Gå til innhold

er så usikker på kjolen min


høst

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt veldig usikker på kjolen min. Dette er en veldig populær kjole som de har i mange størrelser og den har vært hyppig brukt i løpet av sommeren. Ettersom vi bor i en liten by, synes jeg det er litt kjipt at så mange har brukt denne og at dette liksom er blitt sommerens kjole. Jeg har lyst til å være unik på denne dagen, men det føles mer som gjennbruk.

Her er den forresten for dere som ikke husker den: http://www.kjolesalongen.no/BRUDEKJOLER/St...Patrick/686.jpg

Nå har jeg forelsket meg totalt i en annen kjole. Skal i brudesalongen og se på den på onsdag. Typisk min flaks så er den utleid, eller passer ikke, men jeg får ikke ro får jeg har prøvd den. Hva synes dere om den?

http://www.cepelia.no/brudekjoler/3423fron...t/3423front.htm

Dette var bare et lite hjertesukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best den første kjolen.Skjønner på en måte at du føler det blir gjenbruk,siden så mange har brukt den før.Men uansett hvilken kjole du velger så kommer du til å bli unik på din bryllupsdag!Det er DIN DAG,og du blir spesiell,uansett hvor mange andre som har brukt den kjolen før deg.Hver og en av de brudene har vært unike,og det blir også du.

men du må gjøre det som du synes er best for deg.Det er jo dumt hvis du tar den første kjolen,og så på bryllupsdagen angrer du fordi du egentlig heller villle ha den andre.

Men som sagt,hvis det er den første kjolen du aller helst vil ha,så ta den.For UNIK blir du uansett.

Lykke til med valget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose, ikke pålogget

Er enig i at kjole nr. en er en typisk gjenganger i år, nr. to er mye mer spesiell i så måte (har forresten sett den flere ganger på e-bay til 3 - 4000 kr). Det hjelper uansett lite hva vi mener, det er du som til syvende og sist skal føle deg vel. Prøv kjole nr. 2 så finner du nok ut av det. Og lykke til med valget : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg ganske godt!

Jeg synes også den første kjolen er den fineste, selv om den andre også er OK.

Mitt tips til deg. Velg kjole ut fra hva DU synes er fint!!

OG: ingen ser helt like ut i like kjoler. Du blir unik uansett!! Og du blir sikkert helt nydelig... Husk også at gjestene sikkert ikke har vært i alle disse bryllupene med disse kjolene.. :lol:

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det skal ikke være lett nei...

Kanskje du har sett på kjolen din for mye, men det er som de andre her sier at du uansett ikke vil være lik de som har brukt kjolen før. Jeg også synes den første er finest, jeg har en som likner i skapet mitt (også st.patrick), den er klassisk og går ikke av moten så fort synes jeg. Men jeg har nesten hatt samme følelsen som deg, jeg har prøvd kjolen min flere ganger, og sett og beundret den fra alle vinkler, men nå tør jeg ikke lenger, for nå synes jeg snart at den ikke er så fantastisk lenger, så nå skal den få henge i fred i skapet frem til den store dagen... Jeg tror fortsatt det er den rete kjolen nemlig... Hold på den første!

Klem fra Vekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte nok den 2 kjolen best. Kankjse fordi den er mer spesiell enn den første. Men kjenn på magefølelsen din om hva som er DEG.

Du blir nok kjempevakker uansett hvilen kjole du kommer i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann du!

Nå skal jeg si jeg fikk litt småfnatt her, er også fra Bodø, og har sett litt på den første kjolen, som er den absolutt peneste etter min smak, men jeg tenker som deg; skal jeg gifte meg i samme kjolen som resten av byen???

Nei, som de andre skriver, du blir vakker uansett, og det SKAL føles riktig uansett hva du velger.

Lykke til med den store dagen, og med forberedelsene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

For det første: det er nok ganske normalt å bli usikker på kjolen sin og jeg har vært det utrolig mange ganger, men nå er jeg kjempeglad for at jeg ikke har valgt en annen kjole allikevel. Den kjolen du valgte valgte du jo av en grunn; at du likte den og at den passet deg. Dette er det absolutt viktigste når det gjelder å plukke ut en kjole, og det er absolutt ingen som vil legge merke til at kjolen er en populær kjole og at kanskje andre også har brukt den. Det er ikke bare kjolen som er viktig, men også tilbehøret.

Så må jeg legge til at den første kjolen var den absolutt fineste. Den nr 2 likte jeg faktisk ikke i det hele tatt, og den var altfor spesiell etter min smak.

Personlig hadde jeg ikke villet prøve noen andre kjoler engang hvis jeg var deg, det kan ende opp med at du bare blir mer usikker. Jeg ville heller tatt en tur i brudebutikken og prøvd kjolen du opprinnelig har bestemt deg for. Ta med alt tilbehøret og ikke minst undertøyet når du prøver, og legg merke til hvor fin du blir. Tro meg: du kommer til å bli så fornøyd.

Forøvrig er det kjempeviktig det å ikke se seg lei på kjolen, og kjolen min har faktisk bare blitt flottere og flottere for hver gang jeg har sett den, selvom jeg faktisk var så i tvil at jeg hadde lyst til å bytte kjole til en helt annen.

Lykke til uansett med valget, men husk at du vil bli like fin i en kjole som fler har brukt før deg som i en som bare du har brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Høst!

Jeg mener du må følge dine instinkter. Føler du at du MÅ prøve kjolen, Gjør det! Jeg skulle egentlig bruke min søsters brudekjole. Skulle bare sy den om litt. Men da jeg kikket litt rundt på internett fant jeg en kjole jeg bare MÅTTE prøve. (Den kjolen er også fra Cepelia)

Da jeg prøvde den, var det absolutt ikke tvil. Den passet perfekt, og det kunne aldri blitt en annen kjole.

Jeg synes personlig kjole nr. 2 var finest. Men jeg har vel sansen for det "litt" spesielle.

Skal du gifte deg på høsten synes jeg også det passer med litt lengde på armene.

Men men, smaken er som baken, og det er bare du som kan ta det rette valget! Lykke til!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest augustbrud 2003

Gi beng i om andre har brukt den. Hvor forskjellig ser man ikke ut i en kjole, og legg til hårfrisyre og blomster og den ser annerledes ut. Men vil du ha den siste så prøv og velg. Du blir uansett vakker - og husk det viktigste: Du skal gifte deg med mannen du elsker!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig usikker på kjolen min når det begynte å nærme seg bryllupet. Jeg kjøpte den nesten et år på forhånd, det var den første kjolen jeg prøvde og magefølelsen min sa bare *ja*. Jo nærmere bryllupet kom jo mer usikker ble jeg på om jeg hadde kjøpt den riktige kjolen. Tenkte at alle de som sa det var galskap å kjøpe kjole så tidlig hadde rett... men når dagen kom og når jeg ser bildene etterpå så vet jeg at jeg gjorde det riktige. Jeg følte meg helt fantastisk i den kjolen.

Rådet mitt er derfor: prøv å finne frem til magefølelsen din igjen - tror det er normalt at denne "drukner" i alle forberedelser og andre oppgaver. Gå for den kjolen som sier *ja* til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg vært i brudesalongen for å prøve den andre kjolen. Da jeg kom dit viste det seg imidlertid at de ikke hadde denne kjolen inne:

http://www.cepelia.no/brudekjoler/3423fron...t/3423front.htm

(så at de har den på internettsiden sin er tydeligvis ikke ensbetydende med at de har den i butikken, noe jeg trodde var en selvfølge). Så da var den glemt.

Men, hun hadde veldig mange fine kjoler og jeg skjønte fort at den første kjolen:

http://www.kjolesalongen.no/BRUDEKJOLER/St...Patrick/686.jpg

var utklasset.

Og plutselig prøvde jeg en kjole som det bare sa PANG ved og vips så hadde jeg også funnet min drømmekjole. Det er denne:

http://www.cepelia.no/brudekjoler/3415ft/3415ft.htm

Hadde sett på den før jeg dro i salongen, men da syntes jeg ikke den var noe spesielt, men den var så utrolig flott på meg. For en gang skyld så den bedre ut på meg enn på modellen!

Konklusjonen er: at den første kjolen ble valgt fordi det var den fineste av de jeg prøvde her i Bodø. Og jo da den er flott, men jeg fikk bare en følelse av at, ok denne var fin, aldri at JAAAAA dette er kjolen min. Så for de som er usikre vil jeg anbefale å fortsette å lete for det er så godt å ha den følelsen og nå vet jeg at jeg kan stå i kirkedøren og føle meg som verdens vakreste!!!!

Lykke til dere som ennå ikke har funnet drømmen av en kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...