AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Dattera mi på 22-år flyttet hjem igjen for 4 måneder siden! Etter et ganske stygt brudd med henne og samboeren, de hadde bodd sammen i 4 år. Hun har slitt med depresjoner før og ble innlagt etter bruddet mellom henne og eksen. Problemet nå er at hun er så sur,gretten klager hele tiden! Hver gang jeg kjefter på henne begynner hun å gråte med en gang. Hun gjør ingenting annet enn å jobbe eller være med vennene sine. Hvis hun ikke jobber kan hun finne på å sove til 16.00 på dagen! Hun er veldig ustabil og ser alltid fjern ut. Vi hadde en stor krangel der der jeg klarte å si til hun at det var ingen i familien som likte henne. Hun har aldri hatt særlig god kontakt med familien sin, faren hennes døde for noen år siden, og hun har sagt selv at hun føler at de ikke bryr seg om henne( familien vår) Da klikka det helt for henne, dyttet meg og sprang ut. Sa at jeg var en forferdelig mor, og at hun vet at hun har vært vanskelig for tiden, men at hun trodde jeg forsto det siden hun har hatt en veldig vanskelig periode og slet med å ville dø. Jeg føler hun er dramaqueen.. Kjenner på meg selv at det er lenge siden hun sist bodde hjemme, og at jeg faktisk ikke er glad i dattera mi siden hun ikke forstår noen ting. Anonymkode: b183f...ea0
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 Populært innlegg #2 Skrevet 21. mars 2017 Enten er du virkelig en lite empatisk og grusom mor eller så er du datteren som prøver å få ut litt aggresjon Anonymkode: 9b114...57a 160
Populært innlegg Bokdamen Skrevet 21. mars 2017 Populært innlegg #3 Skrevet 21. mars 2017 Er det noe alvorlig galt med deg? 76
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 Populært innlegg #4 Skrevet 21. mars 2017 Oi, wow. Jeg ville hatt vanskeligheter med å tro hvor lite empatisk man kan være, men jeg har hatt venner som har hatt mødre som deg. Noen har tatt livet sitt, andre lever på sosialtrygd som 40-åringer Anonymkode: fc3dc...e54 57
Auroraborealiset Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Du trenger hjelp ts!! Du fortjener virkelig ikke å være mor.. Synes virkelig synd på datteren din! 29
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 Du er virkelig ikke morsmateriale. Stakkars jente! Anonymkode: 5338c...a2a 26
AnonymSjiraff Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde en stor krangel der der jeg klarte å si til hun at det var ingen i familien som likte henne. Hun har aldri hatt særlig god kontakt med familien sin, faren hennes døde for noen år siden, og hun har sagt selv at hun føler at de ikke bryr seg om henne( familien vår) Da klikka det helt for henne, dyttet meg og sprang ut. Sa at jeg var en forferdelig mor, og at hun vet at hun har vært vanskelig for tiden, men at hun trodde jeg forsto det siden hun har hatt en veldig vanskelig periode og slet med å ville dø. Jeg føler hun er dramaqueen.. Kjenner på meg selv at det er lenge siden hun sist bodde hjemme, og at jeg faktisk ikke er glad i dattera mi siden hun ikke forstår noen ting. Anonymkode: b183f...ea0 Uansett må du si du ikke mente det du sa! Det er jo helt forferdelig å si til sin egen datter at du ikke bryr deg om henne! Endret 21. mars 2017 av AnonymSjiraff 25
boblevann Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 Du virker som en helt forferdelig grusom mor. Du vet at datteren din sliter med depresjoner, og så sier du at ingen liker henne og at hun ikke forstår noen ting?? Dette tror jeg nesten ikke på, fatter ikke at det finnes slike mødre? Ikke rart datteren din er deprimert om hun har vokst opp med deg. Du bør kontakte fastlegen hennes å foreslå noen uker på DPS (eller hvor nå enn hun pleier å være innlagt) slik at hun kan få fred fra deg, oppfølgning og snakke med fagfolk. Kast henne ut er du grei, for hennes egen del! Dette kommer til å skade henne enda mer. 32
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #9 Skrevet 21. mars 2017 Du kan da virkelig ikke prate sånn til datteren din, hun er deprimert og har nylig vært suicidal. Ønsker du at hun skal ta livet av seg? Jeg har selv en 17 år gammel datter, som sliter psykisk. Og i de tøffe periodene, så er det selvfølgelig tøft. For hun blir mye sint, frustrert, og bidrar med svært lite. Men jeg skjønner jo hvorfor, og eneste jeg kan gjøre, er å støtte henne. I hvert fall ikke trykke henne ned. Anonymkode: 09f38...c5e 42
jabx Skrevet 21. mars 2017 #10 Skrevet 21. mars 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg kjefter på henne Anonymkode: b183f...ea0 Jeg fant feilen. Endret 21. mars 2017 av jabx 40
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. mars 2017 #11 Skrevet 21. mars 2017 Du kan da umulig mene at det er greit å snakke sånn til datteren sin?? Er du helt fjern?? Du mener hun er dramaqueen? Fordi hun sliter? Du gjør det ikke akkurat bedre med den holdningen der. Blir helt matt av å lese hvordan noen behandler barna sine når de kommer hjem å trenger støtte.
Gjest Jonasmann Skrevet 21. mars 2017 #12 Skrevet 21. mars 2017 Det går an å vise litt medfølelse med noen som er blitt innlagt på psykiatrisk.
chouette Skrevet 21. mars 2017 #13 Skrevet 21. mars 2017 "Ingen i familien liker deg"? Hvem snakker sånn til barnet sitt? 24
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #14 Skrevet 21. mars 2017 syns TS bør gå i seg selv her. hadde aldrig snakket slikt om min egen sønn eller datter. datteren din er deprimert og trist og det kan man skjønne etter det hun har gått gjennom, da skal du som foreldre være der og støtte henne. høres mer ut som det er du som er dramaqueen og samtidig lite empatisk overnfor datteren din. å drive å si til din egen datter at ingen i familien liker henne må være helt jevelig, så vist det er noen som skal ha refs her så er det deg. stakkars datteren din 9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #15 Skrevet 21. mars 2017 Hva er det hun klager på hele tiden da? Anonymkode: a7b88...8a5
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. mars 2017 #16 Skrevet 21. mars 2017 Å overskriften din, du HATER din egen datter? Hva er galt med deg menneske??
Escape Skrevet 21. mars 2017 #17 Skrevet 21. mars 2017 Jeg fikk helt vondt av å lese det her Hun har jo rett i at familien hennes ikke bryr seg om henne, for det virker det ikke som du gjør. 16
The Kitten Skrevet 21. mars 2017 #18 Skrevet 21. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dattera mi på 22-år flyttet hjem igjen for 4 måneder siden! Etter et ganske stygt brudd med henne og samboeren, de hadde bodd sammen i 4 år. Hun har slitt med depresjoner før og ble innlagt etter bruddet mellom henne og eksen. Problemet nå er at hun er så sur,gretten klager hele tiden! Hver gang jeg kjefter på henne begynner hun å gråte med en gang. Hun gjør ingenting annet enn å jobbe eller være med vennene sine. Hvis hun ikke jobber kan hun finne på å sove til 16.00 på dagen! Hun er veldig ustabil og ser alltid fjern ut. Vi hadde en stor krangel der der jeg klarte å si til hun at det var ingen i familien som likte henne. Hun har aldri hatt særlig god kontakt med familien sin, faren hennes døde for noen år siden, og hun har sagt selv at hun føler at de ikke bryr seg om henne( familien vår) Da klikka det helt for henne, dyttet meg og sprang ut. Sa at jeg var en forferdelig mor, og at hun vet at hun har vært vanskelig for tiden, men at hun trodde jeg forsto det siden hun har hatt en veldig vanskelig periode og slet med å ville dø. Jeg føler hun er dramaqueen.. Kjenner på meg selv at det er lenge siden hun sist bodde hjemme, og at jeg faktisk ikke er glad i dattera mi siden hun ikke forstår noen ting. Anonymkode: b183f...ea0 Det er ikke datteren din som ikke forstår noen ting, det er du. Hun sliter jo helt tydelig. Hva med å forsøke å hjelpe henne fremfor å si stygge ting til henne? 7
Escape Skrevet 21. mars 2017 #19 Skrevet 21. mars 2017 Måten barnet ditt oppfører seg er en stor refleksjon av deg selv. I stedet for å plukke på datteren din og prøve å få det til at hun har alt ansvar og gjør alt feil, se på dine egne feil og se hva du kunne har gjort for å hjelpe henne! Folk blir ikke fryktelige ut av ingenting. Du skal elske dine barn uansett hva og være den personen du vil de skal være. 8
Spiteful Skrevet 21. mars 2017 #20 Skrevet 21. mars 2017 Hennes far døde for noen år siden, hun har slitt med depresjon før og hatt det så ille at hun har blitt innlagt, og har nå gått fra hennes samboer som hun har vært sammen med i (minst) 4 år. På toppen av kaka har hun en mor som kjefter og brøler at ingen liker henne. Hvordan tror du egentlig datteren din har det? Hvordan forventer du at hun skal oppføre seg når moren er et monster? Du er en forferdelig mor, håper seriøst dette er troll! 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå