AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #21 Del Skrevet 26. mars 2017 3 timer siden, brownbrown skrev: hahaha. du skal få lov å synse så mye du vil, bare fordi du ikke liker enkelte av svarene mine her inne. det gir selvfølgelig ikke mannen rett til å ha sex med andre. er man i forhold så er man i forhold. klarer fint å runke den perioden eller gi hverandre oralsex Jeg kan love deg at det siste man har lyst på når man er gravid er en pikk i munn.... Anonymkode: 9ae4b...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #22 Del Skrevet 26. mars 2017 3 timer siden, brownbrown skrev: det er ikke frekt, det er bare realitet, og vist den svir så ikke spør eller grav. han var ærlig med henne og sa det slik det var. skal han lyve da og lage mye mer hodebry for ts da ? Greia er at vi kvinner vi bærer frem deres barn, vi gjør all jobben alene, det er vi som får plagene og smertene... Det er oss alt går utover. Når barnet er født er den like mye deres. Det er som om du jobbet og sleit ekstremt mye og når lønna ble utbetalt fikk noen andre som ikle gjorde en dritt, halvparten. Poenget mitt er st dere menn kan være litt mer ydmyke. Hvis dere synes graviditet mage er usexy, så helt greit. Men man sier det ikke. Kvinnen bærer frem deres barn og dere er så forbanna utakknemlig at dere kommenterer at hun er stygg fordi deres barn vokser i hennes kropp. Finn på en undskyldning for akkurat sexen, men vis likevel mssse kjærliget til kvinnen som gjør en utrolig viktig jobb. Anonymkode: 9ae4b...810 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 26. mars 2017 #23 Del Skrevet 26. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan love deg at det siste man har lyst på når man er gravid er en pikk i munn.... Anonymkode: 9ae4b...810 det er sikkert det siste en mann har lyst til også, knulle sin tjukke høygravide dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 26. mars 2017 #24 Del Skrevet 26. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greia er at vi kvinner vi bærer frem deres barn, vi gjør all jobben alene, det er vi som får plagene og smertene... Det er oss alt går utover. Når barnet er født er den like mye deres. Det er som om du jobbet og sleit ekstremt mye og når lønna ble utbetalt fikk noen andre som ikle gjorde en dritt, halvparten. Poenget mitt er st dere menn kan være litt mer ydmyke. Hvis dere synes graviditet mage er usexy, så helt greit. Men man sier det ikke. Kvinnen bærer frem deres barn og dere er så forbanna utakknemlig at dere kommenterer at hun er stygg fordi deres barn vokser i hennes kropp. Finn på en undskyldning for akkurat sexen, men vis likevel mssse kjærliget til kvinnen som gjør en utrolig viktig jobb. Anonymkode: 9ae4b...810 ikke kom med den der klasiske vi som bærer frem barnet og gjør jobben alene. ja men for faen det det var nok ikke mannen som ville ha barn, det er ALLTID kvinnen. men jo er enig i det siste du sa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #25 Del Skrevet 26. mars 2017 6 minutter siden, brownbrown skrev: ikke kom med den der klasiske vi som bærer frem barnet og gjør jobben alene. ja men for faen det det var nok ikke mannen som ville ha barn, det er ALLTID kvinnen. men jo er enig i det siste du sa 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere. Her kommer litt svar til dere. Elsker typen og han er utrolig snill å rolig av seg, tiligere har jeg likt å stått for husarbeidet for da vet jeg det blir gjort ordntlig for han slurvet litt. Han er enebarn og vært utrolig bortkjemt også i tiligere forhold. Nå skal det sies at vi begge er i slutten av 20 åra og han blir snart 30.. mn skulle liksom bare ønske han kunne skjønne hvordan jeg har det! Sliter med bekkenløsning og ønsker kun at han støvsuger og henger opp klær å ting som jeg ikke klarer å gjøre selv. Så huset ser ikke ryddig ut for å si d sånn.. vet han er barnslig og bortkjemt mn desperat var jeg ikke. . Vi vuderte faktisk abort for vi ønsket ikke barn, mn han fikk panikk på sykehuset og ville ikke ta bort et liv.. TS. Anonymkode: 5357e...bda Du får lese teksten til ts da @brownbrown. Det eksisterer faktisk menn som ikke syns det er greit å bare ta livet av barna sine med aborter, selv om de er for lat og egoistisk til å være gode kjærester og kommende barnefedre. Anonymkode: 0b97b...924 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #26 Del Skrevet 26. mars 2017 4 timer siden, brownbrown skrev: ikke kom med den der klasiske vi som bærer frem barnet og gjør jobben alene. ja men for faen det det var nok ikke mannen som ville ha barn, det er ALLTID kvinnen. men jo er enig i det siste du sa Jaha??? I mitt tilfelle ville mannen ha barn mer enn meg! Men det er jeg som tar byrden!! Så vær litt ydmyk for jobben vi gjør Anonymkode: 9ae4b...810 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #27 Del Skrevet 26. mars 2017 9 timer siden, brownbrown skrev: det er ikke frekt, det er bare realitet, og vist den svir så ikke spør eller grav. han var ærlig med henne og sa det slik det var. skal han lyve da og lage mye mer hodebry for ts da ? Nei. men man sier ikke at det ikke er fint? Som om jeg hadde fått kreft og han hadde sagt det var stygt å være skallet? Anonymkode: 8c230...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 26. mars 2017 #28 Del Skrevet 26. mars 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Oboy, kjip type. Synd det ikke er lov å oppfordre til vold her: is på stumpen? Anonymkode: 0b97b...924 Lol, jeg har oppfordra til drap (uten at det åpenbart var fleip) i andre tråder uten å ha blitt sensurert. Er visst greit med drap så lenge det er menn / muslimer det går ut over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 27. mars 2017 #29 Del Skrevet 27. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. men man sier ikke at det ikke er fint? Som om jeg hadde fått kreft og han hadde sagt det var stygt å være skallet? Anonymkode: 8c230...4d9 er man litt smart så sparer man seg selvfølgelig for slike kommentarer, det ødelegger jo selvfølelsen for den andre personen. men på er måte så er jo det bare sannhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 27. mars 2017 #30 Del Skrevet 27. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaha??? I mitt tilfelle ville mannen ha barn mer enn meg! Men det er jeg som tar byrden!! Så vær litt ydmyk for jobben vi gjør Anonymkode: 9ae4b...810 ditt eksempel er 1 av 1000. de felste forhold er det kvinnen som maser om barn, da kan hun ikke klage etterpå om hvor aua det var å føde osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 27. mars 2017 #31 Del Skrevet 27. mars 2017 Slik han høres ut som så er jeg redd for at når barnet blir født så blir du mamma til to stk. Ditt barn og din mann. En fyr som aldri rydder fordi han er sliten? Vet du alle blir slitne. Jeg skjønner at hvis en jobber og den andre ikke, så bør den som er hjemme ta mesteparten av husarbeidet men alt kan han ikke forlange. Og dette hadde vært hvis du feks var arbeidsledig. Nå er du sykemeldt pga svangerskapsplager. Han burde bidratt enda mer. Her i huset er min samboer i 100 prosent jobb,. Mens jeg er ufør 50 prosent og jobber 40. Hjemme er det ca 70 til 30 fordeling.. men han er alltid behjelpelig om jeg trenger å hvile istedenfor pga min sykdom. Det skulle bare mangle at kjæresten din ikke gjør det samme. Du burde nesten prate med han ordentlig ts og få til noen endringer, ellers kommer du til å bli utslitt etter vært. Forandrer han seg ikke så vil du som sagt ende opp med to barn istedenfor ett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 27. mars 2017 #32 Del Skrevet 27. mars 2017 16 timer siden, Forever22 skrev: Greit nok at han ikke gidder å bidra og blir sur for deg for at du ikke gjør det. Noen gutter er bare jævlig egoistiske. det er ikke greit i det hele tatt misforstå meg rett. jeg hadde klikket i vinkel. Men jeg personlig reagerer mer på at han faktisk sier det ikke er fint med gravid mage og at han ikke tenner på deg fordi du har barnet HANS i magen. Det er det frekkeste jeg har hørt. jeg hadde flytta ut av den grunn liksom, er jo så respektløs, og noe man absolutt ikke sier!!! fy for en dritt, unnskyld meg. du kan ikke tvinge han til å sex om han synes det er usexy, men unnskyld meg. man sier ikke at gravid mager ikke er fint. Om man ikke synes det er fint og han mister totalt lysta, så sier man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 27. mars 2017 #33 Del Skrevet 27. mars 2017 1 time siden, SnuskeLuska skrev: Om man ikke synes det er fint og han mister totalt lysta, så sier man det. Det er ikke alt man trenger å si. Bare fordi man får en tanke, idé etc. så betyr ikke det at man må fortelle om den. Tror jeg hadde ledd av samboeren min om det hadde vært vår situasjon. Han har da ikke noe rett til å bli sur for at du ikke har ryddet i løpet av dagen når du for det første er sykemeldt og for det andre så gjør han ikke noe selv. Neste gang får du si at han får ta det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 27. mars 2017 #34 Del Skrevet 27. mars 2017 På 26.3.2017 den 0.57, AnonymBruker skrev: han fikk panikk på sykehuset og ville ikke ta bort et liv.. Men allikevel liker han ikke gravide mager, gir helt faen i deg, oppfører seg som en gris og nekter å lese en eneste gravide-bok. Topp fyr du har valgt å få barn med, jeg hadde søkt om sen-abort. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #35 Del Skrevet 27. mars 2017 På 25.3.2017 den 23.55, AnonymBruker skrev: JSÅ... iløpet av de siste tre ukene har gravid magen virkelig begynt å vises på meg. Og han har blitt mindre og mindre kosklein. Fra sex 4/6 ganger i uka til 0/2 ganger.. idag snakket jeg med han og han sa behovet ikke var så stort lenger og skylte på at han var mye slitn osv.. senere på dagen kommer det fram at han ikke synes det er noe fint med gravid mager og at det ikke tenner han.. var som et slag i tryne.. takk i H!...svarte det at magen vokser er normalt og at jeg desverre ikke kan gjøre noe med det.. han trakk på skuldrene og så vidre på tv.. samtale slutt liksom.. fikk ikke mer svar etter det.. så nå sitter jeg igenn her og føler meg stygg rett å slett og har mersom lyst til å denge typen skikkelig.. kan ikke akkurat sjule magen i 5 mnd heller. Sitter med tanker om at dette kommer til å gå til H snart fordi dette kommer jeg ikke i å finne meg i vist han ikke åpner seg! Er så irr og skuffa at inatt ligger jeg på gjesterommet.. Anonymkode: 5357e...bda 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. men man sier ikke at det ikke er fint? Som om jeg hadde fått kreft og han hadde sagt det var stygt å være skallet? Anonymkode: 8c230...4d9 Til akkurat dette med sexlyst så er det en fair sak, selv om det selvfølgelig ikke er hyggelig for TS. Han prøvde å pakke det inn litt og være diplomatisk, men sannsynligvis så fortsatte TS å presse på det og da sa han det som det var. Han sa ikke at det var stygt, han sa at han ikke tennner på det. TS sier at hun får ikke gjort noe med størrelsen på magen - det er han nok klar over - han har vel ikke bedt henne om å slanke den vekk akkurat. Om det hadde vært meg hadde jeg heller satt pris på ærlighet enn å fått et svadasvar, da hadde jeg bare gått og grublet på hva det egentlig var som gjorde at sexen hadde minket. Det at han ikke bidrar er ikke bra, men det er det bare TS som kan gjøre noe med. Hun visste hvordan han var før hun ble gravid og det var naivt av henne å tro at han kom til å endre seg på det området av seg selv. HUN har latt det mønsteret (at hun gjør alt) etablere seg i forholdet, da skal det en del til fra hennes side for å snu det. Men det er bedre om TS begynner denne kampen nå i stedet for etter at babyen har kommet, hun må bare si klart tydelig fra hva som forventes og at hun ikke aksepterer å være tjeneren/mammaen hans lenger. Anonymkode: dd458...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 25. november 2024 #36 Del Skrevet 25. november 2024 brownbrown skrev (På 26.3.2017 den 17.17): det er sikkert det siste en mann har lyst til også, knulle sin tjukke høygravide dame Synes menn er veldig urimelige. De ønsker barn men ikke en gravid kjæreste. De mennene kommer til å ende opp single. Og jeg skal love deg at de ikke kommer til å være veldig ettertraktet av det motsatte kjønn om noen år når de får hengeballer. - Til tross for at de nok selv tror på at de er en av de 1% mennene som eldres som Brad Pitt! Håper deres gravide kjærester innser at de er bedre uten og blir i lag med noen som behandler de godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #37 Del Skrevet 25. november 2024 Potetjinta skrev (29 minutter siden): Synes menn er veldig urimelige. De ønsker barn men ikke en gravid kjæreste. De mennene kommer til å ende opp single. Og jeg skal love deg at de ikke kommer til å være veldig ettertraktet av det motsatte kjønn om noen år når de får hengeballer. - Til tross for at de nok selv tror på at de er en av de 1% mennene som eldres som Brad Pitt! Håper deres gravide kjærester innser at de er bedre uten og blir i lag med noen som behandler de godt! Og det måtte du dra opp en sju år gammel tråd for å si?? Anonymkode: 872a7...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #38 Del Skrevet 25. november 2024 Og denne fyren skal du inn i et foreldreansvar med i mange år...? Her må man skjerpe seg og innse at ens egne behov og ønsker kommer på andreplass når barnet kommer. Anonymkode: a38c4...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #39 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og denne fyren skal du inn i et foreldreansvar med i mange år...? Her må man skjerpe seg og innse at ens egne behov og ønsker kommer på andreplass når barnet kommer. Anonymkode: a38c4...ce0 Ungen er sju år nå, får håpe det har gått seg til. Anonymkode: 3a11e...9cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #40 Del Skrevet 27. november 2024 Gratulerer med valget av en tuffs som samboer. Er nok ikke mye å gjøre med dessverre. At han ikke tenner på deg nå er selvfølgelig sårt, men det er jo ikke noe man bestemmer heller.. du kan kjefte og smelle, men vet ikke hvor effektivt det er for deg. Tror du innerst inne har svaret selv. Hva hadde du sagt om det var din venninne som opplevde dette? Han selv vært gørr dårlig og gjort nesten ingenting siden uke 6 (er 12 nå). Samboer ser hvor dårlig jeg er og gjør alt med "glede", men ting går selvfølgelig i mer hans saktere tempo enn mitt noe jeg selvfølgelig også må bare deale med, bare glad han tar såpass ansvar. Anonymkode: a0f9a...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå