Gå til innhold

Disse plastisk operasjon seriene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg har fulgt så veldig godt med på de, for jeg synes egentlig konseptet er litt kvalmende. Liker veldig godt program med forvandlinger med ny frisyre, sminke, klær osv, men synes plastiske operasjoner er litt over grensen. Men det er noe som har slått meg noen ganger mens jeg har sett på:

De fleste av de som er med er jo helt vanlige, noen er til og med pene. Men det er jo mitt eget personlige synspunkt. Selvfølgelig så vet jeg at det finnes en mer objektiv, generell standard for hva som kan "måles" som pent og ikke. Men det jeg er mest overrasket over, er at noen av de er styggere etter de er ferdige. :o Og det ifølge mine mer objektive standarder også. Hva synes andre som har sett på noen av disse seriene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at det hadde vært litt mer spennende hvis de som skulle opereres faktisk VAR såkalt stygge, eller deformerte pga en ulykke, eller noe slikt. Da hadde man kanskje sett forskjell på før og etter-bildene. Nå er det ofte slik at den eneste forskjellen er at de er sminket utrolig mye på etter-bildene.

Tror disse seriene (heldigvis) har utspilt sin rolle nå som sjokkeffekten og nyhetseffekten er borte. Nå leter vi blodtørstig etter noe annet, enda mer ekstremt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at mange av deltakerne blir seende verre ut etter. De blir så kunstige...og må alle få GIGApupper? Tennene blir også veldig fake...men skjønner jo at de ikke har tid til tannreguleringer.

Tror de fleste hadde hatt mer nytte av ny frisyre og sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes så synd på han med langt hår som ville se ut som en "rockestjerne" men endte opp som femiklatt.

Dessuten, er det ikke normalt for rockere å ha kalkunhake og ølvom? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennene synes jeg blir mest unaturlige, noen ganger gjør tannfasettene at tennene blir for store. Jeg tror også at enkelte kunne blitt penere uten operasjon bare de hadde fått hjelp til å finne en hårfrisyre som passet, og hjelp til å legge riktig makeup, og velge riktige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er artig å se på disse programmene innimellom. Men jeg synes jo en del av personene blir seende kunstige ut, med et stivt smil og "perfekte" tenner. Enig i at mye kunne vært gjort med en tur til frisøren, noen nye klær og litt make up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også at endel av deltagerne slett ikke trenger alt dette. Og selvom man har stygg nese så trenger man jo ikke større pupper......

Jeg syns det har vært fint de gangene de virkelig har hjulpet noen. Feks de to søstrene som hadde hatt hareskår og ikke var spesielt pent operert tidligere... Og selvom disse skalfasettene ser litt rare ut skjønner jeg at folk som nesten ikke har tenner i munnen syns det er som himmelen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at endel av deltagerne slett ikke trenger alt dette. Og selvom man har stygg nese så trenger man jo ikke større pupper......

:ler: Ser ikke helt sammenhengen der nei. Og så slenger de på litt fettsuging og ansiktsløft osv

Men det er som Shakira1977 og nyibyen har sagt, er det mer spennende, fint og artig å se på når det er folk som har vært utsatt for ulykker eller har et-eller-annet defekt få en ordentelig plastisk operasjon.

Spidey: Jeg synes også synd på han. Uff, det ble langt fra mitt indre bilde av en rockestjerne. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ofte at deltakerne blir værre..

Selv om de kritthvite skallfasettene er litt heftig for oss er det litt mer "hollywood-aktig"/amerikansk. Det norske ekstrem forvandling var ikke like ekstremt som det amerikanske.

Veldig ofte synes jeg det er unødvendig både med fettsuging og silikon i puppene(selv om jeg ikke vil kalle det giga,men store).

Jeg synes de programmene er spennende å se på jeg...Ja, det kan være litt kvalmende men også veldig fascinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to hareskår-søstrene fortjente det virkelig, jeg var så utrolig glad på deres vegne, satt faktisk og gråt :grine: Og noen av deltagerne er faktisk direkte stygge om jeg kan si det, i de tilfellene synes jeg at programmet er positivt, de forandrer faktisk livene til folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er kjempebra med de som har defekter (hareskår, hun som var lam i fjeset, hun som hadde massevis av løsskinn på magen etter slanking, hun som fikk ordnet munnen pga at hun nesten ikke hadde tenner pga tannlege skrekk).

Men jeg reagerer veldig på at de også "slenger med på kjøpet" en hel masse annet, uten at dette i utgangspunktet var et problem. Feks. fettsuge lår, silikon i brystene, etc. Jeg har alltid tenkt på silikonproteser som et stort og alvorlig inngrep som gjøres etter nøye overveielse på bakgrunn av et kjempekompleks. Ikke bare som en "ekstra bonus" i tillegg til operasjon av hareskåret liksom, ala kjøp en stor shampo og få gratis hårkur på kjøpet.

Lurer på hvordan deltagerne får det med slike ting etter en stund. Noen av de har kanskje aldri tenkt tanken på å legge inn silikon i forkant..

Nei - for de fleste syns jeg veiledning mht kosthold, trening, klær, hår, stil, sminke hadde vært mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg ikke fulgt så mye med at jeg vet hvilke operasjoner som skjer med nordiske deltakere og hvilke som er amerikanske. Plastisk kirurgi for å rette opp hareskår, manglende bryst etter brystkreft o.l er da vitterlig noe man kan får dekt av staten i Norge, og jeg ser ikke noe galt i at dette skjer (trenger kanskje ikke sitte og oje meg over de stakkars stygge menneskene på tv dog, men dette har med vinkling i programmet å gjøre). Verre at folk som ser tilnærmet normale ut blir eltet og formet - for legene retter jo ikke bare på det de har aller mest komplekser for, men bearbeider hele det stakkars mennesket uansett. Heregud - man kan faktisk være pen med noen kilo ekstra rundt hoftene, litt skeive tenner e.l., og JEG hadde fått komplekser om noen/jeg hadde meldt meg på for å feks få større pupper - og så endte legene opp med å putte silikon i leppene, spisse nesa, rette på ørene og alt annet jeg ikke hadde tenkt på en gang!!

Viktigere å få hjelp til trening og klær/sminke i så fall, og det er jo på dette området at vi "ser" forandringa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...