Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har både en iPhone og en iPad på samme bruker som har begynt å tulle veldig. I kveld har begge to slått av og på lyden på Spotify (i headset) i ett sett. I tillegg kobler den inn "Siri" hele tiden.

For noen dager siden åpnet telefonen den skjermen hvor man kan bla mellom ulike "vinduer" og skiftet mellom dem. I tillegg er det i perioder ikke mulig å komme gjennom til meg, den som ringer kommer direkte til svarer selv om telefonen er på, og jeg får en sms om et ubesvart anrop. 

Har ikke opplevd andre problemer med iPad enn det i kveld. Har prøvd å restarte telefonen flere ganger, og tenker nå å prøve å gjenopprette fabrikkinnstillinger.. Vet dere hva det kan være? Kan det være virus? Har hørt at det ikke går an på apple-produkter...?

Anonymkode: d09fb...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virus er mulig på apple produkter, men egentlig kan jeg bare tenke meg mac er påvirket siden det kjører et fullt operativsystem. (ja jeg er fullt klar over  Luca's over the web jailbreak her, men regner med OP har installert nyeste iOS)

iOS derimot er en såkalt walled garden, apple bestemmer hva du har lov å installere, så tviler egentlig på du har virus (ordet du leter etter er malware), og hvorfor skulle noen som har klart å installere malware gjøre dette med ipad/iphone istedet for å stjelene bankdetaljene dine?

Dette er nok en bug /feil i programvaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...