AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 På Rimi i går, så lå det en tyggegummi-pakke , på en 'egg-plass', (da jeg skulle betale). Og det la jeg merke til. Men jeg hadde ikke lyst til, å prate, med han kineseren, (eller hva det var), som hadde kjøpt tyggis-pakka. Og kassamannen var ikke 'hjemme', (virka det som). Kassamannen burde jo ha lagt tyggis-pakka, sammen med de andre varene, til kineseren, (vil jeg si). (Noe sånt). Så dette var antagelig, noe gate-teater, (vil jeg si). For hvorfor skal en tyggispakke ligge, på 'egg-plassen'? Anonymkode: 90acd...264
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 og hvor er egg-plassen? Så klart kassamannen ikke var hjemme, han var på jobb! Min nærbutikk har ikke egg-plass, det skal jeg jammen foreslå! (når du har forklart hvor den er) Anonymkode: 33538...006
applestories Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Om du var på Rimi i går så tror jeg alt dette var en drøm, kanskje er det det fortsatt, og du bør vurdere å holde senga noen timer til. 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 55bea...28e Det var også, en slags scene, da jeg gikk inn, i butikken. Fra den inngangen jeg brukte, så må man gå, forbi kassene, for å komme seg inn, til selve salgs-arealet. Og da jeg gikk forbi kassene, så så jeg, tre karer, som stod, i en klynge, (må jeg si). Og det var to Rimi-folk og en håndverker, (virka det som). (Noe sånt). Og disse stod, så nærme hverandre, at man vel nesten må si, at det de dreiv med, kunne kalles, for noe slags 'homo-erotiske' greier, (eller noe i den duren). (Noe sånt). Så sånn var muligens det. Anonymkode: 90acd...264
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 Haha, hva for noe?! Anonymkode: c3c6b...4e1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Rimi i går, så lå det en tyggegummi-pakke , på en 'egg-plass', (da jeg skulle betale). Og det la jeg merke til. Men jeg hadde ikke lyst til, å prate, med han kineseren, (eller hva det var), som hadde kjøpt tyggis-pakka. Og kassamannen var ikke 'hjemme', (virka det som). Kassamannen burde jo ha lagt tyggis-pakka, sammen med de andre varene, til kineseren, (vil jeg si). (Noe sånt). Så dette var antagelig, noe gate-teater, (vil jeg si). For hvorfor skal en tyggispakke ligge, på 'egg-plassen'? Anonymkode: 90acd...264 Aha. Kassamannen la tyggegummien på det stedet der ting som lett kan gå i stykker, legges? Anonymkode: ecbd1...d06
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #9 Skrevet 19. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Rimi i går, så lå det en tyggegummi-pakke , på en 'egg-plass', (da jeg skulle betale). Og det la jeg merke til. Men jeg hadde ikke lyst til, å prate, med han kineseren, (eller hva det var), som hadde kjøpt tyggis-pakka. Og kassamannen var ikke 'hjemme', (virka det som). Kassamannen burde jo ha lagt tyggis-pakka, sammen med de andre varene, til kineseren, (vil jeg si). (Noe sånt). Så dette var antagelig, noe gate-teater, (vil jeg si). For hvorfor skal en tyggispakke ligge, på 'egg-plassen'? Anonymkode: 90acd...264 Fordi slike småting ofte blir gjenglemt av kunden, dersom det blir sendt nedover transportbåndet og skjules av kanten av disken lengst nede. Anonymkode: ecbd1...d06
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #10 Skrevet 19. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Rimi i går, så lå det en tyggegummi-pakke , på en 'egg-plass', (da jeg skulle betale). Og det la jeg merke til. Men jeg hadde ikke lyst til, å prate, med han kineseren, (eller hva det var), som hadde kjøpt tyggis-pakka. Og kassamannen var ikke 'hjemme', (virka det som). Kassamannen burde jo ha lagt tyggis-pakka, sammen med de andre varene, til kineseren, (vil jeg si). (Noe sånt). Så dette var antagelig, noe gate-teater, (vil jeg si). For hvorfor skal en tyggispakke ligge, på 'egg-plassen'? Anonymkode: 90acd...264 Hvor fant du en Rimibutikk i går? Rimi ble kjøpt opp av Coop for mer enn ett år siden, så Rimi eksisterer ikke lengre. Anonymkode: da796...36c 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #11 Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var også, en slags scene, da jeg gikk inn, i butikken. Fra den inngangen jeg brukte, så må man gå, forbi kassene, for å komme seg inn, til selve salgs-arealet. Og da jeg gikk forbi kassene, så så jeg, tre karer, som stod, i en klynge, (må jeg si). Og det var to Rimi-folk og en håndverker, (virka det som). (Noe sånt). Og disse stod, så nærme hverandre, at man vel nesten må si, at det de dreiv med, kunne kalles, for noe slags 'homo-erotiske' greier, (eller noe i den duren). (Noe sånt). Så sånn var muligens det. Anonymkode: 90acd...264 Ja nå ble jeg virkelig mye klokere. Anonymkode: 55bea...28e 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #12 Skrevet 19. mars 2017 "Er den din?" Eller bare "Hallo?" Og løfte opp tyggisen. Sånn. Det er ikke en samtale og "kineseren" har fått tyggisen sin. Eller bare å kaste den i hode på h*n, og løfte på skuldrene når vedkommende ser sint på deg. Kan hende det blir bråk av slikt, men folk flest ville vel unngått slike folk. Nå antar jeg bare at tyggisen lå på din "eggeplass" slik at du betalte for den eller noe slikt og kanskje kassamannen trodde det var din. Eller noe i den duren. Anonymkode: d9ddb...c03 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #13 Skrevet 19. mars 2017 Kan noen fortelle meg hva en egg-plass er? Anonymkode: c3c6b...4e1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #14 Skrevet 19. mars 2017 Så her burde kassereren, ha fulgt med, og lagt tyggispakka ned, sammen med de andre 'kineser-varene', (vil jeg si). Og det er også mulig, at kort-automatene, (i denne butikken), er plassert, på et litt harry sted. Vi hadde jo sånne kassadisker, (i matbutikkene), før kort-automatene kom. Så det er mulig, at disse kort-automatene, bare liksom, har blitt 'slengt på' kassene, på noen litt harry steder, (i noen tilfeller), da. (For å si det sånn). Så sånn er muligens det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Anonymkode: 90acd...264
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #15 Skrevet 19. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg hva en egg-plass er? Anonymkode: c3c6b...4e1 Det er den delen uten samlebånd på det området der varene blir sendt ned til kunden. Ting som lett kan ødelegges (egg, lyspærer etc) og lett kan bli gjenglemt (tyggis m.m.) av kunden, legges på "eggplassen". Anonymkode: ecbd1...d06
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #17 Skrevet 19. mars 2017 Det var også sånn, (på denne handleturen), at handlevogna 'mi', ikke var helt bra. For handlevogna skjente nemlig litt, til sida, (husker jeg). Så den handlevogna, var rimelig vond, å dytte på da, (må jeg si). Men når det er, sånn pollett/mynt-innkast, på handlevognene. Så blir det også, litt som noe styr, å bytte handlevogna, (vil jeg si). Så man må vel si, at det er spesielt viktig, at butikkene da, (når de har mynt/pollett-innkast, på handlevognene), er flinke til, å 'luke ut', dårlige handlevogner. Men dette slurver butikkene ofte med, (vil jeg si). Så dette var enda en ting, som trakk ned, når det gjaldt, denne handleturen. (Selv om denne butikken, er en ganske stor og oversiktlig-butikk, (må man vel si), ihvertfall hvis man ser bort fra inngangspartiet, (som man vel må si om, at er litt uoversiktlig/'russisk', siden at de har to innganger der, (hvis jeg ikke tar helt feil)). Anonymkode: 90acd...264
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #18 Skrevet 19. mars 2017 Hm, litt sånn ribsbærbusk-aktig dette. Anonymkode: 33538...006 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #19 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så her burde kassereren, ha fulgt med, og lagt tyggispakka ned, sammen med de andre 'kineser-varene', (vil jeg si). Og det er også mulig, at kort-automatene, (i denne butikken), er plassert, på et litt harry sted. Vi hadde jo sånne kassadisker, (i matbutikkene), før kort-automatene kom. Så det er mulig, at disse kort-automatene, bare liksom, har blitt 'slengt på' kassene, på noen litt harry steder, (i noen tilfeller), da. (For å si det sånn). Så sånn er muligens det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Anonymkode: 90acd...264 Hvorfor skriver du så rart? (Vil jeg si) (Noe sånt) Anonymkode: c3c6b...4e1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #20 Skrevet 19. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg hva en egg-plass er? Anonymkode: c3c6b...4e1 Der høna legger påskeeggene Anonymkode: ecbd1...d06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå