Gå til innhold

Apper vil ikke holde seg på SD-kortet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Samsung med flaut lite lagringsplass, så jeg kjøpte meg et SD-kort. Alle apper som kan overføres til SD-kort har jeg flyttet over dit. Men så vil de ikke bli der! Stadig oppdager jeg at apper har flyttet seg tilbake til enhetsminnet, og jeg må gang på gang tilbakeføre dem til SD-kortet. Det virker som det er tilfeldig når det skjer, noen ganger i forbindelse med oppdateringer, men ikke alltid. Vanvittig irriterende! Hvorfor skjer dette, og er det noe jeg kan gjøre for å hindre det? (Jada, jeg vet at en skikkelig mobil med nok lagringsplass vil løse problemet én gang for alle, men jeg har ikke råd akkurat nå.)

Anonymkode: a84ca...4bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Google hater at folk bruker SD-kort, så det er dessverre sånn det er ment å virke. De blir flyttet til intern lagring hver gang de blir oppdatert.

Anonymkode: 9b28c...d10

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Google hater at folk bruker SD-kort, så det er dessverre sånn det er ment å virke. De blir flyttet til intern lagring hver gang de blir oppdatert.

Anonymkode: 9b28c...d10

Fy faen, så sykt dårlig. Synes godt de kunne opplyst om det da jeg kjøpte kortet. Men da hadde jeg mest sannsynlig latt være å kjøpe, og det visste de nok, sleipingene.

Takk for svar! :) 

Anonymkode: a84ca...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...