Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Er det bare jeg som fryser om jeg sitter en stund ved pc'en? Det begynner i lillefingeren, og så kryper kulda opp langs fingrene, inn i hånden, opp armen.. og nå er hele meg kald, fingrene hvite, neglene blå, leppene blå!! Hva skjer?! Spiser pc'en all varmen min?
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Hva, Sexy Vidunder, er du en kroppsvarmetyv? :o (navnet på pc-en min ) Ja, når du sier det så! Aldri tenkt på men det stemmer jo! Sikkert fordi vi sitter i ro, og ikke bruker kroppen så mye, ergo får vi heller ikke produsert så mye kroppsvarme som når vi er i bevegelse.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Ja jeg tenkte også det, men hvorfor fryser jeg ikke når jeg ser tv da?
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 er det musen som stjeler all varmen? MUSETYV!
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Da beveger du kanskje mer på deg og sitter i en varm sofa?
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 nei jeg pleier å sitte helt i ro og se tv.. og jeg har tatt på en ekstra genser OG har dynetøfler på. *ser mistenksomt bort på pc'en..*
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Men jeg begynner også alltid å fryse på fingrene når jeg har hånda på musa ( ) også kryper kulden oppover. Merkelig.
Kelsey Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 Dataen stjeler også all min varme. Derfor har jeg nå gått til innkjøp av bærbar pc, så jeg kan sitte i senga under dyna og surfe Høres ut som om det er løsningen på deres problem også
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 skulle da tro at litt dyne på beina skulle hjelpe.. nå er nesen min helt is!! I'm a cold bitch. Neihei, jeg er ingen bitch altså. bare veldig kald. godt jeg ikke var alene da! skal vi lage en pcfryseforening?
Kelsey Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Det høres ut som en god ide. Selv om jeg desverre tror at musa er hovedsynderen. Så samme hvor praktisk den er er det den som først burde få sparken.
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 Skal vi ta patent på mus (ok, peker da ) med oppvarming og tjene oss søkkrike?
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 Men jeg begynner også alltid å fryse på fingrene når jeg har hånda på musa ( ) også kryper kulden oppover. Merkelig. Haha jeg er jammen trøtt som ikke så hva du egentlig skrev før nå... Er det lite motion in the ocean for tiden siden du blir så kald på fingrene når du holder hånda på musa? Hehe huff..overtrøtt nuh ja.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 ja du mus med varme i, den var ikke dum du..
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #16 Skrevet 16. desember 2004 Sånn går det når vi er overtrøtte.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. desember 2004 #17 Skrevet 16. desember 2004 Hva, Sexy Vidunder, er du en kroppsvarmetyv? :o (navnet på pc-en min ) Ok...Trodde jeg var nerd. Har dog ikke begynt å gi PC-ene mine navn
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #20 Skrevet 16. desember 2004 dette blir kanskje for saklig - men kanskje dere sitter for lavt? Slik at hånda er for høyt oppe og man ikke får nok blod? Min løsning er å fyre en sekk ved om dagen:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå