Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸

Chickenwings85

Anbefalte innlegg

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

Nei, noen dager er verre enn andre når det kommer til plager i bekkenet. Selvfølgelig verst etter kanskje litt overdreven fysisk aktivitet. Alle får jo en form for bekkenløsning, men så lenge jeg klarer å gjøre daglige gjøremål så er jeg fornøyd, tror jeg ;) 

Det er neste fredag du skal til jordmor ja? Det er så hyggelig å være der, synes jeg. I går var jeg hos jordmor på Ullevål og i dag har jeg vært hos jordmor på helsestasjonen. I går snakket vi litt om engstelsen min rundt selve fødselen. Anbefaling fra jordmor: IKKE se fødeavdelingen på tv. Hehe, så ja, da sier jeg det videre til deg. Fødeavdelingen frarådes, det blir forhåpentligvis ikke like mye action og drama når det er vår tur 🙈😅

Nei det blir ikke mye Fødeavdelingen her altså. Også litt pga at jeg skal på samme sykehus og vil ikke få dårlig inntrykk av noen av jordmødrene der, for så å ende opp med akkurat DEN jordmora🙈 Men når vi skal i ilden plopper de bare ut vet du, som på ei sklie i lekeparken 😂🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, tuppelene skrev:

Nei det blir ikke mye Fødeavdelingen her altså. Også litt pga at jeg skal på samme sykehus og vil ikke få dårlig inntrykk av noen av jordmødrene der, for så å ende opp med akkurat DEN jordmora🙈 Men når vi skal i ilden plopper de bare ut vet du, som på ei sklie i lekeparken 😂🤞

Akkurat det med jordmoren har jeg ikke tenkt på 🙈 skal jo også føde på Ahus. Men den siste sesongen, da er de ikke på Ahus, men St Olavs og Elverum. Jeg elsker jo det programmet, men hver sin smak, naturligvis 😊

@Chickenwings85 Fikk du noen flere tips og råd på sykehuset? Og ble du roligere etter samtalen, eller er du fortsatt ganske bekymret? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Juni15 skrev:

Akkurat det med jordmoren har jeg ikke tenkt på 🙈 skal jo også føde på Ahus. Men den siste sesongen, da er de ikke på Ahus, men St Olavs og Elverum. Jeg elsker jo det programmet, men hver sin smak, naturligvis 😊

@Chickenwings85 Fikk du noen flere tips og råd på sykehuset? Og ble du roligere etter samtalen, eller er du fortsatt ganske bekymret? 💕

Hehe.. ja stemmer det! Hadde jeg glemt. Kjenner noen som jobber på Elverum, så visste jo det var nye episoder når du sier det. Så nok en reprise sist, for noen uker siden😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Nei, noen dager er verre enn andre når det kommer til plager i bekkenet. Selvfølgelig verst etter kanskje litt overdreven fysisk aktivitet. Alle får jo en form for bekkenløsning, men så lenge jeg klarer å gjøre daglige gjøremål så er jeg fornøyd, tror jeg ;) 

Det er neste fredag du skal til jordmor ja? Det er så hyggelig å være der, synes jeg. I går var jeg hos jordmor på Ullevål og i dag har jeg vært hos jordmor på helsestasjonen. I går snakket vi litt om engstelsen min rundt selve fødselen. Anbefaling fra jordmor: IKKE se fødeavdelingen på tv. Hehe, så ja, da sier jeg det videre til deg. Fødeavdelingen frarådes, det blir forhåpentligvis ikke like mye action og drama når det er vår tur 🙈😅

@tweet og @Sinsiew, ser dere begge anbefaler bbhugme. Er det et "must have"? Jeg har vurdert den en stund, men pga at den er så SVÆR så har jeg ikke orket å dra den inn i hus, enda. Men jeg bør vel kanskje krype til korset og skaffe meg en slik? En avlang pute mellom beina blir ikke det samme? 

Ingen ting slår bbhugme. Prlvde med både dyne og pute, men bbhugme var redningen. Anbefales på det sterkeste! 

Hahs, jeg bingewatchet fødeavdelingen før lille J kom til verden. Gjorde at jeg innså at fødselen ble hva den ble, og ingen fødsler er like. 

Men.får du en fødsel som meg, så GLED deg! Herregud for en rå og fin opplevelse. Men så hadde jeg Ahus sin beste jm(min mening). Fødsel er helt helt magisk og så fabtastisk. Ser på andre gravide og tar meg i å glede meg til neste fødsel allerede! Den følelsen... Herregud, får tårer i øynene bare ved å tenke på det til tross for alt rart jeg gjorde og sa. Vi har ledd så sykt mye i ettertid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tuppelene skrev:

Åh, ja, sånn sett så er det nok lurt å holde seg litt unna å få så mye inntrykk av de jordmødrene. Det er jo på samme sykehus du skal føde, har ikke jeg tenkt på engang. Men ja, fysøre, haha, den ungen min skal skli ut!!! 😂

4 timer siden, Juni15 skrev:

Du elsker det programmet du ja? Hehe, da må jeg si det er forskjell på folk 😫😂 

Hm, skal vi hvilken råd og tips jeg fikk da...Vi snakket først om min engstelse rundt det å gå gravid, men mest rundt selve fødselen, at jeg er redd at noe skal gå galt, men at jeg er mest av alt redd for smertene og det å miste kontrollen. Jordmoren fortalte at de er der for meg og for at jeg skal få en så god opplevelse som overhodet mulig. Hun ville jeg skulle tenke over på forhånd om jeg vil ha epidural, om jeg vil føde vanlig til tross for en evt setefødsel. Mine tanker er jo at jeg VIL ha epidural, og at jeg vil ha keisersnitt dersom babyen ligger med rumpa ned. Videre trygget hun meg ved at de fleste fødsler går fint og at babyen er "designet" for å klare komme ut av min kropp. Jeg fikk et ark med 4-5 spm som jeg skal svare på til fødselen, som mannen skal gi til jordmoren. Der skal jeg skrive litt om hvordan jeg vil ha det og ikke, hva jeg er redd for og hvordan jeg reagerer når jeg blir redd/stresset/mister kontrollen. Så ja, alt i alt var det en god opplevelse altså. Blei vist rundt på fødeavdelingen etterpå. 

Jeg merker jo at jeg har blitt roligere på det med tiden. Når den tid kommer så må jo babyen ut liksom, så det hjelper liksom ikke så mye å skulle drive å skremme seg opp. Kvinner har gått gjennom fødsler i alle år, så da må jo jeg å klare det ;)

2 timer siden, Sinsiew skrev:

Ingen ting slår bbhugme. Prlvde med både dyne og pute, men bbhugme var redningen. Anbefales på det sterkeste! 

Hahs, jeg bingewatchet fødeavdelingen før lille J kom til verden. Gjorde at jeg innså at fødselen ble hva den ble, og ingen fødsler er like. 

Men.får du en fødsel som meg, så GLED deg! Herregud for en rå og fin opplevelse. Men så hadde jeg Ahus sin beste jm(min mening). Fødsel er helt helt magisk og så fabtastisk. Ser på andre gravide og tar meg i å glede meg til neste fødsel allerede! Den følelsen... Herregud, får tårer i øynene bare ved å tenke på det til tross for alt rart jeg gjorde og sa. Vi har ledd så sykt mye i ettertid :P

Åh, det er så herlig det du skriver om fødselen din, jeg blir faktisk litt rørt her. Håper virkelig jeg får en lignende opplevelse ❤️

@Sinsiewog @tweet, tror ikke dere at dere klarte å overbevise meg ang. bbhugme-puta da? Nå ligger jeg her, med verdens diggeste pute i korsryggen. Jeg gleder meg til å ha den mellom beina i natt. Nei, det her var et godt kjøp. TAKK! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, tweet skrev:

Åå så bra! Håper du har hatt en god natt 😄

Sov i en og samme stilling i hele natt jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men @Sinsiew og @tweet, mye spm rundt den gravidputa no 😅 Men har dere brukt den som babynest etter at babyen kom? I tillegg til bbhugme så kjøpte jeg babynest fra Voksi i går (herregud, pengene bare flyr ut 🙈). Så, det jeg lurer på, anbefaler dere babyneat i tillegg eller burde jeg bytte inn det jeg kjøpte og heller bruke puta? Synes bre bbhugme virker litt stor og klumpete for en liten baby? Hva tenker dere 🤔

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Men @Sinsiew og @tweet, mye spm rundt den gravidputa no 😅 Men har dere brukt den som babynest etter at babyen kom? I tillegg til bbhugme så kjøpte jeg babynest fra Voksi i går (herregud, pengene bare flyr ut 🙈). Så, det jeg lurer på, anbefaler dere babyneat i tillegg eller burde jeg bytte inn det jeg kjøpte og heller bruke puta? Synes bre bbhugme virker litt stor og klumpete for en liten baby? Hva tenker dere 🤔

Mi ville kun ligge oppå meg, så her ble ikke babynest brukt. Brukte bbhugme til å støtte opp arma mine da :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke puta som babynest har jeg aldri engang tenkt på! Men jeg tror jeg hadde beholdt babynestet altså, for jeg ser for meg puta kan bli stor og klumpete som du sier 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har blitt litt beroliget med tanke på fødsel! Jeg svarte på noen slike spørsmål på forhånd, man får alltid tilsendt mal for fødebrev fra Ahus. Syns egentlig det hjalp bare å skrive det 😊 Litt som en mental forberedelse. Og så er man helt sikker på å få sagt i fra om ting som er viktig, sånn at jordmora kan være til best mulig støtte.

@Sinsiew, jeg hadde også Ahus sin beste jordmor 😅 Var din svensk? Men det er nok mange herlige jordmødre der, og jeg vil tro at generelt sett er det omsorgsfulle og trivelige folk som velger det yrket.

Jeg tror jeg skrev at vi ikke brukte babynest, men da må jeg bare trekke det tilbake og si at jeg akkurat har begynt å ha stor nytte av det på badet. Sånn på gulvet mens man gjør andre ting, er kanskje ikke bbhugme så godt egnet som babynest? Vil tro du kan få god bruk for det andre babynestet også. Jeg har prøvd den lille ammeputa fra bbhugme på helsestasjonen, og skulle ønske jeg hadde hatt den fra starten. Nå er det litt seint, men hvis det blir en neste gang, skal jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 20.45, Illy skrev:

Så bra at du har blitt litt beroliget med tanke på fødsel! Jeg svarte på noen slike spørsmål på forhånd, man får alltid tilsendt mal for fødebrev fra Ahus. Syns egentlig det hjalp bare å skrive det 😊 Litt som en mental forberedelse. Og så er man helt sikker på å få sagt i fra om ting som er viktig, sånn at jordmora kan være til best mulig støtte.

@Sinsiew, jeg hadde også Ahus sin beste jordmor 😅 Var din svensk? Men det er nok mange herlige jordmødre der, og jeg vil tro at generelt sett er det omsorgsfulle og trivelige folk som velger det yrket.

Jeg tror jeg skrev at vi ikke brukte babynest, men da må jeg bare trekke det tilbake og si at jeg akkurat har begynt å ha stor nytte av det på badet. Sånn på gulvet mens man gjør andre ting, er kanskje ikke bbhugme så godt egnet som babynest? Vil tro du kan få god bruk for det andre babynestet også. Jeg har prøvd den lille ammeputa fra bbhugme på helsestasjonen, og skulle ønske jeg hadde hatt den fra starten. Nå er det litt seint, men hvis det blir en neste gang, skal jeg ha!

Nei, min var norsk :)

Er nok mange "verdens beste" jordmødre på Ahus! Og godt er det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

30+6: 

En liten oppdatering fra meg. Allerede god inn i tredje trimester og det er bare 9 uker igjen til termin. Det synes jeg er utrolig rart å tenke på. Jeg gleder meg masse til lå treffe lille mini i magen, men gruer meg fortsatt til selve fødselen (selvom jeg har blitt noe roligere med tiden). 

Formen er fortsatt fin, og jeg tror jeg er heldig ift hvordan det kunne ha vært. Men, jeg begynner å føle meg veldig tung og sliten. Jeg klarer ikke å gå noe særlig med turer lengre, da blir det i så fall korte rusleturer. Jeg blir fort stinn i magen og blir fort sliten i korsrygg og bekkenet, noe som gjør at jeg til stadighet må sette meg ned. Jeg var på svømming her om dagen, og merker at det også begynte å bli tungt. Så, etter et par svømmetak tok jeg meg selv i å bare ligge å plaske langs bassengkanten. Jeg går fortsatt på gravidyoga og jeg trener fortsatt litt styrke på Sats (armer og rygg). 

Det meste er handlet inn og jeg tror vi begynner å komme i mål av det vi trenger av klær og utstyr. I dag vasket jeg til og med den første maskinen med babyklær. Hehe, litt tidlig, men stas! Fint å kunne ta ting litt etter litt. Jeg begynte å stryke noe av klærne, men måtte gi meg fort da ryggen sa jeg måtte sette meg ned. 

Jeg har gått opp hele 14kg, og jeg hater det! Jeg føler meg så innmari tjukk og lite flatterende. Jeg synes det er vanskelig å i det hele tatt være sosial fordi jeg tenker at alle ser på meg som "lille trille". Ja, jeg vet det er teit, jeg er klar over det, men jeg skammer meg litt fordi jeg føler jeg har overspist i svangerskapet. Jeg er og har vært så vanvittig sulten, noe som har gjort at det har vært vanskelig å kontrollere matinntaket. Huff, jeg har dårlig samvittighet og jeg gruer meg til hvordan jeg kommer til å se ut på slutten. Jeg er også blitt litt hoven på føttene og på hendene, spesielt fingrene. Forresten så kalte svigerfaren min meg for en "hval" her om dagen. Jeg VET at han bare prøvde å være morsom og at han absolutt ikke mente noe stygt med det. Selvom jeg lo det bort der og da, så irriterer den kommentaren der meg skikkelig. Hva sier man?

Jeg sover godt om natten, selvom jeg våkner flere ganger fordi jeg enten må snu meg eller fordi jeg må på do. Jeg sovner som regel på sekundet jeg legger hodet på puta, så sånn sett er jeg heldig. Det er verre for mannen stakkars, han sover lite eller ingenting pga snorkingen min! 

Mamma og pappa overnattet hos meg i helgen. Huff, jeg var så innmari vanskelig å ha med å gjøre. Jeg irriterte mg over alt de sa og gjorde og jeg lot ikke være med å vise det. Stakkars de. Jeg har dårlig samvittighet for det å. 

Jeg begynner å bli sliten, men klar for å møte den lille. Selvom det er noen uker igjen ❤️ 

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk det, bare ni uker igjen😍 Tiden går veldig fort nå for tiden altså. Har dere vært på 3D ultralyd forresten? Blir så misunnelig på treningen din. Har selv så lyst, men akk så tiltak det er 90% av tiden. Rart når jeg var helt avhengig før😅 

Det er bra formen og nattesøvnen er god, selv om det blir tyngre og holder mannen våken. Jeg synes det er litt små enkelt å snu meg om natta.. føler magen henger igjen når jeg tar fart og ruller rundt🙊 Er så kjedelig med slike kommentarer som fra svigerfaren din. De mener jo ikke noe vondt med det, men med litt ekstra hormoner gjør i hvert fall ikke at det blir noe morsommere! 

Nå er det bare å nyte siste månedene i sakte tempo. Henge opp baby vask er koselig da, så lite og søtt😍 Har det blitt fint på barnerommet da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2018 den 21.16, tuppelene skrev:

Tenk det, bare ni uker igjen😍 Tiden går veldig fort nå for tiden altså. Har dere vært på 3D ultralyd forresten? Blir så misunnelig på treningen din. Har selv så lyst, men akk så tiltak det er 90% av tiden. Rart når jeg var helt avhengig før😅 

Det er bra formen og nattesøvnen er god, selv om det blir tyngre og holder mannen våken. Jeg synes det er litt små enkelt å snu meg om natta.. føler magen henger igjen når jeg tar fart og ruller rundt🙊 Er så kjedelig med slike kommentarer som fra svigerfaren din. De mener jo ikke noe vondt med det, men med litt ekstra hormoner gjør i hvert fall ikke at det blir noe morsommere! 

