Gå til innhold

GUTTER: Curvy eller meget slanke jenter? (bildet)

Fremhevede innlegg

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pupper er laget av fett. 

Anonymkode: ec738...10d

Pupper er laget av brystvev. Det kan legge seg fett der også.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva foretrekker dere gutter? Jenter med former eller meget slanke jenter? Kan legge til at jeg ser mer ut som hun i blått undertøy. :)

17474900_1825377851045583_1012850411_n.jpg

Anonymkode: d3b61...347

Du er vel ute etter skyt med denne tråden? For du kunne ikke finne et like livlig og vakker bilde av en slank jente som så like fin ut som hun til venstre? 

Anonymkode: 04d1c...085

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En mellomting mellom disse er mest attraktivt! En veltrent jente med både rompe/hofter , toned legs og flat mage er best.

Hun til høyre er modell tynn, det er ikke så sundt å være type Kendall Jenner slank.. jeg forbinder ofte det med underernærte usunne kvinner.

Anonymkode: 8e992...567

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om å ha hodet med seg? Fettprosent er ikke BMI. Pupper er laget av fett. Man kan ha store pupper og lav BMI, men da kan man faktisk ikke også ha en lav fettprosent på 17. 

Anonymkode: ec738...10d

Det er sant, jeg har selv fettprosent på 17. Hvis man ser på kvinnene i bodyfitnesskonkurransene kan man se at hvis de har store bryster er det pga silikon. Selvsagt vil man få mindre bryster jo lavere fettprosent man har. Det finnes naturligvis noen få unntak der noen naturlig har store bryster til tross for lav fettprosent, men dette er sjeldent.

Anonymkode: 4c62b...08e

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, linsejesus skrev:

Pupper er laget av brystvev. Det kan legge seg fett der også.

Pupper består av aller mest fett. Det er ikke sånn at noens brystvev er 10 ganger større enn andres. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge har former med smal midje, brede hofter og formfulle lår.

Anonymkode: a94f5...a8b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pupper består av aller mest fett. Det er ikke sånn at noens brystvev er 10 ganger større enn andres. 

Jo, det finnes tynne jenter med store pupper og tykke jenter med små pupper. Litt av kroppsfettet legger seg i brystene, så det er klart at både slanking og vektøkning kan påvirke dem, men det er veldig store naturlige variasjoner, akkurat som med hvor brede hofter man har eller hvor høy man er.

Har man pupper er man uansett i en vinn-situasjon. Store pupper er attraktivt for en del menn, mens små pupper holder formen og høyden selv når du er gammel, så hvis du er dame kan du egentlig ikke tape.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva foretrekker dere gutter? Jenter med former eller meget slanke jenter? Kan legge til at jeg ser mer ut som hun i blått undertøy. :)

17474900_1825377851045583_1012850411_n.jpg

Anonymkode: d3b61...347

Jeg er sammen med en anorektiker, så jeg blir bare uvel av hun til høyre. Ikke at hun andre er feit akkurat, men jeg tar litt fett foran et ødelagt (sam)liv any fucking day.

Anonymkode: 17d28...72c

• Liker 2
Skrevet

Hun i svart har da former, hun... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, linsejesus skrev:

Jo, det finnes tynne jenter med store pupper og tykke jenter med små pupper. Litt av kroppsfettet legger seg i brystene, så det er klart at både slanking og vektøkning kan påvirke dem, men det er veldig store naturlige variasjoner, akkurat som med hvor brede hofter man har eller hvor høy man er.

Har man pupper er man uansett i en vinn-situasjon. Store pupper er attraktivt for en del menn, mens små pupper holder formen og høyden selv når du er gammel, så hvis du er dame kan du egentlig ikke tape.

Nei, ingen har 10 ganger mer brystvev enn andre. Grunnen til at noen svært få jenter med lav fettprosent har store bryster er fordi det lille de har av fett samles der, og det er genetisk. På samme måte får jeg fettet på rumpa noe som også er genetisk. 

Skrevet

Begge disse kvinnene er slanke, hun i blått har timeglassfigur.  En altfor slank kvinne vil ikke kunne ha timeglassfigur, som er den mest populære kroppsformen blant menn. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Boomonster skrev:

Begge disse kvinnene er slanke, hun i blått har timeglassfigur.  En altfor slank kvinne vil ikke kunne ha timeglassfigur, som er den mest populære kroppsformen blant menn. 

Begge har timeglassfigur. De har bare ulik BMI. 

Anonymkode: 1579a...d22

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge har timeglassfigur. De har bare ulik BMI. 

Anonymkode: 1579a...d22

Det tror jeg ikke, hun slankeste har nok for små pupper. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Boomonster skrev:

Det tror jeg ikke, hun slankeste har nok for små pupper. 

Timeglassfigur går ut i fra hofte/midje/skulder. Ikke puppene.

Anonymkode: 747dc...b0e

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Timeglassfigur går ut i fra hofte/midje/skulder. Ikke puppene.

Anonymkode: 747dc...b0e

Nei det er feil, de går ut ifra hofte, midje, bryst.  Brede skuldre er bare med på å forsterke inntrykket.  Ratioen skal være 2/3.  F.eks 90/60/90.  Da er man er perfekt timeglassfigur. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, linsejesus skrev:

Kan bekrefte at du ikke representerer menn flest.

Det må du dokumentere. Inntil du gjør det, er påstanden din totalt verdiløs.

Anonymkode: 095c8...c02

AnonymBruker
Skrevet

Begge kroppstyper går fint for min del. Mitt inntrykk om jeg skal dømme både etter mine egne preferanser som mann og andre menn jeg prater om sånt med, så er det veldig få menn som isolerer faktorer som fettprosent o.l. som spesielt betydningsfullt. Klart noen har en liten forkjærlighet for det ene eller det andre, men generelt så er det helheten som betyr noe, i hvert fall om fyren er bikka 25 og er noenlunde oppegående.

En vakker dame er vakker enten hun har den første eller andre kroppen på TS sitt bilde. Man bare vet det når man ser henne. Det finnes (for meg) ikke én type flott dame, det finnes mange flotte og veldig ulike damer, på samme måte som det finnes både is og sjokolade og kake, uten at man driver og rangerer. Variasjon og mangfold er digg.

Det viktigste rent utseendemessig er at hun har et ansikt man blir sjarmert av, og at hun har et sunt preg og glød over seg. En dame som ser ut som hun lever på hamburger, cola og sofasliting faller utenfor den kategorien, og det samme gjør anorektiske eller treningsavhengige damer. Men imellom der så finnes det vanvittig mye fint, og hva man liker best i øyeblikket handler mest om hvem man har i kikkerten for tida og hva som er hennes kvaliteter.

-Mann31

Anonymkode: 73bf3...b17

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må du dokumentere. Inntil du gjør det, er påstanden din totalt verdiløs.

Anonymkode: 095c8...c02

haha!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tidligere anorektiker, og blir også uvel av hun til høyre. Jeg ligner nå for tiden mest på hun til venstre, får stadig høre at jeg er slank. Man får det faktisk bedre med seg selv med litt fett på kroppen 😊

Anonymkode: fe10a...6b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...