AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Skrevet 26. mars 2017 Flyttet sammen med kjæresten like før jul, og det er egentlig bare god stemning. Har vært sammen i ca ett år. I det siste har han begynt å "mene" noe om hvilket undertøy jeg skal kjøpe og bruke. F eks synes han at jeg er så mye mer sexy i strømper med holder og stay-ups enn i strømpebukser (bruker strømper på jobb nesten daglig grunnet formell dresscide) og han sier at han heller ikke synes boksere er særlig sexy, selv om de er i blonder, og at han synes jeg bør bruke hipsters eller string ... For så vidt en litt søt greie synes jeg, og jeg bruker gjerne både stay-ups og hipsters, men har aldri før opplevd at kjærester har ment så mye om dette utover å av og til gi komplimenter ... Er det vanlig at kjæresten din mener noe om hvilket undertøy du bruker? Hva tenker du om det? Anonymkode: 0b7f7...363
Gjest puttee Skrevet 26. mars 2017 #2 Skrevet 26. mars 2017 Helt greit at en kjæreste forteller hvilket undertøy han vil se deg i. Man har jo alle lyster og preferanser. Min har gjort det, og da kjøpte jeg et slikt undertøy for å glede han. Men han sier ingenting på det jeg har på meg under til vanlig. Han er mer opptatt av kroppen min enn undertøyet. Så det kommer helt an på hvordan typen din er. Hvis han nevner undertøyet ditt stadig vekk, synes jeg det høres rart ut.
Thyra Skrevet 26. mars 2017 #3 Skrevet 26. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: (bruker strømper på jobb nesten daglig grunnet formell dresscide) Anonymkode: 0b7f7...363 Det er vel lov å bruke bukser ved formell dress-code...? 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 Det er greit om kjæresten liker pent/sexy undertøy, og jeg har noen spesielle greier i undertøysskuffen som tas fram iblant. Men sånn generelt så vil jeg først og fremst bruke undertøy som er behagelig og føles komfortabelt, og det er sjelden push-up-spilebehåer og syltynne tangatruser. Så et utidig mas om å bruke denslags til hverdags, hadde jeg blitt irritert og avtent av. Jeg har tross alt andre ting å gjøre enn å være sexdukke hele tiden, det er viktig for meg å være kledd slik at jeg kan jobbe og bevege meg fritt og komfortabelt. Man skal jo akseptere og like hverandre i hverdagsklær også. Det er for øvrig ganske lett for menn å sette urealistiske forventninger til dama på undertøysfronten når det eneste undertøyet som er aktuelt for mennene selv er stretchy boksere. Anonymkode: d6ece...9d6 12
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 7 minutter siden, Thyra skrev: Det er vel lov å bruke bukser ved formell dress-code...? Jupp. Kan bruke pene bukser også, men det blir mest skjørt eller en kjole. Anonymkode: 0b7f7...363
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 19 minutter siden, puttee skrev: Helt greit at en kjæreste forteller hvilket undertøy han vil se deg i. Man har jo alle lyster og preferanser. Min har gjort det, og da kjøpte jeg et slikt undertøy for å glede han. Men han sier ingenting på det jeg har på meg under til vanlig. Han er mer opptatt av kroppen min enn undertøyet. Så det kommer helt an på hvordan typen din er. Hvis han nevner undertøyet ditt stadig vekk, synes jeg det høres rart ut. Tja, er vel ikke stadig vekk, det er vel helst noen ganger på morgenene når vi suser inn og ut av badet og stresser. Tror nok også kjæresten min er mest opptatt av kroppen min, men han er også tydelig på hva han liker eller ikke, generelt. Men har liksom ikke opplevd at dette har vært et samtaleemne med tidligere kjærester- Anonymkode: 0b7f7...363
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #7 Skrevet 26. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er greit om kjæresten liker pent/sexy undertøy, og jeg har noen spesielle greier i undertøysskuffen som tas fram iblant. Men sånn generelt så vil jeg først og fremst bruke undertøy som er behagelig og føles komfortabelt, og det er sjelden push-up-spilebehåer og syltynne tangatruser. Så et utidig mas om å bruke denslags til hverdags, hadde jeg blitt irritert og avtent av. Jeg har tross alt andre ting å gjøre enn å være sexdukke hele tiden, det er viktig for meg å være kledd slik at jeg kan jobbe og bevege meg fritt og komfortabelt. Man skal jo akseptere og like hverandre i hverdagsklær også. Det er for øvrig ganske lett for menn å sette urealistiske forventninger til dama på undertøysfronten når det eneste undertøyet som er aktuelt for mennene selv er stretchy boksere. Anonymkode: d6ece...9d6 Nei, mulig jeg da skrev feil. Er ikke sexy undertøy han ønsker, men mer at han heller vil se meg i stay-ups enn i vanlige strømpebukser og at han heller vil se meg i hipster enn i Pierre robert bokser. Bruker gjerne stay-ups og hipsters jeg, men har som sagt ikke opplevd at kjærester har "ment" noe om dette før. Anonymkode: 0b7f7...363
Jolene Skrevet 26. mars 2017 #8 Skrevet 26. mars 2017 For min del, bruker jeg sexy og komfortabelt undertøy. Liker å føle meg sexy for MEG, en bonus er at forloveden mener det samme Bruker mest push-up bher, stringtruser og hipsters. Gjerne strømpebelte og strømper, inkludert i hverdagen. Vanlig undertøy for meg: BH: push-up Underdel: string eller hipster Underkjole, feks en slik en eller denne Strømper m/strømpebelte eller strømpebukse (avhengig av årstid) Ser ingen grunn til å gå med kjedelige truser og en traust bh.
Jacuzzi Skrevet 26. mars 2017 #9 Skrevet 26. mars 2017 Jeg ser ikke helt poenget med å bruke sexy undertøy på jobb. Du skal vel ikke kle av deg på jobb uansett? Og du trenger vel ikke å føle deg skikkelig sexy hver eneste dag for å kunne yte bra i arbeidslivet? (Personlig blir jeg ikke tent av meg selv uansett hvilket undertøy jeg går med, jeg tenner på MENN, ikke på mitt eget sexy undertøy). Jeg hadde blitt kjempeskeptisk om en mann plutselig skulle begynne å diktere hva jeg skal ha på meg, uansett om det gjelder yttertøy eller sko eller jeans eller undertøy. Min kropp = mitt utseende = min business. Seriøst, driver han og kommenterer hvilket undertøy du tar på deg når dere stresser inn og ut av badet om morgenen? Dere skal vel ikke knulle akkurat da uansett? Du bør si ifra hvis du synes disse kommentarene er ugreie. Han skjønner sikkert ikke at det kan virke sårende. Kvinners funksjon i verden er jo faktisk ikke å "gå rundt og se deilige ut for menn". Jeez. 9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #10 Skrevet 26. mars 2017 2 timer siden, Jolene skrev: For min del, bruker jeg sexy og komfortabelt undertøy. Liker å føle meg sexy for MEG, en bonus er at forloveden mener det samme Bruker mest push-up bher, stringtruser og hipsters. Gjerne strømpebelte og strømper, inkludert i hverdagen. Vanlig undertøy for meg: BH: push-up Underdel: string eller hipster Underkjole, feks en slik en eller denne Strømper m/strømpebelte eller strømpebukse (avhengig av årstid) Ser ingen grunn til å gå med kjedelige truser og en traust bh. Ja det var jo "behagelig" Anonymkode: 619dc...2f9 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #11 Skrevet 26. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det var jo "behagelig" Anonymkode: 619dc...2f9 Haha, Jolene er jo undertøysfetisjist. Hun representerer ikke majoriteten av kvinner, akkurat. Anonymkode: a9c37...b2a
Inwe Skrevet 27. mars 2017 #12 Skrevet 27. mars 2017 Jeg får høre hva han synes jeg skal kjøpe neste gang jeg er på undertøysshopping iallefall. Kommer til å ta han med, er uansett bare han som skal se det så hvorfor ikke kjøpe det han liker.