Nå er det bare å nyte siste månedene i sakte tempo. Henge opp baby vask er koselig da, så lite og søtt😍 Har det blitt fint på barnerommet da? 

Hehe, ja tiden går fort. Svosh, så er det jul, og jeg sitter der med en liten baby i armene. Å bare noen uker senere, gjør du det samme. Koselig og nesten for for godt til å være sant altså. Ang. 3D ultralyd så har ikke jeg tenkt noe særlig på det nei. Føler liksom at det er så mye liv i magen nå, ja at det er det jeg trenger om dagen hvis du skjønner. Meeen, så var det en venninne av meg som sa her om dagen at vi som har blitt gravid med prøverør skal få gratis 3D ultralyd? Hm, har du hørt noe om det? Tenkte å høre med jordmor neste uke i så fall. 

Jeg hadde ikke klart å opprettholde den treningen om jeg hadde jobbet, bare sånn at det er sagt. Treningen blir liksom min jobb om dagen, for jeg må jo ha noe å gjøre. Men, det er på et lavt nivå og når jeg er ferdig så er det det jeg som regel klarer ila den dagen (pga bekkenet). 

Barnerommet har vel kanskje ikke blitt så veldig fint. Eller, jo, det er jo det. Men det er mye babystæsj der inne, så litt kaos kan man si. Så skal vognen inn dit å, for vognen skal vi hente på butikken i dag. Åååå, det blir så gøy å få vognen i hus!!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Hehe, ja tiden går fort. Svosh, så er det jul, og jeg sitter der med en liten baby i armene. Å bare noen uker senere, gjør du det samme. Koselig og nesten for for godt til å være sant altså. Ang. 3D ultralyd så har ikke jeg tenkt noe særlig på det nei. Føler liksom at det er så mye liv i magen nå, ja at det er det jeg trenger om dagen hvis du skjønner. Meeen, så var det en venninne av meg som sa her om dagen at vi som har blitt gravid med prøverør skal få gratis 3D ultralyd? Hm, har du hørt noe om det? Tenkte å høre med jordmor neste uke i så fall. 

Jeg hadde ikke klart å opprettholde den treningen om jeg hadde jobbet, bare sånn at det er sagt. Treningen blir liksom min jobb om dagen, for jeg må jo ha noe å gjøre. Men, det er på et lavt nivå og når jeg er ferdig så er det det jeg som regel klarer ila den dagen (pga bekkenet). 

Barnerommet har vel kanskje ikke blitt så veldig fint. Eller, jo, det er jo det. Men det er mye babystæsj der inne, så litt kaos kan man si. Så skal vognen inn dit å, for vognen skal vi hente på butikken i dag. Åååå, det blir så gøy å få vognen i hus!!! :) 

Ja svosh!😍😅 herregud jeg synes også det er litt rart å tenke på. Er rart at det er noen inni magen etter alle årene med venting og lengsel. Nyter virkelig hver dag som går! 

Hmm.. ikke hørt noe om gratis UL, så da må si hva jordmor sa😉 skal til jordmor om 2 uker, så må prøve å huske det selv.

haha.. ja det er skikkelig kaos hjemme hos oss også. Barne utstyr i alle rom føler jeg, og vi har TO etasjer!😂 Har nesten fått alt ut av pikerommet slik at det er et «blankt lerret», men kjelleren = kaos. Neste helg får vi besøk av moren og tanten min, så da må vi prøve å rydde det bort litt siden vi har gjesterom/-bad i kjelleren. 

Så spennende å hente vogn i dag, det blir koselig vet du😉 Jeg er nede i kjellerstuen ofte og øver meg litt på vognen vår. Slår den opp og ned og tester det ene og det andre. Fikk refleks og koppholder til vognen av broren min til bursdagen, så det må jeg også snart teste ut😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Termindato: 8.desember

Uke: 33 (32+5)

Babyen: Lille mini er ca 38 cm lang og veier 1800g.

Liv i magen: Han sparker og holder på. Han ligger med hodet ned og sparker og slår mot høyre side. Det som er annerledes nå enn tidligere er at bevegelsene er mye tydeligere. Jeg kan nesten kjenne når det er en hånd og når det er en fot. 

Forandringer på kroppen: Huff ja. Jeg synes det er litt vanskelig å forholde seg til at kroppen min har blitt så stor som den har blitt. Jeg blir bare tyngre og tyngre og føler meg mer som en plugg. 

Humøret mitt: Jeg er både glad og spent over situasjonen jeg er i. Hver eneste dag må jeg minne meg selv på hvor heldig jeg er som har en liten baby i magen. Det er så stort og fortsatt så surrealistisk. 

Formen min: Jeg begynte å kjenne meg ordentlig gravid den dagen jeg gikk inn i tredje trimester. Jeg blir fort sliten og tåler ikke like mye lenger. Jeg blir fort andpusten og jeg blir sliten bare av å gå rundt kvartalet. Når jeg er ute å går så er det ikke en eneste person som ikke går forbi meg. Jeg puster høyt og jeg får raskt kynnere i magen. 

Jeg sover fortsatt godt på natten, jeg sovner meg en gang jeg legger hodet på puta, men våkner flere ganger om natta pga at jeg må tisse eller bare snu meg fra den ene siden til den andre. BBhugme puta er gull verdt, nåde når det gjelder støtte i ryggen og i bekkenet. Har den siste uke sovet mer enn jeg har gjort tidligere. Er mye trøtt og sliten. 

Cravings: Gi meg alt! Det er det som har vært problemet- at jeg har vært og fortsatt er konstant sulten. Spiser jeg meg stappmett, ja så går det maks en time før jeg må ha noe igjen. Jeg kjenner på en overspising som jeg ikke har kjent på noen gang, og som gir meg enormt med dårlig samvittighet. 

Vektøkning: Ja, den sulten har jo gjort at jeg har lagt på meg kanskje litt mer enn forventet da. Jeg raser opp i vekt og har vel gått opp rundt 14-15kg. Jeg var redd for at jeg skulle få kjeft av jordmor sist uke, men hun synes jeg ser sunn og frisk ut og sier at det er greit i og med jeg var normalvektig i utgangspunktet. Men ja, til og med løse skjorter har blitt trange pga overarmene mine...

Trening/fysisk aktivitet: Trener styrke 1-2 ganger i uka, har blitt mindre i det siste og jeg forsøker å gå tur når jeg orker. 

Innkjøp av utstyr: Tror det meste er i boks. Pga at jeg ikke har vært i jobb så har jeg hatt både tid og overskudd til å handle inn klær og utstyr i god tid. Noe har vi kjøpt nytt, mens andre ting har vi vært heldige å låne. Det som var mest stas var å hente Bugaboo-vognen i forrige uke. Den er så fin!

Neste kontroll: Om to-tre uker ca. Tror tema da skal være fødsel. Sist uke snakket vi om amming. 

Jeg gleder meg til å: Nå gleder jeg meg mest av alt til å møte lille mini. Jeg lurer på hvordan han ser ut og hvordan alt blir. 

Jeg gruer meg til: Jeg har blitt roligere når deg gjelder tanken på å føde. Jeg har gått fra å grue meg til å gruglede meg, og jeg tenker at det er en fin ting. 

Litt over 7 uker igjen. Herregud, det er ikke lenge ❤️

Endret av Chickenwings85
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy å kunne kjenne hva som kommer ut mot magen, high five😍 Jeg kjenner ofte noe, men gudene vet hva det er. Tror det er hode/rygg/rumpe i hvert fall siden det er et større område på magen som buler litt ut og er litt hardere😉 Det er bra du grugleder deg til fødsel, og jeg tror nok de fleste blir veldig klare for fødsel når det nærmer seg termin🤞 Og da kommer jo verdens fineste premie❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt står bra til 💕 tenk at det bare er litt over 7 uker igjen, det er så sykt. Føler det som i går at du gikk igjennom alt og jeg ventet på å sette igang 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...