AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Har du sett hvordan kloden vår er blitt totalt dimmet på 15 år av chemtrails sprayingen?? Det er til å fryse på ryggen av selv i disse haloween tider.. De startet med chemtrails værmodifiseringen rundt 1999 ca. Se hvor grå den er endret årene 2000 -2015 da jordkloden var først blå og vakker før sprayingen startet for alvor ... Det rare er at de sprayer partikel aerosoler å dekker ikke bare der solen beveger seg men overalt.. Vær også klar over at firmaet monsanto nå utvikler genmodifiserte frø og planter som tåler bla aluminium og ugressmiddler . Ikke så vanskelig å finne sammenheng med hvorfor de bruker så store ressurser på å utvikle frø og planter som tåler den giften chemtrails sprayingen har spredd utover jorden .. Målet med chemtrails er nok flere.. Det er rett å slett en feig krig mot menneskeheten alt dette både chemtrails og vaksinering... De utvikler skadelige virus og bakterier på laboratoriun sammtidig som de utvikler "kur" mot det de først har spredd . Fatter ikke at noen med autoritet og makt i landet kan ta afære å stoppe forgiftningen med spraying av Norge... Med så lite og lav sol nå om vinteren er argument som å kjøle ned kloden bare pølsevev.. Da alle vet jo at dis og skyer virker isolerende på jordkloden slik at det faktisk blir rene drivhuseffekten av chemtrails spraying av partikler og aerosoler... Aluminiums partiklene hevder de skal reflektere sollyser " bort fra kloden .. " jeg påstår det fungerer like mye motsatt da virkeligheten er en helt annen enn på papiret.. Det er en grunn for pol isen smelter nå og vi har klima ute av kontroll det skyldes chemtrails og kanskje også HARP ? Anonymkode: c4764...b86
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Ja. Alt du skriver stemmer utvilsomt. Anonymkode: 6b596...87b 4
Honnikorn Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Nei. Til alt. Bare...nei. Chemtrails.. altså, jeg trodde vi var ferdig med overtro nå. Og du, hvordan lager man virus? *jeggiropp* 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 1 time siden, Honnikorn skrev: Nei. Til alt. Bare...nei. Chemtrails.. altså, jeg trodde vi var ferdig med overtro nå. Og du, hvordan lager man virus? *jeggiropp* All overvåking og terror er opprettet for å være de rene verktøy for bilderberger og den sosialistiske skyggeregjeringen,dvs i deres arbeid for å bygge new world order.. Anonymkode: c4764...b86
BlendaSensitive Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Noen har glemt medisinene sine. Og forresten: det er ikke halloween tider nå, det er mars, ikke november! 1
Honnikorn Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: All overvåking og terror er opprettet for å være de rene verktøy for bilderberger og den sosialistiske skyggeregjeringen,dvs i deres arbeid for å bygge new world order.. Anonymkode: c4764...b86 Akkurat, og i mens så lever jeg i den virkelige verden. Er utfordrende nok det om jeg ikke skal lete etter problemer jeg ikke engang får gjort noe med. Og når jeg vil fronte noe så skriver jeg ikke som anonym, det senker troverdigheten...en hel del.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 7 timer siden, Honnikorn skrev: Akkurat, og i mens så lever jeg i den virkelige verden. Er utfordrende nok det om jeg ikke skal lete etter problemer jeg ikke engang får gjort noe med. Og når jeg vil fronte noe så skriver jeg ikke som anonym, det senker troverdigheten...en hel del. Det er farlig å være varsler. Anonymkode: c4764...b86
slask Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 (endret) Nå har NRK en helt ny artikkel (eller Yr.no da) om forsker Helene Muri som er klar for å kjøle hele kloden med kunstige skyer.http://www.yr.no/magasin/forbereder-verdens-storste-eksperiment-1.13355233 Dere som snakker om overtro - når skal man se for seg at dette går fra overtro til realitet? En "halv verden" av våkne mennesker har for lengst oppdaget at dette pågår daglig i store deler av verden. Når skal folk forstå lureriet og at dette faktisk pågår. Det hjelper ikke å lukke øynene. Sprayingen er der likevel. Jeg lagde nylig en annen tråd om dette, som har litt mer kjøtt på beinet og i mer riktig kategori.http://forum.kvinneguiden.no/topic/1092646-klimaendringene-er-faktisk-menneskeskapt/ Endret 21. mars 2017 av slask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå