AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Hvor lang tid tok det til du fikk politiattesten når du søkte? Og holder det med en eller må jeg be om flere? Skal ha med til to tre barnehager som er interessert i å ha meg som vikarer. Jeg har sendt inn søknaden for den barnehagen jeg skal begynne på snart. Fordi man må legge inn en skjema hvorfor man søker, det fikk jeg fra det aktuelle barnehagen. Mitt spørsmål er, kommer det til å stå på politiattesten at det er for den spesifikke bhg jeg har søkt på. Kommer navnet til å stå på attesten. Hvis det ikke skjer, så kan jeg vel bruke den i flere barnehager. Anonymkode: 40f1e...11b
Fru Uperfekt Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det til du fikk politiattesten når du søkte? Og holder det med en eller må jeg be om flere? Skal ha med til to tre barnehager som er interessert i å ha meg som vikarer. Jeg har sendt inn søknaden for den barnehagen jeg skal begynne på snart. Fordi man må legge inn en skjema hvorfor man søker, det fikk jeg fra det aktuelle barnehagen. Mitt spørsmål er, kommer det til å stå på politiattesten at det er for den spesifikke bhg jeg har søkt på. Kommer navnet til å stå på attesten. Hvis det ikke skjer, så kan jeg vel bruke den i flere barnehager. Anonymkode: 40f1e...11b Har aldri jobbet i bh men når jeg har trengt attest til andre jobber så har jeg fått det treigt første og så mer eller mindre på sagen. Om du er norsk/norsk skal det gå kjapt, om du ikke er norsk (ikke født i Norge) hender det at de må undersøke i ditt fødeland
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Har aldri jobbet i bh men når jeg har trengt attest til andre jobber så har jeg fått det treigt første og så mer eller mindre på sagen. Om du er norsk/norsk skal det gå kjapt, om du ikke er norsk (ikke født i Norge) hender det at de må undersøke i ditt fødeland Så man trenger flere da egentlig? Jeg skal gi til forskjellige barnehager. Tenker bare å kopiere. Jeg er norsk. Anonymkode: 40f1e...11b
Fru Uperfekt Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så man trenger flere da egentlig? Jeg skal gi til forskjellige barnehager. Tenker bare å kopiere. Jeg er norsk. Anonymkode: 40f1e...11b Bare be om å få en til hver, ellers må du ha attestert kopi. (Mao du kan ikke kopiere selv)
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #7 Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Bare be om å få en til hver, ellers må du ha attestert kopi. (Mao du kan ikke kopiere selv) Ah oki, takk for svar Anonymkode: 40f1e...11b
Kim91 Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 Man må ha bekreftelse fra arbeidsgiver før man søker om politiattest. Denne legger man så med søknaden. Man må i tillegg ja ny for hver arbeidsplan. Det får heldigvis fortere nå enn før, siden man kan gjøre det elektriske 😊
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #9 Skrevet 24. mars 2017 Jeg fikk en attest som ble brukt i 2 skoler så lenge den var gyldig (3 mån). Trengte ingen kopier. Fikk attesten elektronisk og skrev ut selv.. Anonymkode: 65976...15b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #10 Skrevet 24. mars 2017 Dette var nå nylig forresten... Anonymkode: 65976...15b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #11 Skrevet 24. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var nå nylig forresten... Anonymkode: 65976...15b Fikk du i Digipost? Og hvor langt tid tok det? Anonymkode: 40f1e...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå