AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 http://www.side3.no/video/video-verdens-frste-sexdukke-bordell-har-apnet-i-europa/3423318652.html Tro det eller ei, eksperter tror vi i økende grad kommer til å ha sex med dukker og livaktige roboter. I Barcelona er det åpnet Europas første sexdukkebordell. Det neste sex-industrien planlegger er en sexrobot. Lumi Dolls heter stedet og dukkene har størrelse som en voksen kvinne. Nyeste teknologi er tatt i bruk, huden skal være som på oss mennesker og leddene er bevegelige. Det er ingen som vet hvor bordellen ligger. Kunden får først vite adressen når avtale om å leie dukken er gjort. Bestilling gjøres på bordellets hjemmeside. Det koster 80 euro å leie dukken en time. Dette er en introduksjonspris. Vanlig pris blir 120 euro per time. Utviklingen i sexindustrien går ellers i den retningen at det neste som kommer er roboter, som er enda mer menneskelige og funksjonelle enn dukker. Anonymkode: f0a2f...e2a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Det er iallefall ett offer løst bordell. Anonymkode: 7e8c0...e7b 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Om 7 år kommer sosialistene til å kreve at staten skal kjøpe inn sex-roboter til alle som vil ha, fordi sex er et basisbehov som alle burde få dekket.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Hehe. Menn er så dumme. Huff. Tapere!!!!!!! Anonymkode: e468f...096 5
Gjest Overrasket Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Menn er så dumme. Huff. Tapere!!!!!!! Anonymkode: e468f...096 Fordomsfullt sagt. Dersom dette tar av kommer kvinner til å være det raskest voksende markedet, tror jeg. "Jentetur til Barcelona" får en ny betydning. Endret 20. mars 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 Jenter vil ikke ha seg med dukker. Så desperate er vi ikke. Synes menn er på styr med den sexen sin. Ser sex i absolutt alt. Sykt at de er skapt slik. Hva er poenget med det? Anonymkode: e468f...096 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter vil ikke ha seg med dukker. Så desperate er vi ikke. Synes menn er på styr med den sexen sin. Ser sex i absolutt alt. Sykt at de er skapt slik. Hva er poenget med det? Anonymkode: e468f...096 Hvorfor må kvinner på liv og død ha barn? Hva er poenget med det? Anonymkode: f0a2f...e2a 1
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 Hvis menn er fornøyde med å humpe på dukker er det jo flott, kanskje det blir slutt på trafficking, misbruk, tortur og gjentatte voldtekter over år av tenåringsjenter rundt om i verden. 9
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2017 #10 Skrevet 20. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må kvinner på liv og død ha barn? Hva er poenget med det? Anonymkode: f0a2f...e2a Hadde ikke kvinner på død og liv villet ha barn så hadde ikke menneskeheten eksistert, DET er poenget! 6
SunnivaOslo Skrevet 20. mars 2017 #11 Skrevet 20. mars 2017 Jada gauda...Altså, hvis de lager sex dukker så er det jo klart at de lager for begge kjønn så er ikke bare stakkarslige menn som kommer til å benytte seg av dette... 1
Gjest Overrasket Skrevet 20. mars 2017 #12 Skrevet 20. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Menn er så dumme. Huff. Tapere!!!!!!! Anonymkode: e468f...096 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter vil ikke ha seg med dukker. Så desperate er vi ikke. Synes menn er på styr med den sexen sin. Ser sex i absolutt alt. Sykt at de er skapt slik. Hva er poenget med det? Anonymkode: e468f...096 3 minutter siden, Boomonster skrev: Hvis menn er fornøyde med å humpe på dukker er det jo flott, kanskje det blir slutt på trafficking, misbruk, tortur og gjentatte voldtekter over år av tenåringsjenter rundt om i verden. Jeg deltar i denne tråden kun av akademisk interesse, jeg personlig har nok ikke tenkt til å ha sex med en dukke. Men svar meg på en ting, hva er den nøyaktige forskjellen på en kvinne som bruker dildo og en mann som bruker en dukke? Og hvor kort er veien for kvinner fra å gå fra en dildo til en mannlig dukke med dildo?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #13 Skrevet 20. mars 2017 Lurer på hvem som må vaske dem Anonymkode: 223b7...953 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #14 Skrevet 20. mars 2017 44 minutter siden, Boomonster skrev: Hadde ikke kvinner på død og liv villet ha barn så hadde ikke menneskeheten eksistert, DET er poenget! Verden er overbefolket nok som den er. Likevel får norske kvinner helt panikk når de nærmer seg 40 uten barn, og drar til Danmark for å ordne det kunstig. Patetisk! Anonymkode: f0a2f...e2a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #15 Skrevet 20. mars 2017 58 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg deltar i denne tråden kun av akademisk interesse, jeg personlig har nok ikke tenkt til å ha sex med en dukke. Men svar meg på en ting, hva er den nøyaktige forskjellen på en kvinne som bruker dildo og en mann som bruker en dukke? Og hvor kort er veien for kvinner fra å gå fra en dildo til en mannlig dukke med dildo? Ser du ikke forskjellen på en naturtro robot og en dildo? Jo, den veien er lang, og noe helt annet. Anonymkode: 1e044...465
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2017 #16 Skrevet 20. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verden er overbefolket nok som den er. Likevel får norske kvinner helt panikk når de nærmer seg 40 uten barn, og drar til Danmark for å ordne det kunstig. Patetisk! Anonymkode: f0a2f...e2a Hvor mange norske kvinner i 40 årene er det snakk om årlig? Jeg vet ikke om noen....noen statistikk på tall? Er det to stykk årlig eller 2000 stykk?? 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #17 Skrevet 20. mars 2017 3 minutter siden, Boomonster skrev: Hvor mange norske kvinner i 40 årene er det snakk om årlig? Jeg vet ikke om noen....noen statistikk på tall? Er det to stykk årlig eller 2000 stykk?? Halve kvinneguiden virker det som. Anonymkode: f0a2f...e2a
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2017 #18 Skrevet 20. mars 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halve kvinneguiden virker det som. Anonymkode: f0a2f...e2a Så du har ingen konkrete tall? Tenkte meg det.... 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #19 Skrevet 20. mars 2017 6 minutter siden, Boomonster skrev: Så du har ingen konkrete tall? Tenkte meg det.... Samme som deg det, lille mor. Anonymkode: f0a2f...e2a
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2017 #20 Skrevet 20. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme som deg det, lille mor. Anonymkode: f0a2f...e2a Jeg trenger ikke å komme med tall, jeg har ikke kommet med en påstand uten kilde lille far.... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå