AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Er det noen som kan anbefale et rørleggerfirma i Bergen? Til et større prosjekt, skifte av fellesrør i 15 etasjer høy blokk. Anonymkode: 28548...24c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Anbefaler Oswald Jørs De har rørene i bygningen min, og ved alle problemer senere (ingen store problemer altså, men slitasje, tette rør osv) har de stilt opp nesten umiddelbart. Hyggelige, raske og prisen er helt ok! Anonymkode: e4135...a62
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Rørleggeriet. De lå i Fabrikkgaten, tror de har flyttet, men vi har brukt de flere ganger. Anonymkode: 397d6...fac
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rørleggeriet. De lå i Fabrikkgaten, tror de har flyttet, men vi har brukt de flere ganger. Anonymkode: 397d6...fac Rørleggeriet har slått seg smmen med Unik, tror jeg. Mine erfaringer med begge disse butikkene er slik at jeg vil fraråde selv min verste fiende å benytte noen av dem. Sjøstrøm har jeg god erfaring med. Men innhent flere anbud før du tar en avgjørelse. Anonymkode: 0c602...d00
brownbrown Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som kan anbefale et rørleggerfirma i Bergen? Til et større prosjekt, skifte av fellesrør i 15 etasjer høy blokk. Anonymkode: 28548...24c fellesrør ? er det varme, tappevann eller avløp? hilsen rørlegger
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Rørleggeriet har slått seg smmen med Unik, tror jeg. Mine erfaringer med begge disse butikkene er slik at jeg vil fraråde selv min verste fiende å benytte noen av dem. Sjøstrøm har jeg god erfaring med. Men innhent flere anbud før du tar en avgjørelse. Anonymkode: 0c602...d00 Jeg har veldig god erfaring med dem hvertfall. Anonymkode: 397d6...fac
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 Til et så stort prosjekt bør en hente inn priser fra mange. Ser i en artikkel i BT at Grevstad har god erfaring med slike prosjekter. Hadde det vært et mindre prosjekt hadde jeg anbefalt AFI RørleggerService. Hyggeligere og mer pålitelig person skal en lete lenge etter. Om laget er tilsluttet BOB eller Vestbo har de sikkert erfaring, og kan kontaktes (antar du sitter i styret ?) Anonymkode: 9ef13...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå