Gå til innhold

Kan jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

GLEM DET! At damer gidder å nedverdige seg sånn. Hvis han er interessert så vil du aldri være det minste i tvil.

Anonymkode: 7fbab...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

GLEM DET! At damer gidder å nedverdige seg sånn. Hvis han er interessert så vil du aldri være det minste i tvil.

Anonymkode: 7fbab...4a7

Fordi det er få å velge i og man må sloss for å få det man føler man er verdig å få. 

Anonymkode: def4c...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er få å velge i og man må sloss for å få det man føler man er verdig å få. 

Anonymkode: def4c...b4d

Denne setningen gjorde at jeg ble både lei meg og sint.
Du gir deg selv en lav verdi. Han burde føle seg verdig å få deg. Skulle valgene være få må en handle som om de ikke var det: For å kunne ta de riktige valgene. For å kunne beholde sin verdighet. For at det også skal ende godt. Jeg går ut fra at en ikke har ønske om noe kortvarig her.

Du skal ikke være redd for at han har funnet seg en ny når det blir stille. Om han er interessert i deg ser han ikke andre. Det burde ikke være stillhet.

Endret av gjestvest
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, gjestvest skrev:

Denne setningen gjorde at jeg ble både lei meg og sint.
Du gir deg selv en lav verdi. Han burde føle seg verdig å få deg. Skulle valgene være få må en handle som om de ikke var det: For å kunne ta de riktige valgene. For å kunne beholde sin verdighet. For at det også skal ende godt. Jeg går ut fra at en ikke har ønske om noe kortvarig her.

Du skal ikke være redd for at han har funnet seg en ny når det blir stille. Når man er interessert i noen ser en ikke andre. Det burde ikke være stillhet.

Haha takk :) trengte den. 

Jo vet du - jeg ser det faktisk sånn at han er heldig om vi blir et par. Da er han griseheldig. Jeg er en bra person med stor omsorg. Men jeg har mer panikk for ikke å få vist mine gode sider til det fulle. Selv om han har sett sider av meg som han har latt seg imponere av :) 

Anonymkode: def4c...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en veldig pen måte sa jeg at jeg var betatt. Ikke noe mas eller noe. Bare enkelt og greit "jeg er betatt av deg". Enten stakk han eller så måtte han drodle lenge på den der. Veldig lenge :P 

Så vi kan konkludere med at det for enkelte menn er grusomt skummelt med åpne og ærlige damer :alice::fnise:

Anonymkode: def4c...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...