av dem på 18-19 år klager fælt. De må tåle å bli sagt litt i mot uten at man har mobbet dem, for det er ikke tilfellet.

Anonymkode: d988d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på.. også de som ikke klager på hver minste detalj hos damer eller har et ras av kritikk for hver minste lille ting de føler seg truffet av. Hvorfor er menn sånn? Å kritisere andre i tide og utide skader bånd. 

Anonymkode: 46c0d...db7

Jeg tror det har med alderen å gjøre. Alt blir tatt ille opp, og selv gode råd blir tatt som kritikk. De er vel noen verdensmestere som tror de kan og vet alt. 

Anonymkode: d988d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor er de ekte mennene ? sier dere som har falske pupper, falskt hår, falske negler, falske lepper, sminke og nå idag i moderne tid også falsk rumpe. er jo ingenting med dere som er ekte lengre. likavell syter vi ikke :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis noen av dem ikke får viljen sin så begynner dem lett å gråte, og kan forsøke å ødelegge for de de mener er sånn i mot dem. Det må være grusomt å bare være 20 år.

Og hvis ting rett og slett ikke er tilfellet så prøver dem å lage en situasjon slik at det virker som det er sånn de sier. Noesom da ikke er tilfellet... 
 

Anonymkode: d988d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, brownbrown skrev:

hvor er de ekte mennene ? sier dere som har falske pupper, falskt hår, falske negler, falske lepper, sminke og nå idag i moderne tid også falsk rumpe. er jo ingenting med dere som er ekte lengre. likavell syter vi ikke :nori:

Jeg syntes dere syter ganske mye egentlig.
Det du ser på The Kardashian er jo som skrevet før bare et tv-program som er ment for underholdning. Det er ikke sånn på ekte. :roll: De færreste har jo falskt av alt du mener er falskt.

Anonymkode: d988d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes dere syter ganske mye egentlig.
Det du ser på The Kardashian er jo som skrevet før bare et tv-program som er ment for underholdning. Det er ikke sånn på ekte. :roll: De færreste har jo falskt av alt du mener er falskt.

Anonymkode: d988d...8a4

mye av det jeg nevnte er vanelig, falske negler, falskt hår og sminke. sminke kan jo totallt forandre utseende. så falske menn ? spot on bitch :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttevalpene har vel bare slått seg sammen med jentungene som går rundt og sipper over reklamer som "fører til kroppspress" fordi de ikke avbilder ei dundre. 

Klaging og offermentalitet er på mote i disse dager. 

Anonymkode: 2a3d0...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Guttevalpene har vel bare slått seg sammen med jentungene som går rundt og sipper over reklamer som "fører til kroppspress" fordi de ikke avbilder ei dundre. 

Klaging og offermentalitet er på mote i disse dager. 

Anonymkode: 2a3d0...9ec

Okidoki cherokee. L8er alig8er. 

Anonymkode: d988d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Guttevalpene har vel bare slått seg sammen med jentungene som går rundt og sipper over reklamer som "fører til kroppspress" fordi de ikke avbilder ei dundre. 

Klaging og offermentalitet er på mote i disse dager. 

Anonymkode: 2a3d0...9ec

enig, men syns det er rart du sier det, da kvinner er proffesjonelle offere i alle slags mulige settinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

enig, men syns det er rart du sier det, da kvinner er proffesjonelle offere i alle slags mulige settinger

Noen har vel bare hengt seg på denne moten... 

Anonymkode: 2a3d0...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De blir sakte men sikkert luket bort av feministene. Feministene lærer mennene å oppføre seg som jenter. Sånn som han der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra han har baller til å innrømme svakhet. De fleste hadde ikke turt si noe nettopp fordi det sitter en gjeng bitre kjerringer og klager på at han ikke er mann nok. Når han går ut på den måten tar han en for laget, og det ville ikke forundre meg om han gjør dette bevisst for å forsøke påvirke kroppspress rettet mot menn/ gutter

Anonymkode: f0656...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artikkelen forklarer det vell egentlig godt med denne setningen:

Sitat

Som en sjelden stemme i kampen mot mannlig kroppspress, svarer han nå «haterne».

Med andre ord er hans klaging noe uvanlig og sjeldent, til forskjell fra alt maset vi hører om kroppspress fra kvinner, fatpride osv. Det siste vi trenger er at også menn henger seg på dette klagetoget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...