Gå til innhold

Oppvaskmaskin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er ikke alltid like flink å ta ut oppvaskmaskin med en gang den er ferdig, men føler det blir litt lukt i glass osv. Er dette normalt? Eller er det noe med oppvaskmaskinen vår?

Anonymkode: dff31...8fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg passer alltid på å åpne maskinen når den er ferdig, selv om det kan gå en halv dag før den tømmes. Hvis jeg ikke åpner den så kan det lukte litt surt i maskinen. Men usikker på om det lukter av glass etc da. 

Anonymkode: e4c87...24a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg passer alltid på å åpne maskinen når den er ferdig, selv om det kan gå en halv dag før den tømmes. Hvis jeg ikke åpner den så kan det lukte litt surt i maskinen. Men usikker på om det lukter av glass etc da. 

Jeg pleier det men om jeg setter den på å er borte resten av dagen så glemmer han den ut eller jeg glemmer å gi beskjed så blir den stående (hender selvsagt jeg glemmer den selv også, og han glemmer den ikke alltid) Det er nok at det er for tett, det problemet er ikke eksisterende når vi tømmer den raskt etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier det men om jeg setter den på å er borte resten av dagen så glemmer han den ut eller jeg glemmer å gi beskjed så blir den stående (hender selvsagt jeg glemmer den selv også, og han glemmer den ikke alltid) Det er nok at det er for tett, det problemet er ikke eksisterende når vi tømmer den raskt etterpå. 

Hmm, hvis man ser oppvaskmaskinen lett så heng et skilt på den:P 

Sorry, takler ikke sånt selv, så vi setter den kun på om ettermiddagen når vi er hjemme for kvelden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...