Gå til innhold

Fjerne Livmor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal inn og fjerne livmor, har noen erfaring med sexliv etterpå? Vil gjerne høre fra de som har gjort det selv - ikke de som har hørt eller lest 😊

Anonymkode: d2642...18a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir sexlivet veldig preget av det da?

Anonymkode: 08c11...23f

AnonymBruker
Skrevet

Ift til sexlivet så synes jeg orgasmene er mye svakere dessverre. Men kanskje ikke så rart iom at livmoren er fjernet og den dår vel også muskelsammentrekninger under orgasme. Ellers så synes jeg det er veldig vondt å blitt tatt bakfra, får en syl vind smerte. Bortsett fra det så null stress. Deilig å slippe mensen da, en stor fordel. Fjernet den da jeg var 32 år.

Anonymkode: 68fed...83f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ift til sexlivet så synes jeg orgasmene er mye svakere dessverre. Men kanskje ikke så rart iom at livmoren er fjernet og den dår vel også muskelsammentrekninger under orgasme. Ellers så synes jeg det er veldig vondt å blitt tatt bakfra, får en syl vind smerte. Bortsett fra det så null stress. Deilig å slippe mensen da, en stor fordel. Fjernet den da jeg var 32 år.

Har lest - og spurt gynekologen om dette med orgasme - og finner at livmoren ikke er innvolvert i orgasmen - kun musklene i bekkenbunnen... Men dersom du opplever det er det jo reelt! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lest - og spurt gynekologen om dette med orgasme - og finner at livmoren ikke er innvolvert i orgasmen - kun musklene i bekkenbunnen... Men dersom du opplever det er det jo reelt! 

Jeg opplever iallefall at de har blitt svakere. Hadde aldri hørt om det før operasjonen, men mener å ha lest i etterkant av inngrepet at andre damer også oppleve dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Kam jeg spørre om årsaken til at den  skal fjernes?

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg ikke blande meg for mye, men jeg håper det ikke er muskelknuter som er grunnen til at du velger å fjerne livmora. Alt for mange kvinner lar seg snakke rundt av uvitende leger og fjerner en i utgangspunktet frisk livmor bare fordi legene ikke gidder å prøve andre metoder.

Anonymkode: bdd1e...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...