AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #21 Skrevet 19. mars 2017 TS sitt innlegg minner meg om en blogger...husker ikke navnet på vedkommende da. Tyggispakken ble vel lagt på siden av håndet, der også aviser også plasseres. Tyggispakker glemmes lett, derfor legges de på en synlig plass slik at kunden tar den med seg. Anonymkode: 3c587...ac6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #22 Skrevet 19. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS sitt innlegg minner meg om en blogger...husker ikke navnet på vedkommende da. Tyggispakken ble vel lagt på siden av håndet, der også aviser også plasseres. Tyggispakker glemmes lett, derfor legges de på en synlig plass slik at kunden tar den med seg. Anonymkode: 3c587...ac6 Noe ribsbærbusk-aktig. Jeg vet hvem du mener og det var min første tanke også. Anonymkode: 33538...006
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #25 Skrevet 20. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, litt sånn ribsbærbusk-aktig dette. Anonymkode: 33538...006 Er ganske sikker på at dette er bloggeren Erik blåbærkratt som skriver. Han lider av schizofreni og paranoid psykose, så ingenting av det han skriver gir mening for noen andre enn han selv. Anonymkode: 9bdca...fee
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #26 Skrevet 20. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ganske sikker på at dette er bloggeren Erik blåbærkratt som skriver. Han lider av schizofreni og paranoid psykose, så ingenting av det han skriver gir mening for noen andre enn han selv. Anonymkode: 9bdca...fee Av en eller annen grunn blir etternavnet R i b s s k o g korrigert til blåbærkratt lol Anonymkode: 9bdca...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå