AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Jeg har en datter på 16 år. Sammen med venninnene hennes har de veldig lyst til å reise til Frankrike Vi alle foreldre dems har gitt dem tillatelse hvis det er mulig. ang fly og hotell Anonymkode: 90b36...6f9
Zienna Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Jeg regner med at du skriver dette fordi du er bekymret og angrer på tillatelsen du har gitt? Jeg hadde aldri tillatt en 16-åring å dra på hotellferie i utlandet sammen med venninne!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Aldri i verden før de hadde fylt 18 år. Hva hvis det skjer noe med en av dem, er de andre ansvarlige nok til å ta tak i situasjonen da? Anonymkode: cfd4c...2c0
Gjest Overrasket Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 (endret) Så lenge de er såpass unge vil jeg nesten si det er å forsømme sine plikter som foreldre å sende barn uten følge av voksne til utlandet på ferie. Endret 21. mars 2017 av Overrasket
Rosaprosa20 Skrevet 22. mars 2017 #8 Skrevet 22. mars 2017 Du vet at hvis de reiser via en reiseoperatør som f.eks ving skriver du under på at de har NULL ansvar hvis noe skjer med datteren din på ferie? På mange hoteller er det heller ikke lov å sjekke inn hvis du er under 18 år. Ville heller reist til Spania, der er det flere som kan engelsk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå