Gå til innhold

Usynlig tommel - psykisk hallusinasjon eller lucid dreaming?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg var våken-drømmende. jeg såg lyslampa i taket fra senga i våkenheten, og jeg løftet opp hånda mi forran øynene mine, men kunne ikke se tommelen men bare ommrisset av tommelen med magiske gnister på.  Jeg var våken og drømmende samtidig. Ganske merkelig tillstand egentlig. Jeg prøvde å våkne og så ville jeg være i den verdenen av drøm jeg var i, for det var så gøy å se at tommelen min var usynlig med omriss av gnitrer.

Kalles dette lucid dreaming, å være våken mens man drømmer? Eller gjorde hjernen min sån at jeg hallusinerte tommelen min usynlig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lucid dreaming er å forstå at man drømmer og å kunne styre drømmene sine når man er klar over at det er en drøm. Det der høres ut som noe annet.  Feberfantasier? 

Anonymkode: 2ae90...493

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lucid dreaming er å forstå at man drømmer og å kunne styre drømmene sine når man er klar over at det er en drøm. Det der høres ut som noe annet.  Feberfantasier? 

Anonymkode: 2ae90...493

Jeg vet ikke hva det er, det skjer oftere og oftere nå for tiden. Jeg har ikke feber, men jeg sliter med stress pga flytting og ekstrem kaos for tiden. Kan det være det, eller at jeg har aspergerautisme?

AnonymBruker
Skrevet

Høres lucid ut. Man kan drømme med åpne øyne. Google "lucid dreaming wild". 

Anonymkode: 793a3...eb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...