Kjetil E Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Ja folkens hva er deres? Her er min: Antall flygninger - 150 Total flytid - 7 dager 9 timer 11 minutter Total flylengde - 102.369 km Antall flyplasser - 55 hvorav 36 i Norge Lengste flygning - LHR til ORD Lengste flytur inkludert mellomlandinger - FBU, LHR, ORD til MSP Flest antall flygninger på 1 dag - 11 Har fløyet med disse selskapene - SAS, Braathens, Norwegian, Widerøe, Scanair/Premiair, Finnair, KLM, Lufthansa, Malev, British Airways og United Airlines. Har fløyet med disse flytypene - DC9, DC10, B727, B737, B747, B757, A300, A319, A320, A321, Dash 8-100, Dash 8-200, Dash 8-300, Dash 8-400, CRJ900 og E190.
Gjest Linaria Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 (endret) Hele livet? Aner ikke. Siste 12 månedene er det rundt 40-50 Lengste flytur: Madrid - Santiago de Chile, 13 timer Korteste flytur: Inisheer - Connamara Airport, 6 minutter Selskaper (hele livet): SAS, Norwegian, Iberia, British Airways, Icelandair, KLM, Lufthansa, Ryanair, Aer Lingus, LATAM, British Airways, Aer Arann Endret 19. mars 2017 av Linaria
reiseglad Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 I gjennomsnitt 30-40 flyginger i året siste 10 årene? Har vel vært på de fleste flyplassene i Norge, er god venn med Widerøe. Meen når jeg teller over, så kanskje 27 (hvor mange flyplasser har vi i Norge?) Har ikke oversikt i utlandet, men mange. Lengste flytur: Sydney - Abu Dhabi, 14 timer 35 minutter Korteste flytur: Sandnessjøen - Brønnøysund, 15 minutter? Stavanger - Bergen, 15 minutter? Flyselskaper: SAS, Braathen Safe, Widerøe, Cato Air, Color Air (het de noe sånnt?), DAT (Danish Air Transport) British Airways, Thai, Lufthansa, Ethiad airways, Qantas Airways, Singapore Airlines, Catay Pacific, Egypt Air, Icelandair, Cypros Airways, Air Baltic, Air Malta, Aeroflot Nord, Nordavia, Unites Airlines, American Airlines, Jetstar Airways samt et par Charter-selskap jeg ikke husker (blant annet til Asia) Ja, jeg flyr mye! 1
Kjetil E Skrevet 20. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2017 2 timer siden, reiseglad skrev: I gjennomsnitt 30-40 flyginger i året siste 10 årene? Har vel vært på de fleste flyplassene i Norge, er god venn med Widerøe. Meen når jeg teller over, så kanskje 27 (hvor mange flyplasser har vi i Norge?) Har ikke oversikt i utlandet, men mange. Lengste flytur: Sydney - Abu Dhabi, 14 timer 35 minutter Korteste flytur: Sandnessjøen - Brønnøysund, 15 minutter? Stavanger - Bergen, 15 minutter? Flyselskaper: SAS, Braathen Safe, Widerøe, Cato Air, Color Air (het de noe sånnt?), DAT (Danish Air Transport) British Airways, Thai, Lufthansa, Ethiad airways, Qantas Airways, Singapore Airlines, Catay Pacific, Egypt Air, Icelandair, Cypros Airways, Air Baltic, Air Malta, Aeroflot Nord, Nordavia, Unites Airlines, American Airlines, Jetstar Airways samt et par Charter-selskap jeg ikke husker (blant annet til Asia) Ja, jeg flyr mye! Pr dags dato har vi 47 flyplasser + en helikopterflyplass med rutetrafikk i Norge hvis jeg har telt rett. Forøvrig er min korteste flygning Vadsø - Kirkenes som og skal være Norges korteste flyrute. Tror estimert flytid var 12 min.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Hva er grunnen til at dere reiser så mye? Jobb, ferie, familiebesøk? I snitt blir det vel kanskje 6 flygninger i året, og jeg tror det er mer normalt enn 40. Det høres vanvittig mye ut! Anonymkode: 3829b...835 1
Gjest Linaria Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at dere reiser så mye? Jobb, ferie, familiebesøk? I snitt blir det vel kanskje 6 flygninger i året, og jeg tror det er mer normalt enn 40. Det høres vanvittig mye ut! Anonymkode: 3829b...835 Jeg har kjæreste i Irland og har bodd i Skottland så veldig mange turer er mellom Dublin, Edinburgh og Oslo. Kjæresten min er musiker, så han jobber i mange forskjellige land, og jeg er student og jobber freelance så vi reiser ofte sammen. Ellers har jeg mange venner rundt omkring i verden, og jeg elsker å reise, så mange turer skjer bare fordi jeg blir rastløs og finner billige billetter til kule steder. En del av turene er også for studier, da jeg melder meg på alt jeg finner av sommerkurs og sånn i utlandet.
Gjest Overrasket Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 Statistikken min er at jeg har redusert fra sikkert en flyvning i måneden før til tre i året, av miljøhensyn. Nå er jeg på reise mye lenger per returflyvning (ofte flere måneder), og jeg bruker tog mye mer. Det gjør at jeg blir kjent i mye mer detalj med stedene jeg drar til.
annebanane Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 Flyr vel alt fra 10-30 enkeltflyvninger året. Dette er inkludert mellomlandinger. Jeg har familie spredd rundtom, og fly er den raskeste måtene å komme seg til de. I tillegg blir det reiser rundtom til venner og for ferie.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 Jeg har flydd en gang Bergen Oslo t/r i løpet av de siste 5 år, det var med Norwegian Anonymkode: f20ef...65f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #10 Skrevet 20. mars 2017 Har flydd kanskje 15 ganger. 11 ganger innenlands og 4 utenlands. Har flydd fra Kjevik til Flesland. Torp til Standsted i England. Saas, Widerøe og Ryanair. Bør vist ut å fly mer.. Anonymkode: e5a93...a29
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #11 Skrevet 20. mars 2017 De siste 30 årene har jeg fløyet én gang - tur retur 8 timer Det høres helt villt ut - men sånn er det altså. Tar en for laget og har sjelden ferie Anonymkode: 8f06c...e27
Gjest Birti Skrevet 21. mars 2017 #12 Skrevet 21. mars 2017 Har faktisk forsøkt å holde oversikt over dette i geekens øyemed.. Tror det stemmer sånn ca: Antall: 304 Total flytid: 521 timer og 3 minutter () Total flylengde: 331 412 km Antall flyplasser: 60 Lengste flygning: ZRH - SIN, 10 314 km Korteste flygning: BGO - FDE, 126 km Flyselskaper: SAS, Ryanair, Norwegian, Quantas, Swiss, BA, Tigerair, Widerøe, Thai, Jetstar, Air Asia, Air New Zealand, Cebu Airlines, Eva, Jetblue, KLM, Lufthansa
Max B Skrevet 21. mars 2017 #13 Skrevet 21. mars 2017 Antall, total tid og total lengde, ingen anelse. Antall flyplasser: 35 Lengste flygning: LHR - LAS Korteste flygning: OSL - TRH Flyselskaper: SAS, Norwegian, Ryanair, BA, Iberia, KLM, Delta, United, Icelandair, Southwest, Finnair, Air China, Air France, Widerøe + noen få til som jeg ikke kommer på i farta.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #14 Skrevet 21. mars 2017 10- 12 flyvninger kanskje. Bortsett fra den ene som gikk til andre siden av verden, så har alle vært i Europa. Rundt 10 flyplasser Har bare flydd en strekning i løpet av en dag. Husker ikke selskapene noe særlig. Anonymkode: a9711...ce5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #15 Skrevet 21. mars 2017 På 20.3.2017 den 14.21, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at dere reiser så mye? Jobb, ferie, familiebesøk? I snitt blir det vel kanskje 6 flygninger i året, og jeg tror det er mer normalt enn 40. Det høres vanvittig mye ut! Anonymkode: 3829b...835 Innenlandsflygingen er en blanding av familiebesøk, ferie og jobb. Utenlandsflygingen er i all hovedsak pleasure, for uten Russland, som også var jobbreiser. Flyr nok 80% innenlands, og det resterende utenlands, fordelt på 4-6 reiser i året. Anonymkode: 2bc14...56f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå