Gå til innhold

Tynne vs muskuløse gutter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tiltrekkes av flere typer:

Liker godt høye og tynne menn, gjerne med senete hender. 

Men liker også utseendet til forskjellige typer menn på treningssenteret mitt. Det eneste jeg ikke liker så godt er menn i kategorien "overvektig bamse."

Jeg er forresten 165 og normalvektig selv, så de fleste menn oppleves uansett som større og sterkere enn meg selv. Kan godt bli tiltrukket av en på samme høyde som meg også, ansikt og sjarm er igrunn det viktigste for meg (når det gjelder utseende.)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mellomting er det jeg med første øyekast finner attraktivt. :) Men det er ikke alltid førsteinntrykket stemmer. Eksen var veldig tynn (man så beina gjennom omtrent, så ganske tynn) og min nåværende kjæreste er en mellomting. 

Skrevet

Jeg elsker magre senete menn og velger glatt det fremfor muskelbunter med kyllinglegger.

Gjest Belle âme
Skrevet

Høge og kraftige. Kan ikkje være saman tynne gutter, føler meg så maskulin:dry:

Skrevet

Du kan spørre deg selv TS. Er jenter lesbiske/bi og liker jentekropp?

Svaret er ofte ja, men for resten, nei

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du kan spørre deg selv TS. Er jenter lesbiske/bi og liker jentekropp?

Svaret er ofte ja, men for resten, nei

Høres ut til at det er flere nyanser, noen liker tynne, andre muskuløse og noen liker kraftige bamsemenn. 

Anonymkode: d146c...a90

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut til at det er flere nyanser, noen liker tynne, andre muskuløse og noen liker kraftige bamsemenn. 

Anonymkode: d146c...a90

Men så er en stor andel av den kvinnelige befolkningen mer eller mindre bifil så da er det naturlig å være interessert i menn med jentete kropp

Der har du nyansene

De som liker bamsemenn har stort sett bamsemann som far

AnonymBruker
Skrevet

Muskuløs :) heldig siden mannen min er veltrent da :)

Anonymkode: 39a2f...cc2

AnonymBruker
Skrevet
På 3/25/2017 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Siden jeg selv er 175 cm og veltrent, liker jeg høye gutter over 182 cm, og helst en del muskler.. Tynne gutter er ikke noe attraktivt i mine øyne.  Men alle har hver sin smak, venninna min liker slanke gutter som sykkler og jogger mye.

Anonymkode: 39060...511

Så jævlig spesi, hvordan kom du fram til akkurat tallet 182? 

Anonymkode: dc7de...1e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.3.2017 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Tidligere barsjef på den lokale studentkroa hadde sex med 80 jenter på 10 mnd. Fyren ser ikke ut. 

Anonymkode: 7f160...c48

Og dette tror du på? 😂😂

Anonymkode: 63ebd...c26

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dette tror du på? 😂😂

Anonymkode: 63ebd...c26

Er fakta. Fyren holdt nachspiel to ganger i uka. Damene stod på rekke og rad. Når man først har fått fuckboy stempelet er veien kort til neste mus. 

Anonymkode: 7f160...c48

Skrevet

Har alltid foretrekt tynne menn, helt til jeg møtte samboeren. Han er over gjennomsnittet muskuløs og jeg elsker det. Ikke er han hårete heller, det lille han får tar han bort.

Skrevet
På 25.3.2017 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Oida......Så kvinner bryr seg ikke om sine preferanser hvis han har høy sosial status, uansett hvordan han skulle se ut:klo: Tror du på dette selv egentlig....?

Anonymkode: bb3e3...477

Det er vel bare å innrømme damer at dere vil helst ha en tykk lommebok 

Skrevet
3 timer siden, Peter007 skrev:

Det er vel bare å innrømme damer at dere vil helst ha en tykk lommebok 

Nope, jeg vil helst an en mann som bryr seg om meg, hvor mye penger fyren har, har ingenting å si.
Siden jeg selv er ufør, hadde jeg følt at jeg snyltet om jeg fikk en fyr som var mye rikere en meg, og som spanderte masse på meg.. *grøss* neitakk! Jeg klarer meg selv! 

Skrevet

Høye, litt kraftige og muskuløse gutter er vel mest sexy syntes jeg. Gutter som er like sterk som meg, eller svakere er turn off...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...