AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Jeg har aldri vært sosial av meg. Jeg har slitt med sosial fobi (gjør det fortsatt ,men den utbrer seg ikke på samme måte som før). Jeg har svært sjeldent vært komfortabel med en venn, og så langt i mitt 23 år gamle liv så kan jeg nevne tre personer som jeg var komfortabel nok med til å kalle mine venner. Disse tre er ute av bildet og jeg har ikke kontakt med de av forskjellige årsaker.... Jeg merker at jeg er en person som folk liker, men det skjer ikke noe mer. Det virker som jeg har en vegg oppe. Ingen vil eller tørr(?) å ta kontakt. Spørsmålet mitt er hvilken kvaliteter ser du etter i en person som du vil henge med? Jeg vet det virker tåpelig å spørre dette, men jeg har reflektert mye over hvordan jeg er som person og hvordan jeg fremstår, og lurer på om jeg endrer noe ved meg selv vil det kanskje hjelpe å bli bedre kjent med folk. Jeg begynner å virkelig savne å ha en venn eller to, og håper på noen gode svar Anonymkode: 3249a...45a
GratefulOctopus Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Det er litt vanskelig å svare på, men rent generelt vil jeg si at noe av det viktigste for meg er at h*n er vennlig, hyggelig, åpen og nysgjerrig, også er det jo selvfølgelig en fordel om dere har noen av de samme interessene. Men jeg skal ikke påberope meg å være noen ekspert på dette feltet, akkurat. Har bare én ordentlig venn selv, og har aldri hatt stort flere venner. Men du sier at det virker som at du er en person folk liker, og det er jo ihvertfall et veldig godt utgangspunkt! Kan det hende at du bør være litt mer "på" selv? Prøver du å ta kontakt med andre, f.eks? Håper du får noen flere svar, og kanskje noen gode svar, til og med. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå