AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #21 Skrevet 13. september 2017 11 minutter siden, Veslefrikk skrev: Plugger faller forøvrig normalt ikke lett ut, hvis de er riktig tilpasset. De kommer i flere størrelser og utførelser. Jeg har forsøkt mange forskjellige størrelser i 10 år nå; De faller ut med jevne mellomrom, så det kommer vel litt an på :/ har vært forskjellige leger som har satt de inn hver gang. Jeg har også forsøkt å ikke gni meg eller ta meg mye i øynene, men det hjelper altså ikke. Andre har kanskje mer hell enn meg (får vi håpe :)) Anonymkode: b74b3...bae
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #22 Skrevet 13. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil plugger kunne hjelpe når tårene siler i kald vind konstant? Det er veldig plagsomt, og jeg har aldri hørt om plugger før. Legen min har aldri nevnt noe om det, han kun anbefalte dråper som jeg må dryppe hver time... Anonymkode: 4c457...53c Rennende øyne kan og være symptom på tørre øyne. Fastlegen min fant denne testen: http://torreoyneklinikken.no/nb/testen/ og gjorde den på meg før hun henviste meg til øyelege. Ikervis skrives bare ut av øyelege, ser jeg. Men om jeg ikke kommer til mål med noe av det andre så kan fungerer tråden her som "huskelapp". Viscarstears er dennsom fungerer best, men den er seig og klissete og vanskelig å få ut av plastbeholderen. Det er verst om morgenen når det er umulig å få opp øynene fordi de er så tørre. Anonymkode: f18a6...8dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå