Gå til innhold

Ekstrovert/Introvert erfaringer...


Prebs

Anbefalte innlegg

Da henvender jeg meg til orakelet KG for gode råd og erfaringer!

Er selv en mann på 34, singel uten barn. Har tidligere vært i flere forhold, siste varte en liten evighet. Jeg er det som kan betegnes ekstrovert+. Mine tidligere kjærester/samboere har alle vært introverte personligheter. Jeg har nå truffet en kvinne som jeg har veldig god kjemi med. Det eneste er jo at hun er veldig lik meg selv dvs ekstrovert og vell så det. Når vi snakker på tlf (bor ikke i samme by enda) så hender det at vi snakker både i munnen på hverandre samt at det er generelt mye som blir sagt over hele linjen. Det blir aldri kjedelig, men jeg ser jo utfordringer her. Har også lest meg opp på litteratur ang tematikken og det virker som veldig ofte så er ekstro/intro en veldig god combo som jeg selv har erfart. Noen som har noen lignende erfaringer på dette temaet?

Alle svar tas imot som takk både solskinns og dommedagsprofetier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er introvert og har ingenting i mot introverte, men i et forhold tror jeg vi hadde passet dårlig sammen, på motsatt måte av det du opplever. Tror ikke jeg hadde klart å få dette til å funke helt, selv om jeg gjerne skulle kommet med noe mer positivt. Kanskje noen andre har noe lurt på den fronten.. Men foreløbig må jeg nok sette en tommel-ned, dessverre.

Anonymkode: 12e03...73a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du ikke mener innadvendt og utadvendt? Jeg er introvert som i at jeg må være alene for å "lade opp", men er også utadvendt som i at skravla går. 

Ser egentlig ikke så mye problem med at dere er like slik så lenge dere lar hverandre komme til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...