Gå til innhold

Banka opp av dørvakter

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Var det virkelig ingen som grep inn og hjalp kjæresten din om det var så mange som så hva som skjedde og mente det ikke var rettferdig? Hva gjorde forresten du?

Jeg har ved en anledning gått imellom min mann og 2 vakter da de prøvde å banke han opp da han ikke likte at de ville slippe inn meg og ikke han. Jeg fortalte kort og greit at dette er uakseptabelt og om de skulle ta han så fikk de ta meg først. De roet seg ned og nøyde seg med å nekte oss adgang.

Jeg hadde aldri stått rolig og sett på at mannen min fikk bank!!

Gjest De finns
Skrevet
woodie: tror du virkelig 4 stykker gidder å banke en liten fyr, bare fordi han gjeipet tunge. Du ser jo..nå kommer stadig flere ting frem, som hun har "glemt " å fortelle.

Hun glemmer sikkert masse annet også. Kanskje det har kommet en liten drapstrussel der også. Kanskje han truet med et skjult våpen. Og jeg garangterer..de som truere vaktene våre på livet. Dem blir ikke stående oppreist lenge. Det er rett ut, og det er vel slik han har fått et lite blåmerke, og noen skrubbsår? Det at polititet tar han med, viser bare hvilken tilstand han var i..Tror nok trådstarter overdriver veldig her, samtidig som hun ikke sier hva fyren egentlig gjorde.

Jeg hadde et lite møte med slike eplekjekke vakter som du tydeligvis er en av.

Grunnen til at jeg ble regelrett overfallt av 2 vakter, var at den ene hadde et godt øye til ei dame som flørtet med meg :o

De dro meg rundt bak bygget og den ene forsøkte å slå, det tror jeg fortsatt han angrer bittert på ennå.

Jeg fikk ei natt i arresten + et forelegg på 3500 kr. noe som han insisterte på å betale.

Han ble oppfordret til å anmelde meg for at han havnet på sykehuset med kjevebeinsbrudd på 2 plasser + knekt nese.

Hvorfor han ikke ville anmelde forholdet...??

Ganske enkelt fordi han var ene alene grunn til dette selv..

Skrevet

her var gutten som har høye tanker om seg selv!! når drømte du dette?

Skrevet
her var gutten som har høye tanker om seg selv!! når drømte du dette?

Omtrent samtidig som når vakter med litt for lite mellom øra drømmer om at de er kongene på byn og hevet over norsk lov tenker jeg..

Skrevet
woodie: tror du virkelig 4 stykker gidder å banke en liten fyr, bare fordi han gjeipet tunge. Du ser jo..nå kommer stadig flere ting frem, som hun har "glemt " å fortelle.  

Hun glemmer sikkert masse annet også. Kanskje det har kommet en liten drapstrussel der også. Kanskje han truet med et skjult våpen. Og jeg garangterer..de som truere vaktene våre på livet. Dem blir ikke stående oppreist lenge. Det er rett ut, og det er vel slik han har fått et lite blåmerke, og noen skrubbsår? Det at polititet tar han med, viser bare hvilken tilstand han var i..Tror nok trådstarter overdriver veldig her, samtidig som hun ikke sier hva fyren egentlig gjorde.

drapstrusler? våpen? okey... jeg gidder ikke kommentere noe så idiotisk engang. jeg glemte ikke å si at han kom på glattcella og fikk bot.. syns ikke det har så mye med saken å gjøre siden han fikk grisejuling lenge før. men men...

Skrevet
Var det virkelig ingen som grep inn og hjalp kjæresten din om det var så mange som så hva som skjedde og mente det ikke var rettferdig? Hva gjorde forresten du?quote]

han ble dratt over et sperregjerde og lå på bakken der.. jeg har ikke superkrefter så jeg kom meg ikke over gjerdet, men en kompis av han kom seg over og fikk gått imellom.. så beklager at jeg ikke kom meg over gjerdet....

Skrevet
Var det virkelig ingen som grep inn og hjalp kjæresten din om det var så mange som så hva som skjedde og mente det ikke var rettferdig? Hva gjorde forresten du?

Jeg har ved en anledning gått imellom min mann og 2 vakter da de prøvde å banke han opp da han ikke likte at de ville slippe inn meg og ikke han. Jeg fortalte kort og greit at dette er uakseptabelt og om de skulle ta han så fikk de ta meg først. De roet seg ned og nøyde seg med å nekte oss adgang.

Jeg hadde aldri stått rolig og sett på at mannen min fikk bank!!

