AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Menn er så lettskremte. Så jeg lurer på om det er veldig skremmende for en mann om jeg sender en melding og sier jeg er betatt av han? Kort fortalt. Jeg har ventet en stund på han her. Men han var delvis i et forhold en stund. Det ble slutt og noe få uker etterpå begynte jeg å flørte med han og treffe han. Han har gjort tiltak for å treffe meg og han trives sammen med meg. Men det har ikke vært veldig stor progresjon. Noe er det for han har vist at han vil treffe meg. Men det er lite flørting. Tror ikke han er så god på det. Men jeg tror han er redd for å gå inn i et forhold. Men jeg vil mer. Eller ikke nødvendigvis så mye, men mer en slags bekreftelse på at det er oss. En trygghet om at han er med meg. Så jeg trår forsiktig her. Vil ikke skremme han. Men har lyst på litt mer action også. Så er det kroken på døra om jeg sier jeg er betatt av han? Vi er ganske opptatte begge to så når vi får tid sammen vil jeg bare at det skal være lett og ledig og morsomt. Derfor vil jeg ikke pushe så mye med alvorlige samtaler enda. Vil bare bygge trygghet og vise han hvem jeg er. Men det er litt slitsomt også for jeg ønsker jo så inderlig en bekreftelse på at det er meg han vil være med. Men igjen - jeg har ventet en god stund på han her også og kan vel vente litt til? Selv om jeg er en rastløs og utålmodig sjel Anonymkode: def4c...b4d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Ok 50/50 på at det går bra med andre ord Han liker meg men er litt av/på og jeg blir helt sprø av dette. Så jeg lurer på om det er like greit å hoppe i det og la det briste eller bære. Jeg har en gang tidligere pusha på og da var han kjapp med å finne tid til meg. Men nå er det bekreftelse jeg trenger. Får jeg den kan han fint få mer tid. Men når jeg ikke vet om det er garantert bortkasta tid, så taper jeg jo ingen ting. Og nå høres det ut som et ultimatum og jeg hater sånt. Vil jo bare at alt skal gå rolig og smooth for seg. Men jeg trenger snart en god natts søvn før det tilter helt for meg her Anonymkode: def4c...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Sikker på at han er over det forrige forholdet da? Sorry, men du høres ut som en rebound. Anonymkode: a23bd...f20
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at han er over det forrige forholdet da? Sorry, men du høres ut som en rebound. Anonymkode: a23bd...f20 Aner ikke. Det er sånt jeg vil finne ut av før jeg investerer all min tid og energi på han. Anonymkode: def4c...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Det er sånt jeg vil finne ut av før jeg investerer all min tid og energi på han. Anonymkode: def4c...b4d Da sier du faktisk bare rett ut at du er betatt, så tar du det derfra Du taper bare ved å ikke konfrontere. Hva om du legger enda mer tid og energi i det her nå, også viser det seg at du bare var et tidsfordriv for å prøve å glemme eksen, også blir du kjempesåret? Da har du ikke noe å tape uansett Anonymkode: a23bd...f20 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da sier du faktisk bare rett ut at du er betatt, så tar du det derfra Du taper bare ved å ikke konfrontere. Hva om du legger enda mer tid og energi i det her nå, også viser det seg at du bare var et tidsfordriv for å prøve å glemme eksen, også blir du kjempesåret? Da har du ikke noe å tape uansett Anonymkode: a23bd...f20 Det er vel best for min mentale helse også. Vinn eller forsvinn Noen ganger er jeg bombe sikker på at han er med meg, men så blir det stille fra han noen dager og da tørner det helt for meg. Da blir jeg redd han har funnet seg en ny. Anonymkode: def4c...b4d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel best for min mentale helse også. Vinn eller forsvinn Noen ganger er jeg bombe sikker på at han er med meg, men så blir det stille fra han noen dager og da tørner det helt for meg. Da blir jeg redd han har funnet seg en ny. Anonymkode: def4c...b4d Huffda, slikt er utrolig slitsomt. Har vært borti det samme selv. Snakk med han du, og hør hvordan ståa er Så slipper du å lure mer. Menn er ofte dårlige på å kommunisere. Jeg var med en mann der jeg nesten måtte dra ordene ut av han. Var umulig å vite hvor jeg hadde han. Så jeg tok meg til mot og snakket med han og det gikk bedre enn jeg hadde trodd Anonymkode: a23bd...f20
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #11 Skrevet 20. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffda, slikt er utrolig slitsomt. Har vært borti det samme selv. Snakk med han du, og hør hvordan ståa er Så slipper du å lure mer. Menn er ofte dårlige på å kommunisere. Jeg var med en mann der jeg nesten måtte dra ordene ut av han. Var umulig å vite hvor jeg hadde han. Så jeg tok meg til mot og snakket med han og det gikk bedre enn jeg hadde trodd Anonymkode: a23bd...f20 Ja han her er dårlig på å kommunisere via meldinger men åpen og fin face to face. Men han gikk faktisk ganske langt for å få tid til meg sist, og når jeg sa "si ifra om du vil se meg igjen" så svarte han "klart jeg vil se deg igjen" men det skjer ingen ting fysisk annet enn en klem og jeg gir han gjerne en nuss på kinnet. Haha. Jeg tror jeg aller mest trenger å drikke meg full sammen med han og få ut alt som må ut Anonymkode: def4c...b4d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #12 Skrevet 20. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han her er dårlig på å kommunisere via meldinger men åpen og fin face to face. Men han gikk faktisk ganske langt for å få tid til meg sist, og når jeg sa "si ifra om du vil se meg igjen" så svarte han "klart jeg vil se deg igjen" men det skjer ingen ting fysisk annet enn en klem og jeg gir han gjerne en nuss på kinnet. Haha. Jeg tror jeg aller mest trenger å drikke meg full sammen med han og få ut alt som må ut Anonymkode: def4c...b4d Dra han med ut på en koselig pub og snakk om hvor fint dere har det Anonymkode: 23811...df1
Gjest gjestvest Skrevet 20. mars 2017 #13 Skrevet 20. mars 2017 (endret) Det ble en liten stopp for meg der jeg leste du skrev at du ville ha en bekreftelse på at det er dere. For opp til det punktet kunne jeg ikke se noe i din tekst som tydet på at det var dere i utgangspunktet.. Videre skriver du at du noen ganger er sikker på at det er deg, men så blir det helt stille. Det blir stille. Hadde han vært interessert på den måten du ønsker ville du ikke fått fred. " Noe er det for han har vist at han vil treffe meg. Men det er lite flørting ". " Det er lite flørting, jeg tror ikke han er god på det ". "Han liker meg men er litt av/på ". Du har alle fakta foran deg samtidig som du forsøker å se bort fra de, og finne unnskyldninger: Han flørter ikke, det må være fordi han ikke er god på det. Jeg ville ikke gitt uttrykk for følelser. Om det er viktig for deg å finne ut om følelsene er gjensidige ville jeg heller forsøkt å forsiktig vise dem for å se om du får respons. Men ikke med ord. Ikke i dette tilfellet. Men jeg vil påstå svaret allerede ligger der. Endret 20. mars 2017 av gjestvest la til
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #14 Skrevet 20. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han her er dårlig på å kommunisere via meldinger men åpen og fin face to face. Men han gikk faktisk ganske langt for å få tid til meg sist, og når jeg sa "si ifra om du vil se meg igjen" så svarte han "klart jeg vil se deg igjen" men det skjer ingen ting fysisk annet enn en klem og jeg gir han gjerne en nuss på kinnet. Haha. Jeg tror jeg aller mest trenger å drikke meg full sammen med han og få ut alt som må ut Anonymkode: def4c...b4d Bruker ofte å være slik! Noen menn er ikke så enkle på mld. Hvor gammel er han? Kanskje han bare ikke er like født med mobilen i hånda som mange av oss 😂 Enig med AB over her, dra han med deg ut på en pub eller noe 😌 Synes du det er vanskelig å ta det opp face to face, så send han bare en mld og spør hvordan han synes det går med dere 😊 Anonymkode: a23bd...f20
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #15 Skrevet 21. mars 2017 Jeg tenker jeg sender han en melding etterpå og sier jeg har vært betatt av han lenge og at jeg ikke ønsker å mase på noe, men vil bare fortelle at jeg liker han og at jeg derfor kan bli litt skrullete. Men at alt jeg vil er å ta ting pent fordi jeg selv har noen dype sår som gjør at jeg faktisk blir redd. Men at jeg virkelig vil mer. Jeg har sagt flere ganger at jeg ønsker å bli kjent med han. Han har aldri avvist meg men han har aldri pusha dette heller, selv om han hele tiden sier han vil se meg. Nei han er dårlig på meldinger og det har han alltid vært. De er korte og "innholdsløse" men ser jo han svarer sine nærmeste på samme måte. Han er uten tvil ikke gift med telefonen. Anonymkode: def4c...b4d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #16 Skrevet 21. mars 2017 Har dere i det hele tatt nusset? Annet enn på kinnet? Jeg synes det høres tidlig ut å "ta samtalen" dersom dere ikke har kysset en gang. Anonymkode: a9074...283
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #17 Skrevet 21. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere i det hele tatt nusset? Annet enn på kinnet? Jeg synes det høres tidlig ut å "ta samtalen" dersom dere ikke har kysset en gang. Anonymkode: a9074...283 Ja vi har hatt sex. Det hele begynte veldig bra sånn sett. Men så ble det veldig hektisk for oss begge en stund og det ble stille. Så nå føler jeg vi må begynne på nytt. Nå går det kun i nuss og jeg lengter så etter mer. Noe han også har sagt han lengter etter. Men jeg vil ikke pushe. Han har også sagt han er redd han er på vei til å gå på en smell. Han har hatt det litt ruskete i noen uker nå. Anonymkode: def4c...b4d
Listen Skrevet 21. mars 2017 #18 Skrevet 21. mars 2017 Du må gi mannen tid, tid og atter tid! To uker etter at det har blitt slutt er ingenting! Skal du ha denne mannen må du laste ned og installere tålmodighet, og han må få lov å gjøre seg ferdig med alle følelser han har for det forholdet han kom ut av. Han vet garantert at du er betatt! Du trenger ikke gjøre det til et poeng 😊 Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #19 Skrevet 21. mars 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker jeg sender han en melding etterpå og sier jeg har vært betatt av han lenge og at jeg ikke ønsker å mase på noe, men vil bare fortelle at jeg liker han og at jeg derfor kan bli litt skrullete. Men at alt jeg vil er å ta ting pent fordi jeg selv har noen dype sår som gjør at jeg faktisk blir redd. Men at jeg virkelig vil mer. Jeg har sagt flere ganger at jeg ønsker å bli kjent med han. Han har aldri avvist meg men han har aldri pusha dette heller, selv om han hele tiden sier han vil se meg. Nei han er dårlig på meldinger og det har han alltid vært. De er korte og "innholdsløse" men ser jo han svarer sine nærmeste på samme måte. Han er uten tvil ikke gift med telefonen. Anonymkode: def4c...b4d Du får holde oss oppdatert da! Anonymkode: a23bd...f20
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #20 Skrevet 21. mars 2017 Jeg avventer litt. Kanskje jeg ber om en date senere i kveld om det blir noen meldinger mellom oss. Vil ikke pushe her. Vil jo bare bli bedre kjent. Jeg er vant til å bli kasta inn i forhold med brask og bam, og det er alltid en dårlige ide, men jeg kjenner ikke til noen annen form for dette her heller. Kanskje jeg mister han til en annen om jeg blir for vag og kanskje jeg mister han om jeg er for pushy. Mister jeg han så er det vel meningen. Må bare tro på at det heller er meningen at vi skal bruke god tid sammen først. Anonymkode: def4c...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå