Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.side3.no/video/video-verdens-frste-sexdukke-bordell-har-apnet-i-europa/3423318652.html

Tro det eller ei, eksperter tror vi i økende grad kommer til å ha sex med dukker og livaktige roboter.

I Barcelona er det åpnet Europas første sexdukkebordell. Det neste sex-industrien planlegger er en sexrobot.

Lumi Dolls heter stedet og dukkene har størrelse som en voksen kvinne. Nyeste teknologi er tatt i bruk, huden skal være som på oss mennesker og leddene er bevegelige.

Det er ingen som vet hvor bordellen ligger. Kunden får først vite adressen når avtale om å leie dukken er gjort. Bestilling gjøres på bordellets hjemmeside.

Det koster 80 euro å leie dukken en time. Dette er en introduksjonspris. Vanlig pris blir 120 euro per time.

Utviklingen i sexindustrien går ellers i den retningen at det neste som kommer er roboter, som er enda mer menneskelige og funksjonelle enn dukker.

Anonymkode: f0a2f...e2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er iallefall ett offer løst bordell. 

Anonymkode: 7e8c0...e7b

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Om 7 år kommer sosialistene til å kreve at staten skal kjøpe inn sex-roboter til alle som vil ha, fordi sex er et basisbehov som alle burde få dekket.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Menn er så dumme. Huff. Tapere!!!!!!!

Anonymkode: e468f...096

• Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet

"Sex uten følelser" ... ?

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordomsfullt sagt. Dersom dette tar av kommer kvinner til å være det raskest voksende markedet, tror jeg. "Jentetur til Barcelona" får en ny betydning.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Jenter vil ikke ha seg med dukker. Så desperate er vi ikke. Synes menn er på styr med den sexen sin. Ser sex i absolutt alt. Sykt at de er skapt slik. Hva er poenget med det? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter vil ikke ha seg med dukker. Så desperate er vi ikke. Synes menn er på styr med den sexen sin. Ser sex i absolutt alt. Sykt at de er skapt slik. Hva er poenget med det? 

Hvorfor må kvinner på liv og død ha barn? Hva er poenget med det?

• Liker 1
Skrevet

Hvis menn er fornøyde med å humpe på dukker er det jo flott, kanskje det blir slutt på trafficking, misbruk, tortur og gjentatte voldtekter over år av tenåringsjenter rundt om i verden.  

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må kvinner på liv og død ha barn? Hva er poenget med det?

Hadde ikke kvinner på død og liv villet ha barn så hadde ikke menneskeheten eksistert, DET er poenget!

• Liker 6
Skrevet

Jada gauda...Altså, hvis de lager sex dukker så er det jo klart at de lager for begge kjønn så er ikke bare stakkarslige menn som kommer til å benytte seg av dette...

2016-09-29 00.40.32.png

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 minutter siden, Boomonster skrev:

Hvis menn er fornøyde med å humpe på dukker er det jo flott, kanskje det blir slutt på trafficking, misbruk, tortur og gjentatte voldtekter over år av tenåringsjenter rundt om i verden.  

Jeg deltar i denne tråden kun av akademisk interesse, jeg personlig har nok ikke tenkt til å ha sex med en dukke. Men svar meg på en ting, hva er den nøyaktige forskjellen på en kvinne som bruker dildo og en mann som bruker en dukke? Og hvor kort er veien for kvinner fra å gå fra en dildo til en mannlig dukke med dildo?

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvem som må vaske dem :P

Anonymkode: 223b7...953

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Boomonster skrev:

Hadde ikke kvinner på død og liv villet ha barn så hadde ikke menneskeheten eksistert, DET er poenget!

Verden er overbefolket nok som den er. Likevel får norske kvinner helt panikk når de nærmer seg 40 uten barn, og drar til Danmark for å ordne det kunstig. Patetisk!

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg deltar i denne tråden kun av akademisk interesse, jeg personlig har nok ikke tenkt til å ha sex med en dukke. Men svar meg på en ting, hva er den nøyaktige forskjellen på en kvinne som bruker dildo og en mann som bruker en dukke? Og hvor kort er veien for kvinner fra å gå fra en dildo til en mannlig dukke med dildo?

Ser du ikke forskjellen på en naturtro robot og en dildo? Jo, den veien er lang, og noe helt annet. 

Anonymkode: 1e044...465

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verden er overbefolket nok som den er. Likevel får norske kvinner helt panikk når de nærmer seg 40 uten barn, og drar til Danmark for å ordne det kunstig. Patetisk!

Hvor mange norske kvinner i 40 årene er det snakk om årlig?   Jeg vet ikke om noen....noen statistikk på tall?   Er det to stykk årlig eller 2000 stykk??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Boomonster skrev:

Hvor mange norske kvinner i 40 årene er det snakk om årlig?   Jeg vet ikke om noen....noen statistikk på tall?   Er det to stykk årlig eller 2000 stykk??

Halve kvinneguiden virker det som.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halve kvinneguiden virker det som.

Så du har ingen konkrete tall?   Tenkte meg det....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Boomonster skrev:

Så du har ingen konkrete tall?   Tenkte meg det....

Samme som deg det, lille mor.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme som deg det, lille mor.

Jeg trenger ikke å komme med tall,  jeg har ikke kommet med en påstand uten kilde lille far....

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...