Gå til innhold

Hetro gutter som vil prøve kuk?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Så du leser ikke hva jeg skriver da? jeg har aldri sagt at bifil IKKE inkluderer seksuell tiltrekking.. det jeg sier er at biseksuell IKKE inkluderer forelskelse..

Og nei, min kilde definerer de 2 ordene forskjellig.

Din egen kilde sa ELLER seksuell. Det har uansett lite å si, siden SNL ikke har definisjonsmakt, de er et privat oppslagsverk, det har akkurat like mye å si for norsk språk som om jeg hadde laget en nettside og skrevet at "Høyre betyr nå venstre". Høyre hadde da ikke betydd venstre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, NewYork skrev:

Din egen kilde sa ELLER seksuell. Det har uansett lite å si, siden SNL ikke har definisjonsmakt, de er et privat oppslagsverk, det har akkurat like mye å si for norsk språk som om jeg hadde laget en nettside og skrevet at "Høyre betyr nå venstre". Høyre hadde da ikke betydd venstre.

Jeg har ikke sagt noe annet om biFIL!! jeg snakker om biSEKSUELL!! Les hva jeg skriver, alt sammen, ikke bare det du vil krangle om. 

Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Jeg har ikke sagt noe annet om biFIL!! jeg snakker om biSEKSUELL!! Les hva jeg skriver, alt sammen, ikke bare det du vil krangle om. 

Biseksuell og Bifil er synonymer på norsk.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager at jeg ikke har noe oppslagsverk å henvise til men jeg trodde alle visste at når man var biseksuell så gjalt det selve akten mens ved bifil så gjalt det det følelsesmessige. 

Jeg lærte dette for over 20 år siden så jeg trodde ikke det var no nytt. Men den gang var det ikke vanlig med tilfeldig sex og pulevenner heller.. Nå når tilfeldig sex og sex uten forpliktelser er såpass vanlig som det er blitt så ''viskes'' kanskje betegnelsene mer ut også?

Anonymkode: bf6a8...e20

Gjest Newroz
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex med gutter/menn er mye bedre for meg enn med jenter. Vet ikke om dette gjelder mange, men tror nok en del gutter opplever det samme som meg.

Prostataorgasme er hinnsides mye sterkere, lengre å mye mer intens, enn peis orgasme. Samtidig får jeg fort 4-5 orgasmer etter hverandre. Det går så hardt at jeg noen ganger svimer av når det går.:P

Penis orgasme er rene nedturen for meg.

Anonymkode: bbf11...255

Hvis det er så godt for menn å ha sex med menn, så forstår jeg faktisk ikke hvorfor menn har sex med kvinner! Høres jo himmelsk ut. Det mest logiske, med tanke på nytelse, ville jo da vært for menn å være homfile. 

Rart vi har klart å formere oss i så mange år! Pass på at du ikke sier det til for mange, plutselig vil ikke menn ha sex med kvinne lenger og vi går under. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager at jeg ikke har noe oppslagsverk å henvise til men jeg trodde alle visste at når man var biseksuell så gjalt det selve akten mens ved bifil så gjalt det det følelsesmessige. 

Jeg lærte dette for over 20 år siden så jeg trodde ikke det var no nytt. Men den gang var det ikke vanlig med tilfeldig sex og pulevenner heller.. Nå når tilfeldig sex og sex uten forpliktelser er såpass vanlig som det er blitt så ''viskes'' kanskje betegnelsene mer ut også?

De viskes dessverre ut, når de ikke blir brukt :( triste greier, men vi er enda mange som har lært forskjellen. Så kanskje vi fortsatt kan få det tilbake i ordbøkene. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok mer et påfunn enn noe annet. Homofil og homoseksuell betyr akkurat det samme, Heterofil og Heteroseksuell betyr det samme, og bifil og biseksuell betyr akkurat det samme. Er for meg kjent ingen språk (inkludert norsk) som gjør forskjell på dette.

redigert:

Nå snakker vi om SEKSUELLE legninger, om folk blir forelsket eller ikke, er faktisk irrelevant.

Endret av NewYork

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...