AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Jeg har inntrykk av at sex dessverre blir veldig misbrukt. Det skjer overgrep, menn konkurrer om hvem som ligger med flest. Hvorfor er det slik? For meg er sex noe du deler med en som betyr veldig mye. Ikke noe du skryter av for alle. Derfor er jeg redd for å ha sex. Anonymkode: 0ff2c...77d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Menn konkurrerer om å være attraktive. Det beviser de med å nedlegge flest mulig damer. Da blir de også mer erfarne ,siden de vet at kvinner foretrekker erfarne menn. Anonymkode: 2b710...589
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Hallo, det er da vel ikke slik att gutter har mer sex med kvinner, en kvinner har med menn? Noen må jo mennene ha sex med. Jeg er 43 år, mann og har bare hatt 7 sexpartnere. 2 av de kunne jeg med glede hatt ugjort..... Ikke alle menn hopper i seng med alle mulige damer. Kanskje bør man revurdere valg av partner? Dersom de mannfolk man treffer er ekstremt promiskuøse? Hva med å prøve en snill koselig kar? Anonymkode: 8c407...f90 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå