AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Har noen vært i denne delen av England? Ønsker oss å bo på slott noen dager, men er så mange valgmuligheter? Noen som har erfaringer eller ideer å dele med oss? Anonymkode: 53975...1da
Gjest Overrasket Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Det er min foretrukne del av England! Tregenna Castle er jo et alternativ. Det beste jeg vet om er Thornbury Castle, det ligger ikke i Cornwall da, men du verden for en hotellopplevelse. Pentillie Castle er også sånn høyst akseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 3 minutter siden, Overrasket skrev: Det er min foretrukne del av England! Tregenna Castle er jo et alternativ. Det beste jeg vet om er Thornbury Castle, det ligger ikke i Cornwall da, men du verden for en hotellopplevelse. Pentillie Castle er også sånn høyst akseptabelt. Åh, så flott! Tusen takk. Jeg har aldri vært der før, og gleder meg enormt! Skal sjekke ut dine anbefalinger. Anonymkode: 53975...1da
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 6 minutter siden, Overrasket skrev: Det er min foretrukne del av England! Tregenna Castle er jo et alternativ. Det beste jeg vet om er Thornbury Castle, det ligger ikke i Cornwall da, men du verden for en hotellopplevelse. Pentillie Castle er også sånn høyst akseptabelt. Har sett på Camelot Castle, syntes det ser så idyllisk ut. Noen erfaringer med dette? Anonymkode: 53975...1da
Gjest Overrasket Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett på Camelot Castle, syntes det ser så idyllisk ut. Noen erfaringer med dette? Anonymkode: 53975...1da Jeg har ikke bodd der, men jeg har spasert forbi det. Beliggenheten kan knapt være bedre. Tintagel slottsruiner, kyststien for fotturer, ølet fra Tintagel Brewery ... mmmh ... Jeg har tenkt meg til området selv så fort vårværet skikkelig setter inn der borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå