AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Jeg har prøvd alt, og ingen damer jeg møter sier ja til å en gang gå på date med meg. Er trolig ikke særlig kjekk, sosialt flink eller har høy selvtillit. Har generelt en regel etter hva jeg går etter, og det er at de ikke skal være syke mentalt. Om de er fete eller mindre attraktive, ja det er ok. Er jeg patetisk for å reise til utlandet for å finne meg dame? Anonymkode: aa5ef...d9c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 nei, synes ikke det. Anonymkode: edd54...393
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har generelt en regel etter hva jeg går etter, og det er at de ikke skal være syke mentalt. Er jeg patetisk for å reise til utlandet for å finne meg dame? Anonymkode: aa5ef...d9c Er du av typen som mener alle kvinner er gal? I så fall vil du ha samme (om ikke større) problem i andre land. Ville gradert patetisk sånn: 1. Mest patetisk: gamle svin som importere unge kvinner fra andre land. 2. Nest mest patetisk: gamle svin som legger seg etter kvinner som er 10+ år yngre. Aner ikke om du går i noen av kategoriene. Ser ingenting patetisk i å ha likeverdig kjæreste fra annet land. Anonymkode: 562b6...096 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 Det syns jeg ikke du må gjøre det du føler for. Ikke hør på moralpolitiet. Så lenge du ikke "kjøper" deg thaidame kun for å ha NOEN så ser jeg ikke noe galt i det Anonymkode: a475e...6ee
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 Det syns jeg ikke du må gjøre det du føler for. Ikke hør på moralpolitiet. Så lenge du ikke "kjøper" deg thaidame kun for å ha NOEN så ser jeg ikke noe galt i det Anonymkode: a475e...6ee 2
Thyra Skrevet 22. mars 2017 #8 Skrevet 22. mars 2017 Ikke om du drar for å finne kjærligheten. Det som er patetisk er når gamle menn benytter seg av andres fattigdom for å få damer som er langt yngre og mer attraktive enn dem selv. Når menn snakker nedsettende om kvinners alder eller utseende og tror at det å være født som mann gjør at de FORTJENER sex med unge vakre kvinner uansett hvordan de selv ser ut. Og når menn drar til utlandet og finner damer fordi norske kvinner ikke er underdanige nok. DET er patetisk. 7
SunnivaOslo Skrevet 22. mars 2017 #9 Skrevet 22. mars 2017 Enig med @Thyra Menn som utnytter har jeg ikke noe til overs for,men de som søker kjærlighet er noe annet☺ 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 22. mars 2017 #10 Skrevet 22. mars 2017 Nei, jeg synes ikke det er patetisk, men jeg synes det er litt naivt. Hvis du finner deg en dame i et fattig land og tar henne med deg hjem, da vet du jo at hun ikke elsker deg. Du er bare billetten til et bedre liv. Kan du leve med det? I tillegg kommer språk og kulturelle forskjeller. Velger du ei fra Thailand risikerer du at hun bytter deg ut med en annen norsk mann med en gang du har fått henne til Norge. Da har du stått for alle kostnadene og sitter igjen med ingenting. 3
I Grosny Skrevet 22. mars 2017 #11 Skrevet 22. mars 2017 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd alt, og ingen damer jeg møter sier ja til å en gang gå på date med meg. Er trolig ikke særlig kjekk, sosialt flink eller har høy selvtillit. Har generelt en regel etter hva jeg går etter, og det er at de ikke skal være syke mentalt. Om de er fete eller mindre attraktive, ja det er ok. Er jeg patetisk for å reise til utlandet for å finne meg dame? Anonymkode: aa5ef...d9c Det er ikke sikkert at utlandet fungerer, og du tar mye høyere risiko der ute. Særlig økonomisk. Både for deg og dama. Det er dyrt å forsørge en voksen person mange år i Norge, hun kan ikke regne med å komme fort i arbeid. Du risikerer også at hun kommer med feil motiver, og forlater deg etter en tid, eller blir i ett ekteskap hun egentlig ikke ønsker å stå i på lang sikt. Jeg er med utenlandsk dame, men tok ikke risikoen selv. Hun hadde bodd i Norge i over 15 år. Hun er helt fantastisk, men det er faktisk noen norske damer jeg kjenner også. I utgangspunktet råder jeg deg til å være litt mer tålmodig her hjemme, og jeg vil minne om at damene, til og med de aller vakreste, ikke nødvendigvis vil ha vakre menn. Entusiasme er attraktivt, og jeg tror det er lettest å finne dame i en sammenheng der du utstråler entusiasme. Av samme grunn har du nok mest sjans på de aller vakreste, fordi du da vil utstråle entusiasme. Hvis du selv ikke syns de er så pene, så skinner ikke entusiasmen din, og da er sjansen mindre. Hvor gammel er du? Endret 22. mars 2017 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #12 Skrevet 22. mars 2017 5 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Enig med @Thyra Menn som utnytter har jeg ikke noe til overs for,men de som søker kjærlighet er noe annet☺ Er fornuftekteskap var vanlig her i landet i gamle dager. I dette tilfellet det en vinn vinn situasjon, til fordel for begge parter. En kan lære å elske hverandre med tiden. Dette er noe feminister kan lære noe av. Lykke til. Anonymkode: a5a2d...133
jabx Skrevet 22. mars 2017 #13 Skrevet 22. mars 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd alt, og ingen damer jeg møter sier ja til å en gang gå på date med meg. Er trolig ikke særlig kjekk, sosialt flink eller har høy selvtillit. Har generelt en regel etter hva jeg går etter, og det er at de ikke skal være syke mentalt. Om de er fete eller mindre attraktive, ja det er ok. Er jeg patetisk for å reise til utlandet for å finne meg dame? Anonymkode: aa5ef...d9c Hvordan tenkte du å finne noen i utlandet? Tror du noen vil ha lettere for å forelske seg i deg der, eller tenker du mer et slags fornuftsekteskap med en fattig kvinne som vil bytte kjærlighet mot høyere levestandard? 1
waco Skrevet 22. mars 2017 #14 Skrevet 22. mars 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du av typen som mener alle kvinner er gal? I så fall vil du ha samme (om ikke større) problem i andre land. Ville gradert patetisk sånn: 1. Mest patetisk: gamle svin som importere unge kvinner fra andre land. 2. Nest mest patetisk: gamle svin som legger seg etter kvinner som er 10+ år yngre. Aner ikke om du går i noen av kategoriene. Ser ingenting patetisk i å ha likeverdig kjæreste fra annet land. Anonymkode: 562b6...096 Jeg er et gammelt svin og vet du hvordan jeg grader hva som er patetisk? 1. Kvinner som forakter menn som ikke får sex. 2. Kvinner som reiser til gambia for å kjøpe seg lekevenn i tre uker. Aner ikke om du går i noen av kategoriene, - eller gjør du det? Har du den alminnelige forakt mot menn som ikke får seg noe? Og deltar du i forakten med å kun ligge med menn mange kvinner også vil ligge med? 1
waco Skrevet 22. mars 2017 #15 Skrevet 22. mars 2017 39 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Nei, jeg synes ikke det er patetisk, men jeg synes det er litt naivt. Hvis du finner deg en dame i et fattig land og tar henne med deg hjem, da vet du jo at hun ikke elsker deg. Du er bare billetten til et bedre liv. Kan du leve med det? I tillegg kommer språk og kulturelle forskjeller. Velger du ei fra Thailand risikerer du at hun bytter deg ut med en annen norsk mann med en gang du har fått henne til Norge. Da har du stått for alle kostnadene og sitter igjen med ingenting. Da får han ihvertfall pult.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #16 Skrevet 22. mars 2017 Hva har du gjort for å finne en kvinne her? For man må nok prøve en del. Jeg er selv en middels pen kvinne, med store pupper, smal midje og sprett rumpe, sosial, smart og snill. Men jeg sliter selv med å finne en mann, har kysset min del av frosker. Men jeg fortsetter å prøve. Anonymkode: 527ee...771 1
waco Skrevet 22. mars 2017 #17 Skrevet 22. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har du gjort for å finne en kvinne her? For man må nok prøve en del. Jeg er selv en middels pen kvinne, med store pupper, smal midje og sprett rumpe, sosial, smart og snill. Men jeg sliter selv med å finne en mann, har kysset min del av frosker. Men jeg fortsetter å prøve. Anonymkode: 527ee...771 Hva er det du kan gi en mann da?
Gjest Cartman Skrevet 22. mars 2017 #18 Skrevet 22. mars 2017 Så lenge du behandler henne bra, så er det helt greit.
waco Skrevet 22. mars 2017 #19 Skrevet 22. mars 2017 Akkurat nå, Cartman skrev: Så lenge du behandler henne bra, så er det helt greit. Og vil legge til, - så lenge hun behandler deg bra, så er det helt greit.
Gjest Cartman Skrevet 22. mars 2017 #20 Skrevet 22. mars 2017 Akkurat nå, waco skrev: Og vil legge til, - så lenge hun behandler deg bra, så er det helt greit. Helt enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå