Gå til innhold

Dilemma! Hjælp!


HåpløsDater

Anbefalte innlegg

Møtte ei jente for et par uker siden og ble så klart betatt/fikk følelser for henne etter date nr 2. Har ikke fått henne ut av hodet siden det, men hun er veldig fraværende nå. Vi har ikke sett hverandre på snart to uker nå, men hun har sagt hun vil treffes igjen når hun har bedre tid. Jeg har vært rolig på meldingsfronten i det siste, men har lyst til å sende melding hele tiden :/ I helga møtte jeg en annen jente, og det ble ganske hett.. Hun er helt annerledes enn hu jeg er betatt av, og merker at hun er gira på og treffes mer. Problemet er at jeg ikke får hu andre ut av hodet. Hun er en 10/10! Mens ho fra denne helga kanskje er en 6/10, men tror jeg hadde vært mer gira på henne hadde jeg ikke hatt ei annen i bakhodet hele tiden.. Burde jeg fortelle alt til henne som er veldig på? Vil ikke lyve og gi henne falske forhåpninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kanskje være ærlig å spørre hu første rett ut om hu er interessert ja.  Hvorfor har ikke dame 1 tid til deg? Har hun en god grunn til at hu må utsette å møtes igjen ? Men husk hvis du skal nevne dame 2 for dame 1  pass på åssen du legger det frem. Du vil ikke at hu skal tenke at du er en player og holder på med flere samtidig osv. Du sier også at hu første dama du dater er 10/10,  virker for meg som om du da tenker at hu er en tier utsendemessig? Husk at personlighet også er viktig da og at utsende er ikke alt...😊

Endret av heikro
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, heikro skrev:

Du kan kanskje være ærlig å spørre hu første rett ut om hu er interessert ja.  Hvorfor har ikke dame 1 tid til deg? Har hun en god grunn til at hu må utsette å møtes igjen ? Men husk hvis du skal nevne dame 2 for dame 1  pass på åssen du legger det frem. Du vil ikke at hu skal tenke at du er en player og holder på med flere samtidig osv. Du sier også at hu første dama du dater er 10/10,  virker for meg som om du da tenker at hu er en tier utsendemessig? Husk at personlighet også er viktig da og at utsende er ikke alt...😊

Hu har vært satt ut av norovirus. Pluss at hu eier en hest på fulltid og jobber på tre forskjellige steder som sykepleier. Jeg spurte henne om hun faktisk vil fortsetteog treffes. Hun sa ja, men at tiden ikke strekker til hver gang jeg har lyst. Nå er en uke siden hun tok initiativ til noe som helst, så tenker jeg snart kan foreslå et møte igjen😊 Okei, så du mener jeg bør gi jente 1 et ultimatum? Synes det er for tidlig etter kun to møter og sex èn gang.. Ja, jeg er veldig betatt av både utseende og personligheten hennes. Så ja, utseende er viktig for meg. Skulle ønske jeg klarte å sikte litt lavere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HåpløsDater skrev:

Hu har vært satt ut av norovirus. Pluss at hu eier en hest på fulltid og jobber på tre forskjellige steder som sykepleier. Jeg spurte henne om hun faktisk vil fortsetteog treffes. Hun sa ja, men at tiden ikke strekker til hver gang jeg har lyst. Nå er en uke siden hun tok initiativ til noe som helst, så tenker jeg snart kan foreslå et møte igjen😊 Okei, så du mener jeg bør gi jente 1 et ultimatum? Synes det er for tidlig etter kun to møter og sex èn gang.. Ja, jeg er veldig betatt av både utseende og personligheten hennes. Så ja, utseende er viktig for meg. Skulle ønske jeg klarte å sikte litt lavere

Bør jeg fortelle jente nr 2 om nr 1 da? Å si at jeg trenger tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm oh hvis du har hatt sex med jente nr 1 ikke vær en drittsekk å ha sex med jente 2 før du er sikker på at det ikke blir mer med jente 1. Og når det gjelder jente 1 så kanskje ikke gi henne ultimatum men der høres jo ut som om hun kanskje ikke har tid til kjæreste eller at du trenger å tilbringe mer tid sammen med en kjæreste enn hva hun evt kan gi deg og dette er noe dere bør prate om... 

Slik som jeg ser det ville jeg heller satsa på jente nr 2 hvis jeg var deg. Hvertfall hvis det er forhold du er ute etter. Høres ikke ut som jente 1 egentlig har så mye tid. Men så klart hvis du kan leve med at dere ikke ser hverandre så ofte så kan du jo gå for jente 1.

Satser du på jente 1 så kan du kanskje  fortelle jente 2 om jente 1 . men pass på ikke å såre henne. Helst ikke fortelle kanskje 

Hvis du satser på å date jente 2 og ikke se jente 1 mer så ikke fortell om jente 1

Endret av heikro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, heikro skrev:

Hm oh hvis du har hatt sex med jente nr 1 ikke vær en drittsekk å ha sex med jente 2 før du er sikker på at det ikke blir mer med jente 1. Og når det gjelder jente 1 så kanskje ikke gi henne ultimatum men der høres jo ut som om hun kanskje ikke har tid til kjæreste eller at du trenger å tilbringe mer tid sammen med en kjæreste enn hva hun evt kan gi deg og dette er noe dere bør prate om... 

 

Off har allerede hatt sex med jente 2.. Vet det er veldig dumt! Vurderte å avlyse hele greiene, men valgte tydeligvis feil 👎 Men ja! Enig i at jeg må avklare med nr 1 før jeg fortsetter å treffe 2. Vi pratet om det allerede på første date. Hun sa at stallen var hennes fristed. Men jeg tenker hvis ho faktisk hadde vært interessert hadde ho tatt mer insj til å møtes? Jeg kunne f.eks vært med i stallen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, HåpløsDater skrev:

Off har allerede hatt sex med jente 2.. Vet det er veldig dumt! Vurderte å avlyse hele greiene, men valgte tydeligvis feil 👎 Men ja! Enig i at jeg må avklare med nr 1 før jeg fortsetter å treffe 2. Vi pratet om det allerede på første date. Hun sa at stallen var hennes fristed. Men jeg tenker hvis ho faktisk hadde vært interessert hadde ho tatt mer insj til å møtes? Jeg kunne f.eks vært med i stallen eller noe?

Ja det var dumt. Ikke en bra måte å starte et potensielt forhold på dette. Du må ta en avgjørelse og nei det er ikke riktig at du skal be om mer tid synes jeg.  

Har du interesse for hest og det å være med henne i stallen? Hvis du ikke har det eller kan få den interessen tror jeg helt ærlig at dette er  noe som du bare vil gjøre et par ganger også blir det kjedelig. 

Sånn som du beskriver det så er jente 1 en veldig travel dame med liten tid til overs. Det betyr ikke at du ikke er interessert hu har bare liten tid til deg etter jobb og stall og andre plikter. Satser du på jente nr 1 må du nok  regne med at hu har ikke tid til kjærestetid hver dag.  

Endret av heikro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, heikro skrev:

Ja det var dumt. Ikke en bra måte å starte et potensielt forhold på dette. Du må ta en avgjørelse og nei det er ikke riktig at du skal be om mer tid synes jeg.  

Har du interesse for hest og det å være med henne i stallen? Hvis du ikke har det eller kan få den interessen tror jeg helt ærlig at dette er  noe som du bare vil gjøre et par ganger også blir det kjedelig. 

Sånn som du beskriver det så er jente 1 en veldig travel dame med liten tid til overs. Det betyr ikke at du ikke er interessert hu har bare liten tid til deg etter jobb og stall og andre plikter. Satser du på jente en må du regne med at hu har ikke tid til kjærestetid hver dag.  

Herre.. Veldig dumt ja! Jeg har ikke noe forhold til hest, men det ser veldig spennende ut og jeg kunne tenkt meg å være med. Det vet hun også. Hvis hun vil treffe meg igjen, så kommer jeg til å ta en prat om fremtiden og om hun vil fortsette. Jeg gidder ikke ta det over meldinger. Bedre med sånt face2face.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, njeg hadde aldri datet deg videre..

Anonymkode: 2eb7a...b39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg er dame nr 2. Hørtes kjent ut dette her.

Anonymkode: d707b...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mange her som kan kjenne seg i både dame nr 1 og dame nr 2 :P menn kan ha sex med andre selv om de er forelska. 

Gi nr 1 en sjanse. Det har gått to uker. Svelg en isbre og ro ned. Hestejenter har lite tid. Det er hektisk. 

Anonymkode: 436b5...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke jeg er dame nr 2. Hørtes kjent ut dette her.

Anonymkode: d707b...ea3

Har fortalt det til dame nr2 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mange her som kan kjenne seg i både dame nr 1 og dame nr 2 :P menn kan ha sex med andre selv om de er forelska. 

Gi nr 1 en sjanse. Det har gått to uker. Svelg en isbre og ro ned. Hestejenter har lite tid. Det er hektisk. 

Anonymkode: 436b5...d3d

Håper du har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel dilemmaet: Enten blir det mer dating med nr1, hvis ikke blir det nok singel livet noen år til. Slitsomt å være forelsket i noen som er så fraværende. Møtte forresten moren hennes på jobb i går. "Åå datteren min synes du er så kjekk og snill" " Hun sier at dagene hennes er hektiske, men hadde man ikke tatt seg tid til noen man er interessert i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er det alltid et dårlig tegn om fyren jeg dater ikke har tid til å møte meg. Er man interessert finner man tid er i hvert fall det jeg har funnet ut av. Men mulig et unntak om hun har vært skikkelig syk da :)

 

Anonymkode: e861c...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...