Gå til innhold

Journal helsenorge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om man kan finne ut når sin egen helsejournal blir tilgjengelig på nett?

Anonymkode: c6bd3...708

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjernejournalen din er tilgjengelig på nettet. 

Journal fra sykehus/sykehuspoliklinikk tilbake til ca. Mars 2016 ligger tilgjengelig på nettet. 

Fastlegejournaler er det ingenting som tyder på at blir tilgjengelig på nett i nær fremtid. 

Anonymkode: f5966...e45

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjernejournalen din er tilgjengelig på nettet. 

Journal fra sykehus/sykehuspoliklinikk tilbake til ca. Mars 2016 ligger tilgjengelig på nettet. 

Fastlegejournaler er det ingenting som tyder på at blir tilgjengelig på nett i nær fremtid. 

Er det ikke bare i utvalgte områder man har tilgang på journal fra sykehus enda? Hvis man har tilgang overalt, hvor finner man den?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare i utvalgte områder man har tilgang på journal fra sykehus enda? Hvis man har tilgang overalt, hvor finner man den?

Sist jeg sjekket var det bare utvalgte områder ja.

Anonymkode: c5943...2c0

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helse Nord og Helse Vest tror jeg

Anonymkode: 7cac1...6c0

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener å ha lest og hørt at alle skal ha mulighet til å se journalen fra mars 2016 (mener jeg å husek) men det er bare notarer fra sykehus etter den bestemte datoen. Ingenting eldre. 

Innloggingen skal være fra helsenorge.no, hvor du logger inn med kode for nettbank, el. Der skriver og fastlegene beskjeder og du får varsel på telefonen når der er beskjed. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener å ha lest og hørt at alle skal ha mulighet til å se journalen fra mars 2016 (mener jeg å husek) men det er bare notarer fra sykehus etter den bestemte datoen. Ingenting eldre. 

Innloggingen skal være fra helsenorge.no, hvor du logger inn med kode for nettbank, el. Der skriver og fastlegene beskjeder og du får varsel på telefonen når der er beskjed. 

BEKLAGER, det er bar Helse Vest og Helse Nord sine brukere som kan logge seg inn på sykehusjournalnotater. Jeg har nå vært og logget inn på helsenorge.no og ser at jeg har gitt feil info. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det jeg lurer på er - er det bestemt når dette blir tilgjengelig for alle? Eller evt mitt område? Isåfall, hvor finner jeg informasjon om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...