Gå til innhold

Menn som hater kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner: slutt å responder på menn som hater kvinner. Null oppmerksomhet = null plage (for andre enn seg selv). La de bruke alle disse minuttene og timene sine på å hate og være idiotisk og bitter, bruk dine egne minutter og timer på noe mer givende :) 

Anonymkode: 9a9df...a66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er uenig. Bruk tid på de og prøv å skille hat og kritikk. Lær deg å kontre ignoranse med sannhet. Prøv å nå frem. Det kan være en god måte å utvikle seg selv og sin tålmodighet. 

Anonymkode: f0d0e...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat er i det minste en følelse da. Det er jo mer en mange menn kan skryte på seg..

Anonymkode: f68ba...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hat mater hat. Er fullstendig uenig i dere som mener at man skal sitte å besvare slike issues. Om man ikke klarer å gjøre annet enn å dra andre ned og være ekkel, så får de bare seile sin egen sjø.

Anonymkode: e1826...eb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Det finnes menn som hater kvinner, og det finnes kvinner som hater menn.

 

Hva gjør man jo man bare ignorere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hat er i det minste en følelse da. Det er jo mer en mange menn kan skryte på seg..

Anonymkode: f68ba...ce3

Det samme kan man si om kvinner.

 

Anonymkode: a603f...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Det finnes menn som hater kvinner, og det finnes kvinner som hater menn.

Hva gjør man jo man bare ignorere dem.

Ja, selvsagt bør man ignorere kvinner som hater menn også. Mange kvinner som synker til samme nivå!

Anonymkode: e1826...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det samme kan man si om kvinner.

Anonymkode: a603f...076

Hvor mange ganger pleier du å kommentere/arrestere menn som hater kvinner? Pleier du å ta fatt i gruppen din? Jeg, for min del, tok tak i en kvinne som hater menn for 10 minutter siden ca.

Anonymkode: e1826...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be dem lese bøker av kvinnelige forfattere. Orker de ikke det er det ikke håp for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Det finnes menn som hater kvinner, og det finnes kvinner som hater menn.

 

Hva gjør man jo man bare ignorere dem.

Mulig det er jeg som har skylapper, men jeg har ikke lagt merke til en eneste kvinne her inne som har gjort det til sin hjertesak å skrive innlegg om hvor ubrukelige og dumme menn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig. Bruk tid på de og prøv å skille hat og kritikk. Lær deg å kontre ignoranse med sannhet. Prøv å nå frem. Det kan være en god måte å utvikle seg selv og sin tålmodighet. 

Anonymkode: f0d0e...ba6

Er litt som å diskutere religion med religiøse. Uansett hvor mange bevis du presenterer så nekter dem å godta argumentasjonen din.

Ofte er det beste å bare ignorere dem. Du ser jo hva som skjedde i usa når trump fikk så mye oppmerksomhet i media.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Akkurat nå, antbug skrev:

Mulig det er jeg som har skylapper, men jeg har ikke lagt merke til en eneste kvinne her inne som har gjort det til sin hjertesak å skrive innlegg om hvor ubrukelige og dumme menn er.

Er alle verdens kvinner på kg ?

Nei kanskje ingen kvinner som driver på slik noen menn her inne gjør. Men det er uansett nok av kvinner som skriver dritt om menn.

 

Men jeg har merket at det liksom er greit.

Også har jeg merket at det skal lite til og bli kalt kvinnehater. 

 

Jeg blir vel en kvinnehater fordi jeg sier at det finnes kvinner som hater menn og det er like idiotisk som med menn som hater kvinner.

 

Mer har jeg ikke å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Hvorfor har noen i det hele tatt dette hatet mot motsatte kjønn? Må være en grunn til at de virkelig hater.. Kan noen som hater det motsatte kjønn fortelle meg dette hvis det er noen her inne som hater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
8 minutter siden, antbug skrev:

Mulig det er jeg som har skylapper, men jeg har ikke lagt merke til en eneste kvinne her inne som har gjort det til sin hjertesak å skrive innlegg om hvor ubrukelige og dumme menn er.

Jeg har sett tråder her inne om mannehat og menn er ubrukelige. Om det er seriøs tråd skrevet av kvinner kan vi aldri vite. Pga de er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg har sett tråder her inne om mannehat og menn er ubrukelige. Om det er seriøs tråd skrevet av kvinner kan vi aldri vite. Pga de er anonym.

Jeg har sett det. Det skaper bare mer frustrasjon og hat..Men det er mer kvinnehat der ute enn mannehat. Definitivt! 

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/harald-eia--menn-trakasserer-kvinner-fordi-de-har-lyst/3423181508.html

https://www.nrk.no/ytring/menn-som-elsker-menn-1.12629332

Samtidig er det heldigvis sånn at de fleste kvinner og menn setter pris på hverandre:

http://www.vg.no/rampelys/tv/nrk/skaaber-og-eia-i-heftig-kjoennskrangel/a/23554824/

Anonymkode: e1826...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
8 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg har sett tråder her inne om mannehat og menn er ubrukelige. Om det er seriøs tråd skrevet av kvinner kan vi aldri vite. Pga de er anonym.

De trådene finnes helt sikkert, men det er da ingen som produserer store mengder tråder og innlegg om hvor dumme og mindreverdige menn er? Med tanke på at dette er et kvinneforum (der kvinnene naturlig nok er i stort flertall) er det påfallende at det postes langt flere tråder om dumme og teite kvinner er. Det er vel med det som med annen trolling, altså at trollene dras mot nettopp det som som irriterer dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hvorfor har noen i det hele tatt dette hatet mot motsatte kjønn? Må være en grunn til at de virkelig hater.. Kan noen som hater det motsatte kjønn fortelle meg dette hvis det er noen her inne som hater?

Jeg vil ikke si at jeg hater menn. Men jeg er redd menn, det gir meg en enorm skepsis. Det handler om svært negative erfaringer med mange menn. Når en opplever mange sånne ting er det etterhvert vanskelig å tenke at en bare har vært uheldig med enkeltindivider, eller at det er kunn en selv som er problemet, spesielt når flere av hendelsene rammes av straffeloven. 

Anonymkode: f68ba...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, antbug skrev:

De trådene finnes helt sikkert, men det er da ingen som produserer store mengder tråder og innlegg om hvor dumme og mindreverdige menn er? Med tanke på at dette er et kvinneforum (der kvinnene naturlig nok er i stort flertall) er det påfallende at det postes langt flere tråder om dumme og teite kvinner er. Det er vel med det som med annen trolling, altså at trollene dras mot nettopp det som som irriterer dem. 

Diskusjon.no er vel et mer manneforum, vil jeg påstå. Finnes ikke akkurat en svær gjeng med kvinner der som hver dag kommer innom og forteller dem hvor udugelige de er der inne, akkurat.

Anonymkode: e1826...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes moderator bør bli flinkere til å fjerne kvinnehat. Forumet heter kvinneguiden og selv om menn er velkomne så bør forumet være fritt for kvinnehat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...