Gå til innhold

For deg som har hatt en dårlig uke.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel. Ca i et år har jeg gått med mageplager, men ikke tatt det videre..  Jeg satte inn en kobberspiral for en uke siden. Og det kjente jeg ganske godt, ikke nok med det. Men på tirsdag fikk jeg telefon om at jeg har fått klamydia. Jeg har altså gått i ett åt med klamydia, uten å vite noe.. kanskje ikke så rart at jeg har dratt på meg urinveisinfeksjon 4 ganger det året her.. jeg kan jo ikke ha sex på flere uker.. FAEN. #pissed. Hvordan har din uke vært?

Anonymkode: 31193...c7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feel ya, sis. Er lenge siden jeg ble smittet med klamma, men det var en uggen følelse. Kanskje du bør sjekke om det har gitt noen uheldige virkninger mtp at du har hatt klamydia så lenge? Ikke meningen å gjøre deg redd, men det kan være lurt.

Uka mi har vært veldig lite produktiv og jeg sitter igjen med en dårlig følelse nå som det er fredag. Fikk mensen på onsdag og blødde igjennom. Typen har dratt på hyttetur med familien. Jeg er invitert på fest i morgen, men har en oppgave jeg må skrive ferdig til mandag morgen. Den jævla oppgaven biter meg i ræva, skulle egentlig skrevet den for lenge siden. I tillegg er jeg snart blakk, så en tur ut vil ikke være positivt for bankkonto. Mulig jeg kjøper meg en billig hvitvin og vorser med venner, men dropper byen. Skulle hatt en deltidsjobb på siden av studiet, har for så vidt søkt mange jobber, men ingen napp dessverre. 

Har også blitt småfeit siden nyttår. :fart2:

Anonymkode: 4acca...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...