brownbrown Skrevet 27. mars 2017 #13 Skrevet 27. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Flyttet sammen med kjæresten like før jul, og det er egentlig bare god stemning. Har vært sammen i ca ett år. I det siste har han begynt å "mene" noe om hvilket undertøy jeg skal kjøpe og bruke. F eks synes han at jeg er så mye mer sexy i strømper med holder og stay-ups enn i strømpebukser (bruker strømper på jobb nesten daglig grunnet formell dresscide) og han sier at han heller ikke synes boksere er særlig sexy, selv om de er i blonder, og at han synes jeg bør bruke hipsters eller string ... For så vidt en litt søt greie synes jeg, og jeg bruker gjerne både stay-ups og hipsters, men har aldri før opplevd at kjærester har ment så mye om dette utover å av og til gi komplimenter ... Er det vanlig at kjæresten din mener noe om hvilket undertøy du bruker? Hva tenker du om det? Anonymkode: 0b7f7...363 kan du legge ut bildet av de forskjellige ? for jeg skjønner ikke hva alt er , hipsters og stay ups ? ang tråden din så er jeg dønn lik din mann. jeg syns boxere er veldig turnoff og det meste som ikke er string, heldigvis bruker både kjæresten min nå og tidligere kjærester string 24/7 til vanelig egentlig. har vært 1 jeg rotet med som brukte bestemor undertøy, det sa jeg med engang ødelagte tenningen
brownbrown Skrevet 27. mars 2017 #14 Skrevet 27. mars 2017 9 timer siden, Jacuzzi skrev: Jeg ser ikke helt poenget med å bruke sexy undertøy på jobb. Du skal vel ikke kle av deg på jobb uansett? Og du trenger vel ikke å føle deg skikkelig sexy hver eneste dag for å kunne yte bra i arbeidslivet? (Personlig blir jeg ikke tent av meg selv uansett hvilket undertøy jeg går med, jeg tenner på MENN, ikke på mitt eget sexy undertøy). Jeg hadde blitt kjempeskeptisk om en mann plutselig skulle begynne å diktere hva jeg skal ha på meg, uansett om det gjelder yttertøy eller sko eller jeans eller undertøy. Min kropp = mitt utseende = min business. Seriøst, driver han og kommenterer hvilket undertøy du tar på deg når dere stresser inn og ut av badet om morgenen? Dere skal vel ikke knulle akkurat da uansett? Du bør si ifra hvis du synes disse kommentarene er ugreie. Han skjønner sikkert ikke at det kan virke sårende. Kvinners funksjon i verden er jo faktisk ikke å "gå rundt og se deilige ut for menn". Jeez. her er det snakk om undertøy, ikke klær. dere damer skal jo belære mange av deres menn også hva de bør gå med og ikke gå med. så det gå jo begge veier. er helt vanelig og gjøre et tak i forholdet for å prøve og se deilig, attraktivt ut for han/henne
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #15 Skrevet 27. mars 2017 10 timer siden, Jolene skrev: For min del, bruker jeg sexy og komfortabelt undertøy. Liker å føle meg sexy for MEG, en bonus er at forloveden mener det samme Bruker mest push-up bher, stringtruser og hipsters. Gjerne strømpebelte og strømper, inkludert i hverdagen. Vanlig undertøy for meg: BH: push-up Underdel: string eller hipster Underkjole, feks en slik en eller denne Strømper m/strømpebelte eller strømpebukse (avhengig av årstid) Ser ingen grunn til å gå med kjedelige truser og en traust bh. Stringtruse er jo så uhygienisk og ekkelt! Æsj... Trodde egentlig de forsvant ut med nittitallet, men er kanskje kommet tilbake. Nå er jeg dame da, og menn har vel et annet syn på stringtruser, men jeg synes det er utrolig usexy. Minner om sånne sumo-bleier. Men det er kanskje mest tanken på hygienen som gjør det kvalmt.... Anonymkode: 20e35...2b4 4
Cuntzilla Skrevet 27. mars 2017 #16 Skrevet 27. mars 2017 (endret) Har opplevd menn som har vært opptatt av undertøy og ment mye om det, men ikke som har vært så ensporede. De jeg har vært sammen med har jo likt stay ups og alle de klisjeene, men har og syntes det var veldig søtt eller sexy med flere andre typer undertøy, også det mer hverdagslige og sporty, og det mer trendy og lekre (mange menns smak i undertøy tenderer jo litt mot det harry). Jeg er jo glad i sexy undertøy selv, men kunne ikke flydd rundt i ubehagelige blonder hver dag, frosset i stay ups på vinteren og å styre med hofteholder på jobb hadde vært helt uaktuelt. Jeg foretrekker og en samboer hvor jeg kan ligge i den teite Star Wars bomullstrusa mi i sofaen og han synes det er like sexy som når jeg drar på meg hele horekostymet. Endret 27. mars 2017 av Cuntzilla 4
Illuminatum Skrevet 27. mars 2017 #17 Skrevet 27. mars 2017 13 timer siden, Thyra skrev: Det er vel lov å bruke bukser ved formell dress-code...? Det kommer vel an på dress coden det?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #18 Skrevet 27. mars 2017 hjelp tenk hvis han nå faktisk kommer til å like trusen og ikke deg? Anonymkode: c387b...685
Inwe Skrevet 27. mars 2017 #19 Skrevet 27. mars 2017 13 timer siden, Jacuzzi skrev: Jeg ser ikke helt poenget med å bruke sexy undertøy på jobb. Du skal vel ikke kle av deg på jobb uansett? Og du trenger vel ikke å føle deg skikkelig sexy hver eneste dag for å kunne yte bra i arbeidslivet? (Personlig blir jeg ikke tent av meg selv uansett hvilket undertøy jeg går med, jeg tenner på MENN, ikke på mitt eget sexy undertøy). Jeg hadde blitt kjempeskeptisk om en mann plutselig skulle begynne å diktere hva jeg skal ha på meg, uansett om det gjelder yttertøy eller sko eller jeans eller undertøy. Min kropp = mitt utseende = min business. Seriøst, driver han og kommenterer hvilket undertøy du tar på deg når dere stresser inn og ut av badet om morgenen? Dere skal vel ikke knulle akkurat da uansett? Du bør si ifra hvis du synes disse kommentarene er ugreie. Han skjønner sikkert ikke at det kan virke sårende. Kvinners funksjon i verden er jo faktisk ikke å "gå rundt og se deilige ut for menn". Jeez. Noen av oss liker faktisk å gå rundt og se deilig ut for kjæresten vår. Jeg skifter heller ikke undertøy når jeg kommer hjem, så når jeg har sex med samboeren er det jo det undertøyet jeg tok på meg på morgnen han ser. Så lenge det ikke er ubehagelig å ha på ser jeg ikke problemet med å kle seg litt opp under der for hans skyld. Jeg går stort sett i string nå, men ved neste undertøysshopping blir det kjøpt inn sporty hipstere da det er det samboeren foretrekker. Er da ingen andre som skal se det uansett, så akkurat det kan han få velge (som sagt, så lenge det er behagelig). Dessuten liker jeg at han vet jeg har på meg det undertøyet han liker selvom jeg ikke er hjemme.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #20 Skrevet 27. mars 2017 5 timer siden, Illuminatum skrev: Det kommer vel an på dress coden det? Vet ikke om arbeidsgiver egentlig har lov å pålegge kvinnelige ansatte å bruke skjørt/kjole. Det går fint an å kle seg formelt i bukser, og arbeidsgivers personlige smak skal ikke være styrende. Anonymkode: 50f42...ec5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå