Gå til innhold

hvor mange tortilla lefser spiser du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)
På 20.3.2017 den 13.00, AnonymBruker skrev:

TS HER.

Fyller de slik at de såvidt går igjen.

Anonymkode: 67858...c1b

Du må svare på spørsmålene folk stiller deg.

- Hvor store er lefsene? Spiser du de fullkornslefsene fra Rema? 

- Hva fyller du de med? Kjøttdeig eller karbonadedeig, og hvor mye? Ost? Rømme eller kesam, og hvor mye? Avokado/guacamole? 

Tre velfylte fullkornslefser fra Rema inneholder mange kalorier. Én slik lefse er 180 kalorier. 

Anonymkode: d5147...afd

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker aldri kalorier når det gjelder taco. Passer også alltid på å være skikkelig sulten før et sånt måltid. Spiser  2 med kjøtt og 3 med vegetar, noen ganger 4..:ninja: Jeg elsker taco. Har aldri rømme på da, om det gjør saken noe bedre :fnise:

Anonymkode: e8a46...0e7

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å slanke meg og i går når vi hadde taco kveld ble alle overakset over hvor mye jeg spiste.... 

Jeg spiste 3 fullkornstorstilla med fyll. Venninnene mine spiste bare 1 og mente mennene deres bare spiste 2. 

Er 3 for mye? Jeg veier 85 og er 160 høy. (Er på vei ned i vekt)

Kommer jo helt an på hva du fyller den med. Tre tortilla går helt fint det med nesten bare salat i.  Med, i mine øyne, normale mengder kjøtt i tillegg til salat, salsa, guacamole, revet ost og slikt så er holder det med Max 2 stk for meg. Og da er jeg så mett at jeg sprekker. 

2 tortilla med det innholdet jeg bruker så er 2 stk max mtp kalorier også. Skal jeg spise en til så må jeg isåfall kutte på noe annet i løpet av dagen

Skrevet
1 time siden, Wenda skrev:

Kommer jo helt an på hva du fyller den med. Tre tortilla går helt fint det med nesten bare salat i.  Med, i mine øyne, normale mengder kjøtt i tillegg til salat, salsa, guacamole, revet ost og slikt så er holder det med Max 2 stk for meg. Og da er jeg så mett at jeg sprekker. 

2 tortilla med det innholdet jeg bruker så er 2 stk max mtp kalorier også. Skal jeg spise en til så må jeg isåfall kutte på noe annet i løpet av dagen

det finnes sunnere alternativ til de vanelige lefsene. finnes levser med grove karbohydrater. da kan du få en sunn taco lefse vist du har sundt tilbehør

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å slanke meg og i går når vi hadde taco kveld ble alle overakset over hvor mye jeg spiste.... 

Jeg spiste 3 fullkornstorstilla med fyll. Venninnene mine spiste bare 1 og mente mennene deres bare spiste 2. 

Niks, ikke hvis det er hva du trenger for å bli mett. 

AnonymBruker
Skrevet

1.

Mannen 2.

Anonymkode: c559c...9bb

AnonymBruker
Skrevet

Spiser mellom 2 og 3.

Etter to er jeg vanligvis mett, men av og til tar grådigheten overhånd og presser i meg en 3., og da er jeg stappmett.

Anonymkode: 181da...b5a

Gjest antbug
Skrevet

Jeg spiser to hvis jeg er skikkelig sulten. Av de store altså.

Skrevet

2 små eller 1,5 store. Samboeren spiser 3 store. 

Skrevet

Vanligvis litt over to. Kan antakelig spise meg i hjel på taco 

Skrevet

Ingen. Liker ikke slik mat

• Liker 2
Skrevet

Spiser vanligvis to eller tre (medium størrelse, ikke fylt til randen).

Skrevet

Jeg spiser 2-3 stappa lefser. Er 158cm og 60 kg.

AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 og da er de så fulle at de sprekker, så er vel nærmer 3 tenker jeg. De er fylt med mest kjøtt, guacemole, ost, saus, løk seterrømme og litt salat. Tar gjerne salat ved siden av for å få plass. Overflod. Jeg er en storspiser av dimensjoner. blir mett av dette men dog lei meg fordi jeg har lyst å presse inn en til, men det er HELT umulig:)! Gubben spiser en som er fylt til randen så den sprekker den også. Vi er normalt slanke begge to, men jeg er den som faktisk nyter å spise. Gutten på 12 spiser sikkert 4.

Anonymkode: 2c3e7...46c

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet (endret)

Spiser 2-4.

Avhengig av dagsformen.

Endret av Froning
Skrevet

Jeg spiser 3 små eller 2 store, men jeg slanker meg heller ikke :P

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden vet jeg hvorfor folk har begynt å bli skikkelig overvektig her i Norge.  

Anonymkode: 564d7...29a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Taco er for barn. Spis heller ordentlig mat.

Anonymkode: 74a5f...ea8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pinglemenn... Jeg er mann og spiser 4 eller 5 stk tortilla av størrelse medium fyllt helt opp.

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umulig å svare på. Dette kommer selvfølgelig ann på hva du spiser ellers. Det er det totale kaloriinntaket som betyr noe.

Anonymkode: a0a53...7cf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...