Gå til innhold

Kaviar

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, det har seg sånn at jeg nå har blitt allergisk mot veldig mye mat. Så jeg har ikke så mye mat å velge mellom.. Tenkte å prøve kaviar for å få inn litt kalorier, men husker sist jeg prøvde det at det hadde en ekkel fiskete ettersmak... Ja, det er jo fra fisk, men lurer på om det finnes kaviar som ikke smaker så mye fisk? I'm on my wits end... : / sliter skikkelig med å få inn kalorier nå, og har rast ned ivekt.. HJELP!

Anonymkode: 6af7d...005

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rogn smaker rogn og kan ikke smake noe annet. 
rogn-650x326.png

Anonymkode: e1180...bcf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er allergisk mot mye mat, er vel ikke fikserogn noe jeg ville gått for. Prøv forsiktig hvertfall, og se an reaksjonen! 

Anonymkode: c6558...0b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange forskjellige. Jeg foretrekker Mills original - den er litt sterkere på smak, men knallgod på tykke loffskiver :) Ha litt ekstra smør på skiva, det runder av smaken pluss gir ekstra kalorier og fett!

Men om du syns det blir for mye fiskesmak eller for sterkt, så bør du gå for en av de  blandingskaviarene. Litt sånn oransjeaktig tube. Den blå er sterk...

Men om du syns det er for mye fiskesmak, så kanskje fiskepålegg ikke er det du skal gå for. 

Kjør heller på med salami og masse smør på skiva :)
Liker du leverpostei? 

Ost er også bra. Kjør på med smør for å øke kalorimengden.

Anonymkode: 3d1b5...0c6

Skrevet (endret)

Jeg synes ikke kaviar smaker fisk, men jeg liker kaviar og jeg liker fisk så kanskje jeg er partisk.

Du får bare spise mer av det du kan spise. (Folk flest pleier å skjønne dette av seg sjæl. Har du noen form for spiseforstyrrelse?)

Hva er det du ikke kan spise? Hvordan (hvor, og av hvem, og hva slags tester) er allergiene påvist? Og er det noe mer enn fisk du ikke liker?

Endret av Pringle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Pringle skrev:

Du får bare spise mer av det du kan spise. (Folk flest pleier å skjønne dette av seg sjæl. Har du noen form for spiseforstyrrelse?)

Oisann.

Anonymkode: 845e8...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...