Gå til innhold

en seriøs dating app/side


MLyng

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er en kvinne på 25 år som er ganske lei av å være singel. Der jeg bor nå så er det ikke akkurat lett å treffe noen og jeg har ikke god nok økonomi ennå til å flytte et annet sted. Jeg har prøvd meg på Tinder, men erfaringen med Tinder til nå har ikke vært god. Som vi alle vet så flyter det jo der ute med dating apper/sider, men finnes det noen som noen av dere har fått et seriøst forhold ut av? Jeg har også prøvd møteplassen, men der var det bare ekle kryp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møtte noen via happn😄 men det er ikke dating sidene/appene det er noe galt med,det er noen av menneskene innpå dem😆

Anonymkode: 9490a...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den over, man finner useriøse mennesker alle steder. Og seriøse. Man må ha litt flaks.

Jeg liker sukker.no best av de jeg har prøvd, de har god matching syns jeg, og folk legger litt mer omhu i profilen sin der inne som regel. Møteplassen likte jeg ikke i det heletatt... Der var det veldig mye rart. Men man kan slumpe til å finne den ene rette hvor som helst. Har venninner som har funnet kjærligheten der.

Anonymkode: f3b85...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig med den over, man finner useriøse mennesker alle steder. Og seriøse. Man må ha litt flaks.

Jeg liker sukker.no best av de jeg har prøvd, de har god matching syns jeg, og folk legger litt mer omhu i profilen sin der inne som regel. Møteplassen likte jeg ikke i det heletatt... Der var det veldig mye rart. Men man kan slumpe til å finne den ene rette hvor som helst. Har venninner som har funnet kjærligheten der.

Anonymkode: f3b85...826

Skal korrigere meg selv forresten. For  jeg har akkurat oppdaget Turvenn. Og den liker jeg veldig godt, ingen matching/utvelgelse der, men en side for de som søker andre aktive mennesker som liker å være på tur. Har møtt en derfra nå, og det virker veldig lovende. Men det forutsetter at du er et friluftsmenneske da.

Anonymkode: f3b85...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...