Gå til innhold

Damer som er dårlig i senga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti en god del damer mellom 20-30 årsalderen. Mange av disse damene som har vært kjempehyggelig og pene har vært elendig i senga. Flere har bare ligget som død fisk i senga og forventet at jeg skulle gjøre all jobben. I ettertid når jeg har prøvd å belært disse damene om hva de kunne gjort bedre har blitt skikkelig sur og droppet all kontakt. Det samme er det flere i guttegjengen min som har erfart. Rett og slett damer som har taklet dårlig å få tilbakemeldinger. Flere har påpekt at hvis dama er dårlig i senga er forholdet dødsdømt fordi mange damer ikke evner å ta i mot kritikk. Ikke mine ord, men det kan nesten virke sånn. Er dette en ting som kun fungerer den en veien for damer? Hvis mannen ikke er helt alfa omega i senga er nærmest slik mange damer hyler i kor når man ser på flere tråder som publiseres seksualitetsforumet. 

Har lest flere artikler ganske nylig at det er mannen som bestemmer hvorvidt sex og et forhold er bra. Dette er åpenbart BS siden en er to stykker som er nødt til å bidra til bra sex og ikke minst et forhold. 

Anonymkode: d1146...eef

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det en forskjell på å belære og å ta opp ting. For min del er det ok å ta opp ting, men å belære eller bli veldig "det og det gjør du feil" faller sjeldent i god jord. Pluss at man gjerne ikke tar opp sånne ting i en seksuell setting.

Man burde heller prøve å kommunisere og finne ut hvorfor det er sånn. Er hun usikker eller er hun bare egoistisk? Gjerne være oppmuntrende og fortelle når de gjør noe bra. Fortelle at man savner at hun også er deltakende. Mye kan ofte løses ved hjelp av kommunikasjon, men det kommer litt an på hvordan man tar det opp. Spesielt seksuelle ting.

Det gjelder menn også. Jeg driver i hvert fall ikke å belærer menn om de gjør noe feil, og prøver å finne ut hvorfor eller om man kan løse ting.

Anonymkode: 82e7e...81c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Som dame hadde jeg aldri fikset å bare ligge der. Sex forer meg handler om å både gi og ta, og å bytte roller. Å gi seg hen er hele poenget for min del. Trygghet og god kommunikasjon er vel essensen for å få det til å fungere. Samboer sier jeg spreller som en fisk når jeg blir kåt, så det virker noe naturstridig å ligge stille i en sånn setting for min del.  

Anonymkode: 500eb...881

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når dama bare liger der uengasjert er det er sikkert tegn på at hun egentlig ønsker å være et helt annet sted.

Noen kvinner lar mannen gjøre seg ferdig i frykt for at han skal bli voldelig om hun avbryter. Andre ligger der fordi de er konfliktsky. Andre igjen ligger der fordi de ikke ønsker å signalisere for mannen at dette er noe som kommer til å gjenta seg.

Jeg har selv opplevd dette en gang tidlig i livet. Men gikk i meg selv og skjønte at dette skyldtes at hun rett og slett ikke likte meg. Etter det har jeg alltid sørget for å kun ha sex med damer jeg er sikker på liker meg, tenner på meg og har lyst til å ligge med meg. Og dermed har det selvsagt aldri skjedd igjen.

Anonymkode: 472d9...10e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forholdet ditt til disse damene? Mange kvinner syns sex uten følelser er bare kjedelig og gidder ikke legge ned insatsen der, men gjør det helt naturlig i forhold fordi de føler noe for den andre. 

Hvis du satser på bra sex utenfor forhold, har du et prosjekt med lav grav av realisme foran deg.

Anonymkode: c8c5c...79d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært borti en god del damer mellom 20-30 årsalderen. Mange av disse damene som har vært kjempehyggelig og pene har vært elendig i senga. Flere har bare ligget som død fisk i senga og forventet at jeg skulle gjøre all jobben. I ettertid når jeg har prøvd å belært disse damene om hva de kunne gjort bedre har blitt skikkelig sur og droppet all kontakt. Det samme er det flere i guttegjengen min som har erfart. Rett og slett damer som har taklet dårlig å få tilbakemeldinger. Flere har påpekt at hvis dama er dårlig i senga er forholdet dødsdømt fordi mange damer ikke evner å ta i mot kritikk. Ikke mine ord, men det kan nesten virke sånn. Er dette en ting som kun fungerer den en veien for damer? Hvis mannen ikke er helt alfa omega i senga er nærmest slik mange damer hyler i kor når man ser på flere tråder som publiseres seksualitetsforumet. 

Har lest flere artikler ganske nylig at det er mannen som bestemmer hvorvidt sex og et forhold er bra. Dette er åpenbart BS siden en er to stykker som er nødt til å bidra til bra sex og ikke minst et forhold. 

Kanskje du skal gi blanke i å belære dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Husk at mange damer faker orgasmen, så det er ikke sikkert de setter pris på at mannen skal komme med kritikk.

Anonymkode: 80834...82f

• Liker 5
Skrevet

Dukker er dukker, plastikk og atter plastikk. Som mann leker vi ikke med dukker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er dårlig i senga får kun en runde hos meg. Jeg er kvalitetsbevisst! 

Anonymkode: 2987f...11f

• Liker 1
Gjest bergenrosa
Skrevet

Altså... nå er jeg en av dem som har vært  ¨en som bare ligger der¨  i senga... Full forståelse for hva du mener, men jeg synes virkelig at menn har ett stort ansvar når det kommer til sex for å få partneren sin til å føle seg bra. Når jeg først møtte samboeren min så var jeg såpass usikker på meg selv at jeg bare lå der i frykt for å se dum ut. Det tror jeg andre damer også kjenner seg igjen i... NÅ! er det jeg som tar styring i senga fordi han får meg til å føle meg bra om meg selv, og jeg er trygg på ham... Du må bare gi damene tid å ikke slakte dem første gangen dere ligger ilag for da er du rett å slett bare en tosk.... :) Investerer du tid i noen får du mye tilbake.... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dårlig i senga. Fordi jeg er veldig usikker på meg selv og føler meg dum når jeg prøver noe. 

Men rett partner som jeg er trygg på kan jeg være aktiv og flink da :)  

Anonymkode: fef3f...471

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart bedre å sende dem til neste mann som ønsker en person som er like gode i senga som en dukke. Ikke mye å spare på gitt! Det er åpenbart at tilbakemeldinger om hvor god man er senga kun er greit når det gjelder menn. Med en gang det er snakk om at damer har et forbededringspotensiale så skaper det kattehyl blant enkelte damer på dette forumet. Skal disse damene bli bedre i senga ved at man bruker telepatiske evner til å overføre ens tanker til disse personene? Eller kanskje man skal skrive gule postitlapper å henge igjen på klessskapet etter akten?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sier du har vært borti en god del damer. Kanskje det er der problemet ligger. At når du selv ligger rundt så finner du deg bare damer så gjør det samme. Man blir ikke god på sex av one night stands. Man blir god på sex av faste forhold. Og folk som ikke ligger rundt ønsker heller ikke partnere som ligger rundt. 

Anonymkode: b1d0d...8a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dårlig i senga. Fordi jeg er veldig usikker på meg selv og føler meg dum når jeg prøver noe. 

Men rett partner som jeg er trygg på kan jeg være aktiv og flink da :)  

Anonymkode: fef3f...471

Nettopp. 

Damer er bare dårlige i senga hvis partneren er feil.

Det må menn skjønne, at de rett og slett er feil fyr på feil sted hvis dama bare ligger der.

Anonymkode: 472d9...10e

Skrevet (endret)

Mulig det er norskkunnskapen det står dårlig til med, men du kan ikke belære noen om hvordan de skal være i senga, eller gi dem direkte kritikk. Samme hvilket kjønn de er.

Vi kvinner sier ikke til mannen at han er helt ræva på å slikke når han er det, og drar frem tavle og kritt og ramser opp alt han gjør galt og tegner opp hvordan det skal gjøres. Dersom vi gidder ta på oss lærerhatten så hvisker man i øret hans at det er så digg når du gjør sånn og jeg liker det slik og treff her og der og jaaa det var deilig, nå kommer jeg, hipp hurra og blablabla. Folks seksuelle ego er en skjør sak, særlig hos de som er usikre og dårlige i senga. Skal du lære opp noen i sex, så må du ha mye bedre antenner enn du og kompisene dine tydeligvis har. 

Det hjelper også å være veldig god i senga selv, å få folk til å slappe av og være supertente og bare få frem dyret i dem. Det handler om kjemi, som igjen har mye med disse antennene du mangler å gjøre. Og å få dem til å føle seg sexy og bra og gi dem seksuell selvtillit. Direkte kritikk vil ha fullstendig motsatt effekt. 

Den man kan jobbe mest med er jo også en selv. Jeg ser folk tyter i tråden om at "buhu alle skylder bare på mannen". Det er ikke poenget mitt, det finnes nok av damer som er ræva i senga, det er ikke det. Men skal du ha bra one nighters selv ut av en potetsekk så må du selv besitte evnen å connecte og lese folk, få dem til å føle seg trygge og til å slippe seg løs, skjønne hva som tenner dem osv. Jeg har møtt de som er middelmådige i senga, men jeg har alltid heit sex, for jeg er god i senga og sex med meg er aldri middelmådig. Man må spille den andre god, som det heter i fotballen.

En annen sak er at du ikke har evnen til å lære opp folk og følgelig åpenbart mangler en del på å være god i senga selv. Og det er jo til syvende og siste lettere og mer fornuftig å prøve å jobbe med egne skills enn å skulle ta på seg å lære hvert eneste one night stand alt på en kveld. Det gjør ikke alle damene som er dårlige i senga bedre, men det kan gi deg en bedre opplevelse de gangene du treffer på dem. I tillegg kan det jo være du forelsker deg ordentlig i ei som er usikker i senga en dag, og da kan du ikke drite deg ut med belæring og kritikk. Da må du skjønne dette med å bygge seksuell selvtillit og trygghet og kåthet hos en annen. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du har vært borti en god del damer. Kanskje det er der problemet ligger. At når du selv ligger rundt så finner du deg bare damer så gjør det samme. Man blir ikke god på sex av one night stands. Man blir god på sex av faste forhold. Og folk som ikke ligger rundt ønsker heller ikke partnere som ligger rundt. 

Anonymkode: b1d0d...8a7

Akkurat det er det delte meninger om du. Ganske arrogant å gjøre deg til representant for " folket ".                                           Føler selv at jeg må prestere mer, eller gjøre en skikkelig jobb med å tilfredstille en "ny" kvinne i forhold til et "kjedelig tirsdagsligg" med kjerringa. (fra den tiden jeg var sambo). 

Anonymkode: c8935...38d

AnonymBruker
Skrevet

Høh, har også ligget med flere damer i 20-30 årene, og har overhodet ikke samme erfaring som deg. Samtlige har vært både aktive og lidenskapelige i senga.

Høres ut som du har utrolige dårlig seksuell kjemi med disse damene du ligger med, og siden dette gjelder så mange av dem, så er det kanskje deg det er noe galt med?

Du er rett og slett en person det er vanskelig å få god seksuell kjemi med? Og det samme gjelder vel kompisgjengen din, ikke så rart, da folka i slike kompisgjenger gjerne er av samme art og kan ha mye av de samme (gode/dårlige) egenskapene når det kommer til flere ting.

Anonymkode: 41630...36e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elendig i senga med feil mann, fantastisk med rett mann. En ons ble til et forhold mye pga helt rå kjemi og tiltrekning i senga. 

Anonymkode: 9a8e9...ce6

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I ettertid når jeg har prøvd å belært disse damene om hva de kunne gjort bedre har blitt skikkelig sur og droppet all kontakt. Det samme er det flere i guttegjengen min som har erfart. Rett og slett damer som har taklet dårlig å få tilbakemeldinger.

Det kan jo også være at de ikke liker blærete knowitalls som skal "belære" dem om alt mulig. Kanskje de lukter ovenfra og ned-holdningene dine og reagerer på dem, snarere enn at de ikke er villige til å utvikle seg seksuelt?

Endret av jabx
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva du mener med å kun ligge som en dø fisk da. Men mulig de liker menn som tar kontrollen da, og når du prøver å belære de til å være mer aktive tenker de at de heller kan finne en alfa i sengen. 

Anonymkode: aa8c7...02b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...