Det er blitt diskutert før, og det finnes folk som fryser i slike situasjoner. Er heller ikke så altfor mange som vil gå imellom når 4 stk flyr på en fordi de er redde for at det skal bi bråk. De vet også at endel ordesvakter klarer å sno seg unna ansvar når det gjelder politi og derfor vil de ikke ha bråk. Blander de seg inn blir de nærmest automatisk medskyldig. Dessuten er det ikke alle som er sikre på forløpet og vil dermed ikke blande seg inn.

Skrevet

En del dørvakter er noen forbaskede drittsekker. Kjenner noen av dem, ja, og med en gang de får på seg uniform, tror de at all makt ligger i deres hender. Helt sykt. De kan være kjempeålreite ellers.

De opplever mye dritt og må være utrolig påpasselige i disse tider, men de innrømmer også at de har startet mye faenskap selv, for å få litt action.

Dette gjelder kun de jeg kjenner, men jeg har hatt opplevelser med andre også. Det er farlig å generalisere, men jeg tror du har møtt noen som er slik de jeg kjenner. Det er kult med litt action, vettu... :o

Stå på og anmeld tullingene. Ellers vil de bare fortsette. Ring polititet hver dag og si at du vil anmelde saken. Mas og gnål. Til slutt vil du nok lykkes... :wink:

Skrevet

Jo'a og vakta dere er to idioter som aldri burde hatt lov til å være dørvakter . Å i det hele tatt bruke vold som vakt er jo idiotisk. Vakter skal holde ro og orden , IKKE slå ! UANSET!

Dere som jobber med dette veit veldig godt hvordan det fungerer og vakter her i Oslo er stort sett en gjeng med bråkmakere . Jeg er sett masse av dette.

Jeg veit så godt hva som skjer med en gang de begynner med noe at hvis det noen gang skjer meg så slår jeg først! Hvorfor? Fordi jeg slår av frykt for å bli banket opp selv!

ALLE er ikke sånn men mange i Oslo burde aldri fått lov til å stå i en dør.

Det jeg har lagt merke til er hvordan vaktene forskjellsbehandler folk. Er det en litt "skummel" fyr som lager kvalme så tar dere det helt med ro , men er det er shita full kar som ikke kanskje ikke er så skummel så blir han ofte banket opp!

En dag tar dere feil fyr og da får dere klask:)

Jeg skjønner godt at du er fortvilet Gitte for man føler at man ikke kan gjøre en dritt med det + at man blir syndebukken selv.

Håper det går bra med typen din !

Anders

Skrevet

Jeg lurer enda på hvor i landet dette skal ha skjedd.

Skrevet

det skjedde i Oslo sentrum...

purken ga faen så.. sånn gikk det..forventa vel ikke noe annet...

Gjest Kommentar
Skrevet

Sikkert en årsak til at han ble angrepet og banket, men kan virke noe voldsomt med 4 mot 1. Han bør være ydmyk og akseptere at overmakten er for stor og slipper da å bli banket normalt sett.

En kvinne sier i et innlegg ovenfor at hun ikke kunne se på at mannen hennes ble banket av noen dørvakter. Hvis dama hadde blandet seg inn i slagsmålet også, hadde det vel blitt helt kaos, og ikke lang til et masseslagsmål.

En kvinne bør ikke blande seg inn hvis typen hennes har provosert 4 dørvakter som skal ta ham, hvis ikke hun også vil bli banka opp da.

Skrevet
Sikkert en årsak til at han ble angrepet og banket' date=' men kan virke noe voldsomt med 4 mot 1. [b']Han bør være ydmyk og akseptere at overmakten er for stor og slipper da å bli banket normalt sett.

En kvinne sier i et innlegg ovenfor at hun ikke kunne se på at mannen hennes ble banket av noen dørvakter. Hvis dama hadde blandet seg inn i slagsmålet også, hadde det vel blitt helt kaos, og ikke lang til et masseslagsmål.

En kvinne bør ikke blande seg inn hvis typen hennes har provosert 4 dørvakter som skal ta ham, hvis ikke hun også vil bli banka opp da.

1. Det er ikke "normalt" at 4 stk banker opp en. Det kalles overfall og er faktisk kriminelt om du ikke vet det.

2. Dørvakter som lar seg provosere slik at de må ty til vold har ingenting i bransjen å gjøre. De er rett og slett en stor skam for hele bransjen og gir de dørvaktene som faktisk gjør en god jobb et dårlig og ufortjent rykte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...